استان ها

ساخت بیمارستان توسط ارتش در نقطه صفر مرزی با ترکمنستان

به گزارش سرگرمی برای همه از اصفهان، سرهنگ ولی رحمانی در نشست خبری در اصفهان اظهار داشت. ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جنگ بهترین فرزندان خود را از هر نظر تقدیم کرده است و به 48 هزار شهید شهید در دفاع افتخار می کند. مقدس است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نامی نیروی هوایی همچون شهید حسین خلعتبری که قبل از شهادت مادرش آرزوی شهادت خود را دیده بود، گفت: مشابهی در دنیا ندارد

فرمانده قرارگاه جهادی محرومیت زدایی نزاجا با اشاره به اینکه احساس امنیت و برقراری امنیت پایدار، وظیفه اصلی ارتش است که به درستی انجام شده است، گفت: آنها کشور را نجات دادند.

او ادامه داد. ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه ای از آیه «اشدا علی الکفر رحمه بینهم» است که «همیشه در هنگام وقوع بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، آتش سوزی و … در مقابل ستاد بحران در کنار مردم بود». .

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه ارتش بخشی از نیروهای خود را برای کمک‌های بشردوستانه در شرایط خاص از جمله در مواقع محرومیت صرف می‌کند، گفت: او ساخت!

وی با اشاره به فعالیت های ارتش در دوران کرونا گفت: «کلیه مراکز بهداشتی و درمانی ارتش و بیمارستان‌های ارتش با تمام کادر پزشکی شبانه روز در خدمت مردم هستند که در این مدت بیش از 500 میلیارد تومان خدمات ارائه کرده‌اند. «

ساخت 12 بیمارستان دائمی در 2 ماه

فرمانده قرارگاه جهادی محرومیت زدایی نزاجا با بیان اینکه در مدت دو ماه 12 بیمارستان دائمی غیرموقت در مناطق ناامن خاش، قم، چهارمحال، بختیاری و … ساخته شد، گفت: در این مدت 12 بیمارستان دائمی غیر موقت در مناطق ناامن خاش، قم، چهارمحال و بختیاری و … ساخته شد. و جرگنان در خراسان شمالی در حال ساخت است که ساخته خواهد شد. ظرف 10 روز آینده عملیاتی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون یک تخت بیمارستانی در این منطقه وجود نداشته است، گفت: هیچ امکاناتی در این اداره وجود ندارد، تمامی امکانات مورد نیاز از اصفهان بارگیری می شود.»

سرهنگ رحمانی با اشاره به ساخت بیمارستان در کوم اوج شیوع ویروس کرونا گفت. 24000 نفر در این مدت یک ساعت کار کردند و 482 کامیون کثیف در عرض 24 ساعت منطقه را ترک کردند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش در سراسر ایران اسلامی در خدمت مردم و انجام وظیفه معمولی خود است. وی ادامه داد: طی 20 روز گذشته آبرسانی به چندین روستای مناطق ناامن از جمله سیستان، بلوچستان و خوزستان افتتاح شده است. در بعضی جاها تا بیست روز آینده کار خواهد کرد.

48: