عمومی

شما به مردم بدهکارید – سرگرمی برای همه

مخالفان داخلی برجام از سال 2015 تا امروز ادعای خود مبنی بر ریختن بتن به صنعت هسته ای را توجیه کرده اند. ظاهراً امروز روسیه از زغال سنگ باقی مانده است دکتر صالحی در مورد پیشرفت بزرگ هسته ای اعلام می کند

اکنون 16،500 ظرفیت غنی سازی داریم که دائماً در حال افزایش است.

دو مدار کامل IR4 نصب شده است که به سرعت حرکت می کنند.

امروز مدار کامل IR6 را راه اندازی کردیم ، در حالی که مجبور بودیم آن را طی هفت تا هشت سال بسازیم.

در مدت زمان کوتاهی ما هزار دستگاه IR2 متر نصب و راه اندازی کردیم و یک شبکه IR6 راه اندازی کردیم. ایران در زمینه غنی سازی به آستانه این فناوری رسیده است ، ما خودمان آن را طراحی می کنیم. ما برای هر ماشین بیش از دو ، سه هزار سند فنی تولید کردیم.

ما اکنون یک طراح سانتریفیوژ هستیم.

مرکز یون درمانی ششمین مرکز یون درمانی در آلبورتس است و ایران اولین کشور در غرب آسیا است که تا پایان سال 1400 تکمیل شده است.

ما می توانیم یک راکتور تحقیقاتی طراحی و بسازیم.

پروژه تترا ، که در خاورمیانه بی نظیر است ، 000 37،000 متر پر از تجهیزات و داروهای رادیودارویی تحقیقاتی ، انشا willingالله اولین قسمت آن در ماه سپتامبر آماده می شود.

آیا کسانی که از روز اول مذاکرات سال 2015 به بعد آب خود را به آسیاب دشمن می ریزند ، غیر از این که در آستانه انتخابات برای غارت برجام از یکدیگر سبقت می گیرند ، حرف دیگری دارند؟ چرا کسانی که معاش مردم را با این اظهارات دروغ گروگان گرفته اند ، موفقیتی را که امروز به نام خود برای بازگشت ایالات متحده به برجام کسب کرده اند ، ثبت می کنند؟ آیا اگر آن دعواهای جناحی و دروغ های مکرر آن روزها با دستگاه دیپلماسی ، سازمان انرژی اتمی مرتبط نبود ، ترامپ برای رفتن توجیه می کرد؟ آیا کسانی که امروز می خواهند با یک حرکت انقلابی درهای کشور را به روی دنیا ببندند هنوز می گویند برجام صنعت هسته ای را نابود کرد یا به دنبال راه دیگری برای لغو تحریم ها هستند؟

مخالفان برجام این را مدیون آن افراد هستند. آنها افکار عمومی را جهت دادند تا همه فراموش کنند که شرکتهای خارجی پس از اجرای توافق نامه توسط همه طرفها به مدت یک سال به ایران آمدند. همکاری های اقتصادی از برجام داشته باشید. جهت گیری افکار عمومی به گونه ای بود که حتی آنها به یاد می آوردند که نفوذ و قدرت ایران در منطقه از نعمت برجام است ، در حالی که برجام ، دوست و برادر روسیه ، برای حمایت از ایران در منطقه قدم بر نمی داشت. ایران تحریم تسلیحاتی بود ، کشورها اجازه همکاری نظامی-امنیتی را دادند که با ایران نداشتند. حداقل برای یک سال ، افراد راحت بدون استرس از مرگ با هواپیماهای جدید پرواز می کردند. به نظر می رسد قبل از برجام در یک دولت پاک واردات سیب زمینی و سنگ ریزه ضد روغن دارید ، آیا آن روزها فراموش شده است؟

شما مخالفان برجام این را مدیون مردم هستید. با سیاه نمایی اخبار دروغ و تأثیر آن بر رشد دلار ، طلا و مسکن ، شما شرایط زندگی مردم را عقب رانده اید و تورم افزایش یافته است. حتی امروز که امیدهایی برای احیای توافق وجود دارد. شما یک تیتر بزرگ می زنید که ایران باید وین را ترک کند. ایران نباید به FATF بپیوندد. چرا می ترسید که این لایحه را تصویب نکنید؟

شما مخالفان برجام این را مدیون مردم هستید. که شما مقاومت را از طریق سازش و تسلیم خواندید. آقایان مرغ افتخاری نیست. افتخار نیست که هیئت آمریکایی را پشت در نگه دارید ، به مردم دروغ بگویید ، نگهبان آموزش دهید ، و سربازان دیپلماسی را به عنوان جاسوس نشان دهید. پیوستن به دشمن اسرائیلی علیه این افراد است.

کسانی که امروز به دنبال غنیمت برج هستند این را مدیون مردم هستند ، ممکن است در ماه های آینده احساس مردم نسبت به شما را ببینید.