رییس صداوسیما و وزیر بهداشت برای همکاری بیشتر توافق کردند

برنامه نویسی

پیش از حضور در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، رئیس سازمان رادیو و تلویزیون رئیس جمهور خدا را به خاطر وزیر بهداشت و همكارانش در سیستم مراقبت های بهداشتی به خاطر خدمت به مردم در امر مبارزه با كورون ویروس تشكر كرد.

در این جلسه ، سعید نامکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مورد تجلیل از پیشگیری و معالجه سعدی آزادی از بیماری کوروی ویروس و بیماری کووید-19 ، افزایش آگاهی عمومی و توضیح آن سخن گفت. وی با تقدیر از خدمات کادر پزشکی کشور به عنوان مدافعان سلامت گفت.

علی عسکری ، رئیس سازمان رادیو و تلویزیون ، از تلاش های جهادی در حوزه بهداشت و درمان در کشور تقدیر و تشکر کرد. وی ادامه داد: از طریق گزارشات ، فداکاری های همه کادر پزشکی کشور را ثبت و ضبط کرده ایم و از نزدیک شاهد تلاش های این وزارتخانه بوده ایم. ما سعی کردیم با نشان دادن این نبردها قدردانی خود را از این جهاد مقدس نشان دهیم.

وی خطاب به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، اضافه کرد: “همگرایی ، شخصیت و مهربانی شما باعث شد رسانه ملی نقش خود را به خوبی ایفا کند و نتیجه آن وحدت در کشور برای مبارزه با این بیماری بود.” در هنگام عود این بیماری ، ما باید با رضایت و همدلی از این وضعیت ، با دقت برنامه ریزی کنیم تا با این وضعیت مقابله کنیم. Sada-e Azadi آماده همکاری با این وزارتخانه در همه زمینه ها و آگاه سازی مردم از پروتکل های عمیق تر و هنری تر 1300 است که برای مشاغل مختلف نوشته شده است تا از وقوع سیل افرادی که به بیمارستان مراجعه می کنند جلوگیری شود.

رئیس سازمان رادیو و تلویزیون گفت: وی ادامه داد: پیشنهاد می کنم کمیته کاری تشکیل شود که متشکل از کارشناسان وزارت بهداشت و برنامه نویسان مجرب و باتجربه در این زمینه باشد تا این پیام ها با موثرترین زبان ممکن به مردم ابلاغ شود. اگرچه چنین نظارت در برنامه های رسانه ملی تاکنون برقرار شده است ، اما ما هر دو می توانیم نظارت عمومی را انجام دهیم و بعد از انتشار پروتکل ها ، به سراغ مردم خواهیم رفت و گزارش مربوط به رعایت آن پروتکل ها را ارائه می دهیم.

علی عسکری با بیان اینکه در این شرایط باید سبک زندگی افراد تغییر کند ، افزود: “ما می توانیم در زمینه سبک زندگی کار کنیم و اگر این وضعیت ادامه یابد ، می توانیم اوضاع را تغییر دهیم.” از زمان ابلاغ مقام معظم رهبری در زمینه داستان پردازی و روایت حماسه ، معاونان برنامه نویسی هم سریال سازی و هم مستندسازی را طراحی کرده اند.
وی در زمان شیوع کورونا ، سعدا نامکی ، وزیر بهداشت ، عضو این وزارتخانه و یکی از همکارانش را صدا کرد. وی ادامه داد: رسانه ملی بدون توجه به اینکه آگاهی و آگاهی عمومی در مورد این بیماری یا خدمات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچنین پیش آگهی مبارزه با این بیماری یکی از اصلی ترین محرکهای موفقیت کشور در مبارزه با تاج بوده است. :

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی 20 امتیاز به رسانه ملی داد و گفت: “همه بخش های رسانه ملی ، به ویژه شبکه خبری و شبکه بهداشت و درمان که همیشه در کنار ما بوده اند ، تلاش کرده اند و نتوانسته اند هیچ کمکی ارائه دهند.” با شیوع بیماری در کشور ، هر نفس مهربانی و دوستی که از یک وسیله به وجود می آمد ، زندگی جدیدی را نفس می کشیدیم و این باد در رادیو با بالاترین صدا احساس می شد.

