شرایط پیش خرید آپارتمان در چیتگر

پیش فروش چیتگر:

پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 یکی از بهترین فرصت های سرمایه گزاری در بازار املاک میباشد، مشروط بر این که پروژه ی متناسب با اهداف و بودجه ی مورد نظرتان را بیابید.

Conditions for advance purchase of apartments in Chitgarh

پیش فروش برج های دریاچه چیتگر راهی است که بتوانید در کوتاه مدت و هم در بلند مدت شما را صاحب خانه کند و یا بواسطه ی این پیش خرید آپارتمان دریاچه چیتگر سرمایه ی اولیه تان را چند درصد رشد دهید .
روش پیش فروش آپارتمان چیتگر، در منطقه 22 روش مرسومی است و درصد بسیار بالایی از خانه های مسکونی کنونی منطقه 22 بصورت پیش فروش بوده و در این منطقه ی بخصوص به دلیل وسعت بسیار بالا و جواز ساخت برج های بلند، این طریق صاحب خانه شدن و سرمایه گزاری راهی است بسیار طبیعی .

در قسمت پایین، پروژه های پیش فروش آپارتمان دریاچه چیتگر را برایتان همراه با قیمت قرار داده ایم تا بتوانید تمام پروژه های ساخته شده، در حال ساخت و حتی قبل از ساخت را برایتان قرار داده ایم، تا شما بتوانید متناسب با هر میزان سرمایه، زمان و امکاناتی که لازم دارید، بتوانید وارد شوید.

پیش فروش آپارتمان در چیتگر | راهکار خرید آسان ملک در این منطقه محبوب

منطقه 22 و تمامی محله‌ها و شهرک‌های اطراف دریاچه چیتگر از جمله مناطق روبه‌رشد با امکانات محلی مناسب برای خرید ملک در تهران به‌شمار می‌آیند.
بیشتر املاک این منطقه نوساز هستند و پروژه‌های بسیاری در حال ساخت آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی می‌باشند. در بین روش‌های خانه‌دار شدن در این محله، پیش خرید خانه در چیتگر به‌دلیل امکان پرداخت اقساطی و سودآوری مناسب از محبوب‌ترین روش‌ها است.
ما در مجموعه با ملک خدمات مشاوره حرفه‌ای برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر را به شما ارائه می‌دهیم .

منطقه 22 و تمامی محله‌ها و شهرک‌های اطراف دریاچه چیتگر از جمله مناطق روبه‌رشد با امکانات محلی مناسب برای خرید ملک در تهران به‌شمار می‌آیند.
بیشتر املاک این منطقه نوساز هستند و پروژه‌های بسیاری در حال ساخت آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی می‌باشند. در بین روش‌های خانه‌دار شدن در این محله، پیش خرید خانه در چیتگر به‌دلیل امکان پرداخت اقساطی و سودآوری مناسب از محبوب‌ترین روش‌ها است.
ما در مجموعه با ملک خدمات مشاوره حرفه‌ای برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر را به شما ارائه می‌دهیم .

در این مجموعه ما سعی کردیم تمامی پروژه های را جمع آوری کنیم و برای شما قرار دهیم تا با خیال راحت سرمایه گزاری تان را انجام دهید.

چرا منطقه 22 را برای پیش خرید اپارتمان و سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم؟

خانه‌دار شدن در تهران با هر روشی که انجام شود،از جمله راهکاری برای سرمایه‌گذاری در املاک نیز به‌شمار می‌آید. بنابراین بسیار اهمیت دارد که منطقه و محله‌ای را در این کلانشهر انتخاب کنیم که امکان رشد مناسب قیمت ملک در آن وجود داشته باشد.
منطقه 22 به‌عنوان جدیدترین منطقه از مناطق این شهر از جمله مناطق در حال توسعه است و محله‌ها و شهرک‌های آن بر اساس اصول مدرن شهرسازی در حال شکل‌گیری یا توسعه هستند در پنج سال گذشته بیشترین میزان .

از سوی دیگر ساختمان‌ها و برج‌های چیتگر دارای امکاناتی عالی هستند و در ساخت آن‌ها از بهترین مصالح استفاده می‌شود.
بنابراین چه هدف شما سکونت در ملک باشد و یا سرمایه‌گذاری در املاک، چیتگر را می‌توان یکی از بهترین مناطق تهران برای این اهداف دانست. جالب است بدانید منطقه 22 و حوالی دریاچه چیتگر اگرچه سابقه بالایی در ساخت‌وساز در تهران ندارد اما طی سال‌های اخیر توانسته است به‌دلیل صلاحیت و عملکرد مدیران و انبوه‌سازان آن، این گواهینامه‌ها را کسب کند:

