فرهنگ و هنر

رضا رویگری در صداوسیما تجلیل می‌شود

مراسم افتتاحیه فیلم مستند تماشاگر بهار به دبیری رضا رویگیری هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون به صورت همزمان برگزار می شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، مراسم افتتاحیه مستند «تماشاگر بهار» محصول شبکه مستند سیما چهارشنبه ۱۴ مردادماه همزمان با مراسم تحلیف رضا رویگیری برگزار می شود.

کامبیز محبوتی کارگردان و کارشناس تئاتر به تشریح این خبر پرداخت. این مراسم فردا پنجم مردادماه ساعت 16 در سالن همایش صدا و سیما و به همت مدیر شبکه مستند برگزار می شود. ، محسن یزدی و مدیر تولید این شبکه ابوالقاسم ناصر که در طول تهیه و تولید این مستند همکاری مستمر داشته اند، از آن قدردانی می کنیم.

وی تاکید کرد. رضا رویگیری بازیگر با استعدادی است که در همه زمینه ها به ویژه تئاتر درخشید و همکارانم سعی کردند گوشه ای از زندگی هنری او را در مستند تماشاگر بهار با داستان واقعی این هنرمند به تصویر بکشند.

مبهوتی یادآور شد. «خوب است که مراسم بزرگداشت این جانبازان به طور مرتب برگزار شود تا بتوانیم به نحو شایسته از حضور سازنده و هنرمندانه آنها در طول عمرشان قدردانی کنیم.

به گزارش سرگرمی برای همه، ابوالفضل محمد باکر تهیه کنندگی، ابوالفضل توکلی کارگردانی، ابوالفضل علایی تصویربردار و وحید نوروزی صدابردار مستند تماشاگر بهار هستند.

از رضا رویگیری در تلویزیون تجلیل می شود

انتهای پیام