وی این نامه را “یک واقعه مهم حماسی” برای جلوگیری از جنگ تاج و تیز توصیف کرد و گفت: عاملی که همکاران من را در همه بخش های سیستم مراقبت های بهداشتی کشور از حمله به بیماری و سایر عوامل جلوگیری می کرد ، پول و فرصت نبود بلکه روحیه جهادی بود. ، که از هشت سال تجربه دفاع مقدس جان سالم به در برد. این پزشکان ، پرستاران و کادر پزشکی در این شرایط مانند پروانه ها سوخته و لحظه ای مردم را ترک نکردند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی سپس به ظرفیت و آمادگی این وزارتخانه در مواجهه با این بیماری اشاره کرد و افزود: “یکی از افتخارات ما این است که در این مدت ، با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها ، هیچ بیمارانی که بیماری قلبی عروق کرونا ویروس دارند ، در بیمارستان بستری نشده اند.” هیچ بیماری در اولویت نبود و به دلیل فقر درهای بیمارستان هیچ بیماری باقی نماند.

او گفت. “آنچه صادره آزادی بعنوان بیشترین اطلاعات در این زمینه انجام داده است ، به یاد ماندنی است و ما توانسته ایم آمار دقیق تری به افرادی با اعتماد عمومی ارائه دهیم که با این سازمان کنار آمده اند.” این منجر به کاهش کلاهبرداری در رسانه های خارجی و افزایش اعتماد به نفس در رسانه ملی شد.

در این نامه از صدا و سیما خواسته شده است تا آنچه را كه در تاریخ حماسه بیماری این كشور داشته است به تصویر بكشد و به جهانیان نشان دهد كه چگونه ایران توانسته است بر تحریم ها و هزاران فشار تحمل خود غلبه كند. عقب نشینی اروپا: ایالات متحده: یک تا پنج.
یاداکی با یادآوری اینکه ایران بیش از 60 روز به جای واردکنندگان توانسته است ماسک تولید کند ، نامکی از رسانه ملی خواست تا این غیرت ملی را در همه نقاط کشور به همراه افراد در حال توسعه و بدون پیام های تکراری یا عواقب افزایش آنها به تصویر بکشد. این بیماری با روش های هنری باعث افزایش ثبات در این منطقه می شود و عادی سازی افراد بدون وحشت را از بین می برد.

وی گفت: “ما باید برای ارائه اطلاعات بهتر و آگاهی بهتر تلاش کنیم.” “هیچ ضربه‌ای برای اقتصاد کشور مؤثرتر از بیماری مزمن نیست.” در عین حال ، نگرانی از این بیماری اقتصاد ما را تهدید می کند.
وی گفت: وزیر بهداشت ، درمان و آموزش همچنین از آمادگی این وزارتخانه برای تهیه سریال برای مصالح و سرمایه گذاری های روانشناختی ، مستندها و برنامه ها برای بیان حماسه پرسنل پزشکی کشور در دوره کرونا خبر داد. “برای ضبط این حماسه ها ، باید دوربین ها را ضبط کنید.” روی صحنه باشید. ما از صدا و سیمای آزادی ، به ویژه در پایتخت های منطقه ای ، می خواهیم که به درستی تلاش همه همکاران ما در این کشور را به گونه ای باشد که مردم در این صحنه ها حضور یابند.

او اضافه کرد. “دوربین ها را با عشق با این افراد بگیرید تا تلاش های این کادر پزشکی را نشان دهید که مانند پروانه ها در اطراف بیماران می چرخد.”