  • گواهینامه سیستم رضای مشتریان (در حوزه املاک)
  • گواهینامه مدیریت محیط زیست
  • گواهینامه مدیریت ایمنی
  • گواهینامه مخصوص ساخت‌وساز
  • گواهینامه کنترل کیفیت ساخت
  • نشان افتخار برج‌سازان
  • نشان افتخار مدیران جهادی

دلایل محبوبیت پیش فروش آپارتمان در منطقه 22

رشد ساخت‌وساز در منطقه22 و محله‌ها و شهرک‌های اطراف ایران، رشدی بی‌سابقه و نمونه از نظر کیفیت پروژه‌های ساختمانی و نیز پروژه‌های عمرانی و شهری در سراسر تهران است.
ویژگی‌های طبیعی منطقه مانند بوستان‌های متعدد و دریاچه بزرگ چیتگر و آب‌وهوای عالی این منطقه نیز باعث محبوبیت آپارتمان‌های این منطقه ی غربی از شهر حتی پیش فروش برج های دریاچه چتگر در میان متقاضیان خرید ملک و سرمایه‌گذاری در املاک را بالا برده است.

از سوی دیگر در این منطقه پروژه‌های تجاری بی‌نظیری نیز در ساخت و توسعه هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه ایران مال اشاره کرد که بزرگ‌ترین پروژه در نوع خود در سراسر خاورمیانه است.
همچنین برای رفاه مردم این منطقه و افزایش ظرفیت توریستی و تفریحی آن، بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه در این منطقه در حال ساخت است.

معرفی منطقه 22 و مزایای پیش فروش خانه در چیتگر

منطقه 22 در شمال غرب کلان شهر تهران قرار دارد. این منطقه به‌دلیل قرار گرفتن در حوضه آبریز رودخانه کن و کوهپایه‌های البرز از آب‌وهوای عالی و چشم‌انداز بی‌نظیر برخوردار است.
منطقه 22 در همسایگی مناطق 5 و 21 شهرداری تهران قرار دارد و در مجموع صاحب بزرگ‌ترین فضاهای سبز در شهر تهران است.

مالکان نخست زمین‌های این منطقه پیش از انقلاب، خانواده‌های فیروزگر و فرمانفرمایان بودند. پس از انقلاب این اراضی، ملی اعلام شدند و کار واگذاری آن‌ها به برخی از نهادها آغاز شد و تعاونی‌های مسکن نیز اجرای برخی از پروژه‌های ساختمانی را آغاز کردند. منطقه 22 در سال 1379 به‌طور رسمی به‌عنوان آخرین و جدیدترین منطقه تهران معرفی شد.

بهترین آب‌وهوای تهران را در چیتگر تجربه کنید

در حدود 1200 هکتار فضای سبز، ارتفاع بیشتر منطقه نسبت به دیگر مناطق تهران و دوری از مناطق پر ازدحام تهران، منطقه 22 را به یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق این شهر تبدیل کرده است. همچنین بیشتر محله‌ها و شهرک‌های چیتگر فاصله اندکی با دریاچه چیتگر دارند و مجموعه این عوامل باعث ایجاد آب‌وهوایی خنک و دلپذیر در این منطقه شده است.

دسترسی مناسب؛ از مزایای پیش خرید خانه در چیتگر

یکی از مزایای گزینه‌های پیش فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر دسترسی آسان به این منطقه است. منطقه 22 به بزرگراه‌های آزادگان، شهید همت، شهید حکیم و آزاد راه تهران-کرج نزدیک است و به‌راحتی می‌توانید از مسیرها برای رفت‌وآمد استفاده کنید.
از سوی دیگر همزمان با افزایش ساخت‌وسازها در این منطقه، امکانات حمل‌ونقل عمومی آن نیز توسعه یافتند.

از ایستگاه‌های مترو این منطقه نیز می‌تاگر پس از گشتن در آگهی های متنوع دیوار و تماس با آژانس های املاک مختلف سر در گم شده اید و نمی دانید دقیقاً چطور باید یک آپارتمان خوب در تهران تهیه کنید، پیش خرید آپارتمان چیتگر یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. در ادامه جزئیاتی در مورد شرایط پیش خرید آپارتمان چیتگر ذکر می کنیم که خواندن آن برای متقاضیان خرید منزل بسیار مفید است.

وضعیت زمین پروژه های آپارتمانی چیتگر

اولین گام برای پیش خرید آپارتمان چیتگر شناسایی زمین پروژه است که تا حد زیادی وضعیت و شرایط خرید را مشخص می کند. در صورتی که تعاونی مورد نظر به یک ارگان دولتی وابسته باشد، از زمین دولتی برای ساخت پروژه استفاده می شود. همچننی در صورتی که زمین شخصی ساز است، باید قبل از عقد قرارداد وضعیت زمین را به طور واضح مشخص کند.

