عمومیکسب و کار ایرانیان

ضرورت استفاده از کاور زن کفش

مشخصات فنی دستگاه کاور زن کفش

استفاده از دستگاه کاور زن کفش به دلیل جلوگیری از انتشار آلودگی و صرفه اقتصادی در اکثر اماکن توجیه پذیر بوده و یکی از راه های جلوگیری انتقال گرد و غبار و کثیفی کفش ها به محیط های بهداشتی و ایزوله شده است. کاور کفش وسیله ای است که کفش را با استفاده از نایلون در انواع ضخیم، نازک و پارچه ای، توسط دستگاه پوشش داده تا هرگونه آلودگی را وارد محیط ننماید. دستگاه کاور زن کفش از جمله محصولاتی است که در جهت مقابله با انتشار ویروس کرونا توسعه یافته و توسط تولید کنندگان مختلف عرضه و روانه بازار گردیده است.

انواع مکانیزم دستگاه کاور زن کفش

دستگاه کاور زن کفش از لحاظ عملکرد به سه دسته زیر تقسیم بندی می گردد:

دستگاه کاور کفش حرارتی

دستگاه کاور کفش حرارتی از رول های حرارتی استفاده نموده و با قرارگیری کفش بر روی دستگاه و ایجاد حرارت، کاور را زیر کفش فشرده می نماید.

دستگاه کاور کفش مکانیکی

دستگاه کاور زن کفش مکانیکی جهت ایجاد کاور نیاز به هیچگونه برق و باتری نداشته و با فشار فنز یک عدد کاور حلقه دار را بر زیر کفش قرار می گیرد.

دستگاه کاور کفش اتوماتیک

دستگاه کاور زن کفش اتوماتیک به دستگاه کاور زن هوشمند نیز معروف بوده و عملیات کاور زنی کفش به وسیله فشار پا و کاور خشابی کش دار صورت می پذیرد.

دستگاه کاور کفش حرارتی چیست؟

دستگاه کاور کفش حرارتی جدیدترین نوع از دستگاه کاور کفش میباشد که به وسیله گرما اقدام به کاور کردن کفش ها میکند.این دستگاه از یک رول PVC به عنوان مواد اولیه تولید کاور کفش استفاده میکند.این رول در انتهای دستگاه قرار میگیرد و با استفاده از سیستم اتوماتیک دستگاه بر روی محل مورد نظر کشیده میشود.پس از قرار گرفتن در محل مورد نظر که برای قرارگیری کفش ها تعبیه شده است، کاربر میتواند کفش خود رو بر روی این قسمت قرار دهد و با نیروی کمی این قسمت را به سمت پایین هول دهد.سپس دستگاه با استفاده از یک حرارت مشخص اقدام به کارو رکردن کفش ها میکند.نکته مهم در استفاده از این دستگاه این است که قیمت کاور تمام شده برای آن از نوع اتوماتیک پایین تر است و نیز ایمنی بیشتری نیز نسبت به دستگاه های اتوماتیک دارد.

دستگاه کاور کفش حرارتی Green 46C

یکی از جدیدترین مدل های دستگاه کاور کفش، دستگاه کاور کفش حرارتی Green میباشد.این محصول با قابلیت جدیدی که معرفی نمود توانست توجه زیادی را در بازار معطوف به خود کند.کارکرد جالب و ویژگیهای قابل توجه دستگاه کاور کفش حرارتی Green این محصول را به محصولی متفاوت در بازار تبدیل کرده است.دستگاه از یک عدد رول پی وی سی استفاده میکند که در پشت آن قرار میگیرد و با قرار گیری رول در محل مخصوص دستگاه آماده استفاده میشود.با قرار گرفتن ورقه پی وی سی بر روی قسمت مشخص شده و فشار پا دستگاه با استفاده از باد گرم اقدام به جمع کردن رول به کفش مینماید و کاربر میتواند به راحتی از این نوع کاور استفاده کند.این دستگاه در رنگبندی های متنوع عرضه میشود.

