استان ها

طرح نظارت و کنترل بازار با بهره گیری از نیروهای بسیجی در آبیک تشدید می شود

به گزارش خبرگزاری برن از قزوین؛ جلسه کارکنان تنظیم بازار شهر آبیک روز یکشنبه به رهبری علی بغدادی قائم مقام: برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان آبیک در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

علی بغداد در این دیدار اظهار داشت. «نظارت بر بازار یک نگرانی عمده است دولت: و با همه تلاش‌هایی که در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود، مردم انتظار دارند قیمت‌ها ثابت شود.

وی افزود: مردم منتظرند گران نظارت و نظارت انجام می شود و مدیران باید برای آن تلاش کنند حقوق: مصرف کنندگان مشاهده می شوند، زیرا هنگام کنترل قیمت یک محصول، کنترل آنها افزایش می یابد.

به بغداد اضافه کرد. انتظار داریم مسئولان مربوطه برنامه ریزی کنند، نظارت کنند تا از آشفتگی بازار جلوگیری شود، شاهد نظم و ثبات در بازار باشیم.»

اجرای دقیق تفاهم نامه متاثر از معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی آبیک است معاون اول با رئیس جمهور بسیج مستضعفان بر نظارت بر بازار، کنترل عرضه کالاهای مردمی تاکید کردند. جریمه ها: و ماموران انتظامی حضور خواهند داشت تا در صورت لزوم در محل تصمیم گیری کنیم.

او یادآوری کرد. ما در اجرای این طرح هدف جریمه، تشکیل پرونده، انعقاد واحدهای صنفی را دنبال نمی کنیم، بلکه هدف خود را دنبال می کنیم. نظارت بر آن را کنترل کنید موضوع «جلوگیری از نابسامانی بازار» و جلب رضایت مردم از متخلف است.

بغداد اعلام کرد. وی ادامه داد: علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، با حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با گشت‌های مستمر در بازار سعی می‌کنیم از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها جلوگیری کنیم. قانون: جلوگیری از فرار و سوء استفاده افراد سودجو.

555

محمدهادی احمدی رئیس جمهور ادامه دارد دفتر: صنعت: مال خودم و تجارت کنید! شهر: آبیک گفت. وی ادامه داد: پس از امضای تفاهم نامه استفاده از نیروهای بسیج برای کنترل و کنترل بازار شهر، از این فرصت برای نظارت ویژه، بررسی قیمت ها، جلوگیری از نگهداری کالاها، اقلام ضروری و نظارت بر عملکرد آنها استفاده خواهیم کرد. بازیگران اقتصادی بازار: «بیایید خوب عمل کنیم.

وی از بکارگیری 20 نیروی «بسیجی» برای کنترل بازار خبر داد. 120 نیروی بسیجی برای کنترل بازار در مناطق مختلف استان به کار گرفته می شود که 20 نفر از آنها در آبیک خواهد بود.

احمدی افزود. «با توجه به قابلیت نظارت و کنترل بازار به ویژه در روزهای مربوطه، موضوع بازرسی بازار به صورت مستمر در طول سال اما در روزهای خاصی از سال انجام می شود. شب یلدا این کنترل ها فعال می شوند.

فعالیت 3450 واحد صنفی در آبیک

این مقام گفت. در حال حاضر 3450 واحد صنفی در این شهرستان فعال هستند و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با ما تماس بگیرند. شماره تلفن 124 شکایت خود را به اداره کل تعزیرات حکومتی آبیک گزارش دهند.

رئیس اداره صمت منطقه آبیک خاطرنشان کرد. وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 495 شکایت ثبت شده است که از این تعداد 63 درصد به صورت تلفنی، 17 درصد به صورت دستی، 20 درصد کتبی بوده که 75 درصد آن مربوط به سال 1392 بوده است. در حوزه کالا و 25 درصد در حوزه خدمات».

احمدی عنوان کرد. «از ابتدای سال جاری تاکنون 328 مورد تخلف از سوی واحدهای صنفی در شهرستان آبیک تشکیل شده است.

انتهای پیام: