شرکت های وارد کننده لوازم آشپزخانه

اگر شما یکی از آن دسته از بازرگانانی هستید که به دنبال یک کسب‌وکار سودآور و پررونق هستید، ممکن است به فکر واردات لوازم آشپزخانه و محصولات کاراجا از چین و ترکیه باشید. لوازم آشپزخانه از جمله کالاهایی هستند که در بازار ایران تقاضای بالایی دارند و می‌توانند به شما درآمد خوبی برسانند. اما واردات از چین نیز مانند هر کسب‌وکار دیگری دارای فرصت‌ها و چالش‌های خاص خود است. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چرا از چین لوازم آشپزخانه وارد کنید، چگونه این کار را انجام دهید و چه مواردی را باید در نظر داشته باشید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و کاربردی باشد.

لوازم آشپزخانه | لوازم خانگی

برای مشاهده لیست محصولات کاراجا در ایران کلیک کنید

واردات و پخش لوازم آشپزخانه بقیمت فوتین چین با بالاترین متریال و کیفیت ارسال به تمام نقاط ایران ما تمام

جهت خرید و آگاهی از آخرین قیمت های محصولات کاراجا در ایران می توانید بدون واسطه با وارد کنندگان این برند مرغوب با شماره تماس 09144852329 در ارتباط باشید.

لوازم آشپزخانه | لوازم خانگی

دلایل واردات لوازم آشپزخانه از چین

برای پاسخ به این سوال باید به سه دلیل اصلی اشاره کنیم: چین تولیدکننده بزرگ‌ترین و ارزان‌ترین لوازم آشپزخانه در جهان است. از طرفی بازار ایران نیازمند لوازم آشپزخانه با کیفیت و قیمت مناسب است و واردات از چین می‌تواند سودآوری و رقابت پذیری کسب‌وکار شما را افزایش دهد.

چین به عنوان یک قدرت صنعتی و تجاری در جهان، توانایی تولید انواع لوازم آشپزخانه را با کیفیت بالا و قیمت پایین دارد. این وسایل می‌توانند هر چیزی باشند، از وسایل کوچک آشپزخانه مانند مخلوط کن و توستر گرفته تا وسایل بزرگتر مانند یخچال و ماشین لباسشویی. با رشد اقتصاد ایران، افراد بیشتری روی لوازم خانگی سرمایه‌گذاری می‌کنند و واردات این اقلام از چین را به یک سرمایه‌گذاری تجاری بالقوه سودآور تبدیل می‌کنند.

واردات لوازم خانگی از چین می‌تواند برای شما فرصتی باشد تا از قیمت‌های مناسب و تنوع بالای محصولات چینی بهره ببرید و بازاریابی و فروش آن‌ها را در بازار ایران انجام دهید. شما می‌توانید با تحقیق و مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها، بهترین تأمین‌کنندگان چینی را برای خرید لوازم خانگی پیدا کنید و با مذاکره و بستن قرارداد، سفارش خود را ثبت کنید.

انواع لوازم خانگی برای وارد کردن

امروز تاجران اگر قصد وارد کردن و لوازم خانگی به ایران را دارند گزینه‌های متفاوتی برای شما وجود دارد گزینه‌هایی چون یخچال فریزر ماشین ظرفشویی ماشین لباسشویی گاز ماکروویو و دیگر موارد که این گزینه‌ها می‌تواند برایشان بسیار سودآور باشد. در واقع امروزه با وارد کردن این کالاها و فروش آن ها در بازار می‌تواند سود کلانی را به دست آورد اما باید به این نکته توجه نمایند که پس از وارد کردن و ترخیص کالاها به ایران باید برچسب های لازم وارداتی را بر روی لوازم خود حک کنند تا بتوان این محصولات را بدون هیچ دردسری به بازار به فروش برساند. در صورت خرید لوازم خانگی از چین می تواند یک گزینه پرسود برای مصرف کنندگان نیز به حساب آید زیرا مصرف کنندگان با پرداخت هزینه کم می توانند محصول باکیفیتی را خریداری کنند

نکات مهم برای واردات لوازم آشپزخانه از چین

برای واردات لوازم آشپزخانه از چین، شما باید به چند مورد مهم توجه کنید. این موارد شامل نکات زیر است:

  • تطابق کالا با استانداردهای ایران (Compliance of the product with Iranian standards)
  • کنترل کیفیت کالا قبل و بعد از حمل (Quality control of the product before and after transportation)
  • ریسک‌های احتمالی واردات از چین و راه‌های مقابله با آن‌ها (Potential risks of importing from China and how to deal with them)
  • تحریم‌های اقتصادی و سیاسی (Economic and political sanctions)
  • تغییرات نرخ ارز و قیمت کالا (Exchange rate and price fluctuations)
  • تاخیرات در حمل‌ونقل و تحویل کالا (Delays in transportation and delivery of the product)
  • اختلافات و اشتباهات در سفارش کالا (Discrepancies and errors in the order)
  • تقلب و کلاهبرداری از سوی تأمین‌کنندگان چینی (Fraud and deception by Chinese suppliers)
  • راه‌های مقابله با تقلب و کلاهبرداری از سوی تأمین‌کنندگان چینی (How to deal with fraud and deception by Chinese suppliers)

مهمترین لوازم خانگی وارداتی از چین

همانطور که گفتیم یخچال، لباسشویی و ظرفشویی از مهم‌ ترین لوازم خانگی چینی هستند که به ایران وارد می شوند. بسیاری از تجار می توانند با هزینه ای کم اقدام به واردات چنین کالاهایی بکنند و در نتیجه به سود بسیار زیاد خود نیز دست یابند. همچنین اگر شما قصد خرید جهیزیه نیز دارید می توانید این گونه لوازم را از چین خریداری کنید، شرکت بازرگانی اروم‌کاراجا می‌ تواند خرید های شما را انجام داده و درب منزل ارسال کند. در برخی مواقع واردات از چین ممکن است با عوارض و موانع قانونی همراه باشد ولی لوازم خانگی از این مورد مستثنی است

 لازم به ذکر است که حتی لوازم خانگی اختراعی این کشور نیز به دیگر کشورها از جمله ایران صادر می شود. به طور کلی هیچ لوازم خانگی در چین وجود ندارد که منع واردات داشته باشد. در برخی موارد اما ممکن است قوانین خاصی برای ورود آن ها وجود داشته باشد یکی از این لوازم، چاقو های آشپزی می ‌باشد. برای واردات قاچو های آشپزی رعایت قوانین خاصی لازم است، از جمله اندازه چاقو ها نباید از یک حدی بزرگ تر باشد که خاصیت صلاح سرد بگیرد

بنابراین بهتر است واردات این موارد را به شرکت بازرگانی اروم‌کاراجا بسپارید که آشنایی کاملی با قوانین وارداتی انواع لوازم خانگی از چین دارد. این شرکت مناسب تجار، فروشنده ها و افراد عادی می باشد. شما در هر شغل و کسب و کاری که باشید، می توانید از کمک شرکت بازرگانی اروم‌کاراجا در واردات لوازم خانگی از چین بهره مند شوید.

با واردات کالا از چین می توانید به بهبود وضعیت بازار داخلی ایران در زمینه کمبود لوازم خانگی کمک کنید. همچنین در این راه هزینه نا چیز خدمات شرکت های بازرگانی می ‌تواند به ما کمک کند.

واردات عمده لوازم خانگی از چین

واردات لوازم خانگی از چین به شیوه عمده از چین برای تجار پیشنهاد بسیار جالبی می تواند، باشد. برای مثال واردات یخچال با سود بسیار زیادی همراه است. واردات یخچال ها در اندازه ها و برند های مختلف می تواند، بهترین گزینه برای کسب درآمد فوق العاده باشد. در این میان واردات لباسشویی نیز با سود خوبی همراه است. شرکت بازرگانی اروم‌کاراجا اقدام به تحویل و بارگیری لوازم خانگی خریداری شده شما می کند.

 کیفیت سنجی و بررسی قیمت آن بر عهده این شرکت است. حمل و نقل در واردات لوازم خانگی از چین به صورت عمده نیز عموماً تریلی و کامیون می باشند. بیشترین مرزهای وارداتی از چین زمینی و هوایی هستند و در موارد بسیار نادر از مرزهای دریایی استفاده می شود. هزینه بسیار کمی که در مقابل خدمات فراوان بازرگانی اروم‌کاراجا پرداخت می کنید، تامین کننده کالاهای مورد نظر شما از لوازم خانگی ها خواهند بود.

 این هزینه بسیار ناچیز است خرید از چین به صورت عمده می تواند نیاز بازار را در جهت انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، تلویزیون، لباسشویی و غیره برآورده سازد. برای این نوع واردات، آشنایی به بازار چینی چندان هم مهم نیست زیرا نمایندگان شرکت بازرگانی اروم‌کاراجا که آشنایی کافی با خرید و فروش بازارهای لوازم خانگی دارند، می توانند این امر را برای شما محقق سازند.

وبسایت karaca