دستگاه کاور کفش حرارتی اتوماتیک یکی از دستگاه های کاور منحصر به فرد شرکت آذین صنعت است. که از طراحی زیبا و کاربرپسندی  بهره میبرد. دارای ظاهری ارگونومیک میباشد و در کنار سه رنگی که دارد میتوان آن را در هر محیطی استفاده نمود. محل قرارگیریLED  و دکمه های آن بر روی بدنه طوری طراحی شده است که به راحتی در دید کاربر قرار میگیرد قسمتی که کفشها بر روی آن کاور میشوند به زیبایی طراحی شده است و به راحتی قابل تشخیص است. این قسمت به شکل یک پا طراحی شده است که طراحی آن کاربردپذیری دستگاه را افزایش میدهد. در قسمت عقب دستگاه دو عدد چرخ کوچک دارد که حمل آن را راحت تر کرده است

نحوه کارکرد

استفاده از کاور کفش حرارتی   بسیار آسان میباشد. کافیست فرد بدون دخالت دست پای خود را به مدت 3 ثانیه بر روی محل مشخص شده فشار دهد تا دستگاه اقدام به کاور کردن کفش کند .جهت آماده کردن اولیه دستگاه برای استفاده درب بالای دستگاه را باز کرده و رول PVC  را در محل مشخص شده قرار میدهیم. و توسط دکمه دستگاه را روشن میکنیم. و با استفاده از کلیدهای بر روی دستگاه میزان حرارت دستگاه را تنظیم میکنیم.

قیمت کاور زن کفش چه قدر است

قطعا یکی از سوالاتی که تا به این جا به ذهنتان رسیده است این است که قیمت کاور زن کفش چه قدر است.  این دستگاه نیز مثل هر دستگاه دیگری از یک سری مواد اولیه  ساخته شده است که کیفیت این مواد در قیمت گذاری خیلی موثر است اما مسئله ی مهم تری که در قیمت این دستگاه ها  خیلی مهم است نوع این دستگاه است همان گونه که گفتیم کاور زن مکانیکی از ارزان ترین دستگاه ها است و همان گونه که حدس می زنید دستگاه اتوماتیک ما نیز قیمت بالا تری دارد شما ابتدا باید مشخص کنید که به کدام یک از این دستگاه ها نیاز دارید و سپس قیمت آن ها را در سایت چک کنید. چنان چه شما خرید خود را به طور مستقیم از سایت شیدور انجام دهید می توانید افراد واسطه را از میان بردارید و هر کدام از این دستگاه ها را با قیمت مناسب تری بخرید پس اگر مایل هستید این دستگاه ها را با قیمت درب کارخانه تهیه کنید بخش آخر را از دست ندهید

دستگاه کاور کفش اتوماتیک

همه ی ما می دانیم که آلودگی یکی از راه های جدی انتقال بیماری ها است .بی توجه بودن افراد می تواند به شیوع خطرناک ترین ویروس ها دامن بزند .برای مثال با ورود بیماری کرونا یا همان کوید۱۹ همه ی مردم جهان مجبور شدند که کوچک  ترین مسائل بهداشتی را رعایت کنند. یکی از راه های انتقال‌ ویروس کفش می باشد که این مورد برای بیمارستان ها یا بهتر بگوییم برای اتاق های تمیز یا همان ایزوله یک خطر جدی تلقی می شود پس بهتر است که برای جلوگیری از آلودگی‌ ها حتما یک فکر تازه ای کنیم. پوشاندن کاور کفش از طریق دست یک کار زمان بر است که امکان آلودگی را نیز افزایش می دهد اما از طریق کاور کفش  نه تنها آلودگی  انتقال داده نمی شود بلکه زحمت خم شدن را هم  به شما نمی دهد

دستگاه رول کاور کفش دستی

دستگاه های رول کاور کفش دستی برای مناطق کم تردد یا جاهایی که باید در تمام طول روز کار کنید بسیار مناسب هستند به طوری که یک بار صبح آن را بپوشید و عصر آن را در بیاورید. آنها در رنگ‌های مختلفی یافت می‌شوند که از بین آن‌ها دستگاه پخش کاور کفش آبی محبوب‌ترین آنهاست. این دستگاه از آلومینیوم سازگار با محیط زیست ساخته شده است که استفاده از آن آسان است. این یک دستگاه با طراحی هوشمندانه است که برای انواع کفش مناسب است. رول کاور کفش ضد آب از کفش در برابر تمامی آلودگی ها و آلودگی ها محافظت می کند. آن ها قابل حمل هستند که پایداری آن را حفظ می کند.

چه نوع محیط هایی از این سیستم سود می برند؟

آزمایشگاه ها

محیط های اتاق استرلیزه

آزمایشگاه های تحقیقاتی

آزمایشگاه های علوم و فناوری

بیمارستان ها و درمانگاه ها

امکانات مراقبت های بهداشتی

صنایع تولید انرژی

فرآوری مواد غذایی