​​​مدیریت، محاسبه و مصرف سرمایه با مدیران پروژه است؛ بنابراین شما باید شناخت کافی از مدیران و یا شرکت سازنده پروژه داشته باشید. بسیاری از پروژه های پیش خرید در منطقه 22 ضرر و زیان دیرکرد را نیز برای پروژه خود در نظر می گیرند تا سرمایه گذاران و خریداران واحد مسکونی خیال آسوده ای داشته باشند.

مدیریت پروژه های چیتگر معمولاً به صورت تعاونی شکل گرفته و اعضای هیئت مدیره آن را کنترل می کنند.  در صورتی که پروژه از سوی ارگان های دولتی و حاکمیتی کنترل شود، معمولاً خیال خریداران آسوده تر خواهد بود. با این وجود در صورتی که مدیران پروژه شرایط را به وضوح مشخص کنند و هیچ ابهامی در قرارداد نگذارند، هر پروژه ای قابل اعتماد است.

به عنوان مثال به عنوان یکی از معتبرترین پروژه های پیش فروش آپارتمان چیتگر توسط یکی از باسابقه ترین سازندگان، با ارائه تعهدات محکم در قرارداد خود، خیال سازندگان را آسوده می سازد.

  • تعهدات سازندگان برای پیش خرید

​​یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام پیش خرید آپارتمان چیتگر باید در نظر داشته باشید، تعهدات سازندگان است. معمولاً در قرارداد متریال مورد استفاده، موعد تحویل، مراحل ساخت و سایر موارد را ذکر می کنند. همچنین در صورتی که سازندگان مفاد قرارداد را به درستی رعایت نکنند، مشمول جریمه می شوند و باید جریمه دیرکرد خود را به خریداران پرداخت کنند.

همچنین در پروژه های معتبری مثل چارچوب مشخصی برای اجرای پروژه وجود دارد که در قرارداد ذکر می شود. مدیریت صحیح تعاونی ها باعث می شود که پروژه به خوبی اجرا شود و خریدار و فروشنده هر دو بدون ضرر و زیان به نتایج دلخواه خود برسند. در این چارچوب ها معمولاً روند افزایش قیمت و بازپرداخت ها مشخص می شود و سهل انگاری مجریان پروژه نمی تواند خدشه ای بر روند اجرا وارد کند.

بنابراین در هنگام پیش خرید آپارتمان چیتگر باید توجه ویژه ای به جزئیات قرارداد داشته باشید.

​​​​​​در صورتی که به پیش خرید آپارتمان چیتگر فکر می کنید، باید این را بدانید که در مراحل مختلف ساخت می توانید از تسهیلات این نوع خرید استفاده کنید. تسهیلات معمولاً برای خریداران اولیه پروژه است اما پروژه هایی نیز هستند که برای خریداران بعدی نیز تسهیلات در نظر می گیرند یا امکان تسویه تسهیلات برای خریدار را فراهم می کند.

گاهی نیز ممکن است خود تعاونی های سازنده شرایط پرداخت اقساطی را برای خریداران فراهم کند که به پروژه انتخابی شما بستگی دارد.

پروژه تندیس چیتگر

پروژه تندیس چیتگر یکی از معروف ترین پروژه های منطقه چیتگر است که در منطقه مروارید شهر در حال احداث است. این پروژه شامل 5 بلوک 14 طبقه ای است که 10 طبقه از آنها مسکونی است. واحدهای مسکونی پروژه سپکو از 100 تا 160 متر تنوع دارند و 2 یا 3 خوابه هستند.

پروژه تندیس چیتگر توسط یک سازنده معتبر و با بهترین متریال ممکن صورت می گیرد و اگر برای پیش خرید آپارتمان های آن اقدام کنید، سوددهی خوبی را نصیب شما می کند.

مزایای پروژه تندیس چیتگر

  • سالن اجتماعات
  • جاده سلامتی
  • کارواش اختصاصی
  • پارکینگ و پارکینگ مهمان
  • انباری جادار
  • مصالح باکیفیت
  • فضای سبز و محل بازی کودکان
  • خشک شویی اختصاصی
  • سیستم امنیتی پیشرفته
  • نمای مدرن
  • چشم انداز فوق العاده زیبا
  • موقعیت و دسترسی مناسب
  • نزدیکی به مهم ترین مراکز تجاری و تفریحی تهران

سخن پایانی

همانطور که متوجه شدید، پیش فروش آپارتمان چیتگر یک فرصت استثنایی برای افرادی است که سرمایه کافی برای خرید ملک در تهران را ندارند اما مایل اند سریع تر صاحب خانه شوند. البته شرایط پیش خرید آپارتمان چیتگر همیشه به یک صورت نیست و در پروژه های مختلف متفاوت می باشد. برای انتخاب بهترین پروژه پیش فروش در منطقه چیتگر و دریافت مشاوره رایگان توصیه می کنیم با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

وان به این موارد اشاره کرد:

  • ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی
  • ایستگاه مترو ایران‌خودرو
  • ایستگاه مترو چیتگر
  • ایستگاه مترو وردآورد