عمومی

رسانه‌ها با نگاه نهاد گرایانه به تبیین نقش زنان در جامعه بپردازند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ناهید پرویزپور وی روز یکشنبه در سمپوزیوم بین مدیران کل زنان لرستان و خانه مطبوعات ، خاطرنشان کرد: مشارکت زنان در همه زمینه ها بخشی جدایی ناپذیر از پیشرفت کشور است. “آنگاه به سادگی متوجه شدیم و آنها با به دست آوردن آموزش و مهارت ، اعتماد به نفس خود را به دست می آورند ، اما ما هنوز از وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی گفت: “رسانه ها با توجه به رسانه ها ، نقش مهمی در هدایت افکار عمومی دارند.” تغییر جنسیت جنبه های اجتماعی مسائل زنان و تأثیر آنها بر جامعه را توسعه دهید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده لری مرزپایان با تأکید بر اینکه اتاق مطبوعات باید یک اتاق فکر برای تحلیل موضوعات اجتماعی و سیاسی جامعه باشد و بهترین مکان برای هدایت رسانه ها برای ایجاد محتوا در موضوعات اجتماعی و سیاسی است ، افزود: سلامت به طور مستقیم و غیرمستقیم بر آموزش رسانه تأثیر می گذارد.

پرویز پور با اشاره به اینکه نگاه رسانه ها به زنان نباید محدود به زمینه آسیب های اجتماعی باشد ، گفت: جهت دار:، برای زنان به عنوان یک عنصر نفوذ انتقال: به جامعه بشری توجه کنید.

وی خاطرنشان کرد: باید بانوان برجسته تری حضور داشته باشند و تجربه آنها به عنوان الگوی نقش آفرینی شود: “نقش رسانه در تقویت پایه های خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی غیرقابل انکار است.”