عمومی

سفری رؤیایی از یک مسیر ریلی/ قطار گردشگری لرستان به راه افتاد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه ایالت ها. استان های غربی ایران اسلامی با داشتن فرصت های منحصر به فرد تاریخی، طبیعی و گردشگری از جذاب ترین استان های کشور به شمار می روند که در ایام مختلف سال پذیرای گردشگران از سراسر کشور هستند.

سفر با قطار معطر

در حالی که مردم لرستان در کشوری زندگی می کنند که از شمال تا جنوب شرق تا غرب به مناظر رنگارنگ مزین شده است، باید شکرگزار این همه نعمت الهی باشیم تا از توسعه اقتصادی استان نهایت استفاده را ببریم.

سفر رویایی با قطار / قطار گردشگری در لرستان

لرستان را می‌توان سرزمین کوه‌های سر به فلک کشیده، رودخانه‌ها و آبشارهای جادویی، دشت‌های بهشتی، دریاچه‌های بی‌نظیر، دریاچه‌های بکر و جنگل‌های انبوه بلوط نامید که پاک‌ترین نقطه طبیعت در آن بهشت ​​است. وار: ایران اسلام آورده است.

گردشگران از داشتن آثار تاریخی منحصر به فرد مانند قلعه ها، خانه های تاریخی، غارهای باستانی، مکان های گردشگری مذهبی مانند زیارتگاه ها، جاذبه های طبیعی مانند آبشارهای بی نظیر، سراب های جوشان، دریاچه های بکر، دریاچه های زیبا و دشت های سرسبز استقبال می کنند.

سفر رویایی با قطار / قطار گردشگری در لرستان

در عین حال برخی از این آثار ارزشمند در خط ریلی منطقه لرستان قرار دارد و برنامه ریزی برای جذب گردشگر از جمله ایجاد بزرگترین راه آهن گردشگری غرب کشور در دستور کار قرار دارد.

قطار گردشگری لرستان از این شهر در نوروز 1401 سلام ایستگاه تنگ هفت میزبان گردشگرانی است که از ایستگاه های مختلف عبور می کنند.

قطار گردشگری لرستان میزبان گردشگران نوروزی است

مناظر ناب و منحصر به فرد در طول مسیر قطار از جمله آبشارهای باشکوه بیشهی و آب. گرمه«عیدانه» جلوه های بی نظیر زندگی روستایی در آب «شاندر“منابع هیدروتراپی گوگرد”خیر سنگر شاهکار مهندسی حمل‌ونقل ریلی در کنار رودخانه سزار که در ایستگاه سپیددشت طلوع می‌کند، کوه‌های سر به فلک کشیده، تونل‌ها و پله‌های راه‌آهن که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده‌اند، از جلوه‌های ویژه و جاذبه‌های گردشگری این منطقه است. جهت. قطار توریستی

سفر رویایی با قطار / قطار گردشگری در لرستان

سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در این خصوص خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد درخواست های توریستی تمام تلاش خود را برای همکاری با این عزیزان در قطار گردشگری انجام دادیم.

او گفت. اما با توجه به حجم سفرهای کشوری تنها با یک واگن از این قطار به صورت انحصاری برای تامین سفرهای تفریحی گردشگران موافقت شده است.

سفر رویایی با قطار / قطار گردشگری در لرستان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت. سلام به سمت دیدنی های طبیعی طبیعی استان «تنگه هفتی» بروید و پس از صرف شام امکان بازگشت مجدد با همان خودرو وجود دارد.