وی در ادامه سخنان خود در ادامه این جلسه ، معاون سیاسی رسانه های جمعی ملی را مجید اخخونی اعلام کرد. کار اصلی تلاش کارکنان پزشکی و پزشکی کشور بود و ما بخشی از آن تلاش را منعکس کردیم.

وی با اشاره به استعلام صدا و سیمای آزادی در مورد گزارش های شیوع کروناویروس ، گفت: .

او گفت. وی ادامه داد: از ابتدای بیماری تاکنون اطلاعات فعال را در دستور کار قرار داده ایم و همه اخبار را به گونه ای گزارش کرده ایم که آرامش خاطر مردم و اطمینان آنها به کادر پزشکی حفظ شود. ما سعی کرده ایم تا مردم با ستاد پیشگیری و درمان کورونا ارتباط برقرار کنیم ، آموزش از راه دور ، ایجاد ماسک و غیره ، اعتماد مردم به سیستم پزشکی را افزایش داده ، زیرساخت های پزشکی کشور را توضیح دهیم ، مهارت های کادر پزشکی را بیان کنیم و مهارت های کادر پزشکی را بیان کنیم و به رسانه دلخواه بگوییم. ما در چارچوب قطعنامه های ستاد ، که پایه و اساس حرکت ما بود ، عمل کردیم.

وی از رسانه های خارجی خواست تا یک رویداد دیگر را در دستور کار صدا آزادی قرار دهند و گفت: “از آنجا که کادر پزشکی خوب کار می کردند ، ما توانستیم اطلاعات خوبی ارائه دهیم. دست رسانه های خارجی بسته شد.” آنها نمی توانند کاری انجام دهند. “

این روحانی با اشاره به دور جدید شیوع کرونا ویروس گفت: “از هفته گذشته ، ما برای جلوگیری از اکثر موارد بیماری ، آگاهی عمومی را افزایش داده ایم و با گزارش شیوع این بیماری در سراسر جهان ، سعی کرده ایم نگرانی های مردم را کاهش دهیم.” به آنها بیاموزید که بیشتر به خودشان اهمیت دهند.

معاون وزیر بهداشت ، علیرضا رئیسی گفت: براساس مطالعات انجام شده ، بیش از 80 درصد مردم به صدا آزاد اعتماد دارند. “ما به همراه صدا آزادی توانستیم زنجیره انسانی را از طریق اطلاعات و آموزش انتقال دهیم.” تاج را بریده و تعداد بیماران را به حداقل برسانید.

او اضافه کرد. “رادیو و تلویزیون در روزهای اخیر که بیماری دوباره به اوج خود رسیده است ، کارهای بزرگی انجام داده اند که نتایج آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد.”

وی درباره سیاست جدید وزارت کنترل بیماری صحبت کرد و افزود: “ما برای 1300 شغل یک پروتکل ثبت کرده ایم و نظارت بر اجرای این پروتکل ها یکی از اقدامات ما است که بدون کمک مردم و شرکای ما در سطح ملی امکان پذیر نخواهد بود.”
سخنگوی پیشین وزارت بهداشت کیانوش آهان احانپور همچنین در مورد برنامه شبکه “سیما سلامت” “زنگ سالم” و برنامه “کرونا مثبت” صحبت کرد و از رئیس رادیو و تلویزیون خواست تا در برنامه خود برای تأسیس یک سرمقاله سلامت تجدید نظر کند.

سید کمل تقوی نژاد ، معاون وزیر توسعه و برنامه ریزی منابع و توسعه وزارت بهداشت نیز گفت: “در این مدت ، مردم بیشتر وقت آزاد خود را در رادیو و تلویزیون می گذراندند.”
قاسم جان معاون وزیر بهداشت ، همکاری رسانه ملی با وزارت بهداشت و وزارت بهداشت در تاریخ کشور را بی سابقه خواند و خواستار استفاده از منابع هنری برای تقویت فرهنگ هایی مانند مراقبت از سالمندان در خانواده شد.

انتهای پیام