اقتصادی

رونمایی از یک پهپاد کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی

پهپاد سمپاشی کاپیتان B با حضور وزیر جهاد کشاورزی رونمایی شد.

به گزارش سرگرمی برای همه در حاشیه دومین دوره نمایشگاه آبادیران، با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از پهپاد کشاورزی رونمایی شد.

این پهپاد از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به تولید رسیده است.

این محصول با نام پهپاد کاپیتان B است که از  پایداری بیشتری به دلیل ساختار طراحی آن، کاهش مصرف باتری و طراحی خاص بال‌های آن برخوردار است.

استفاده از ماژول‌ها و پنل‌های خورشیدی برای بهبود عملکرد محلول‌پاشی به بال پرنده از جمله ویژگی‌های این پهپاد است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پهپاد سمپاشی، امکان رهگیری و کنترل پرنده از راه دور با هوش مصنوعی است.

محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز از شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه آبادیران بازدید کردیم که کارهای بسیار خوبی انجام داده‌اند. این شرکت‌ها تولیدکننده بوده و مورد حمایت ما هستند و ما نیز به آنها کمک می‌کنیم تا توسعه پیدا کنند. 

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نمایشگاه آبادیران محلی برای عرضه و تقاضاست؛ یعنی از طرفی شرکت‌های دانش‌بنیان محصولات خود را ارائه می‌کنند و از طرف دیگر کشاورزان و تولیدکنندگان به نمایشگاه مراجعه کرده تا محصولات را خریداری کنند و همچنین با یکدیگر قرارداد بسته و تولیدات خود را به فروش برسانند.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.