دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

نکاتی که قبل از طراحی باید در نظر بگیرید

چیدمان یک طراحی داخلی ویلا در شمال بسیار متفاوت از یک آپارتمان معمولی است. قبل از اینکه به دکوراسیون خانه خود فکر کنید، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید.

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن | عکس ویلا دوبلکس | نقشه ویلا دوبلکس
  • تصمیم بگیرید که چه سبکی برای دکوراسیون منزل می خواهید.
  • حیاتی ترین قسمت خانه را انتخاب کنید و عناصر را برای دکور و طراحی آن جمع آوری کنید.
  • به این فکر کنید که می خواهید ویلایتان مجلل باشد یا راحت، عجیب و غریب باشد یا مقرون به صرفه ، سپس عناصر دکور را بر اساس آن انتخاب کنید.
  • طراحی خانه دوبلکس را انتخاب کنید که شیک اما به اندازه کافی راحت باشد تا یک محیط دنج فوق العاده برای کل خانواده ایجاد کند.
  • خانه های دوبلکس با داشتن دو طبقه ، اغلب دارای فضای زیادی برای کاوش هستند . شما می توانید با انتخاب سبک های کلاسیک یا مدرن، طراحی ویلا دوبلکس منحصر به فردی را ایجاد کنید. تم، طرح، رنگ ها باید منعکس کننده سلیقه ساکنین باشد.
  • برای اجرای موفقیت آمیز ایده های طراحی داخلی ویلا دوبلکس ، برنامه ریزی گسترده و رویکرد خلاقانه مورد نیاز است. مهم است که تم، رنگ‌ها و زیبایی‌شناسی را با دقت انتخاب کنید تا فضایی عالی و آرامش بخش در خانه ایجاد کنید.

طراحی راه پله ها ویلا دوبلکس مدرن

طراحی مغازه کوچک: یک ویلا دوبلکس دارای دو طبقه است بنابراین وجود یک راه پله شیک به جذابیت آن می افزاید. راه پله در یک دوبلکس ، نقطه محوری خانه است زیرا اتصال بین دو طبقه می باشد. شما می توانید با توجه به مساحت کل خانه در مورد مکان قرار دادن راه پله تصمیم بگیرید. شما می توانید از بین راه پله های سنتی، پله های مارپیچ، چوبی و پله های مرمری یا شیشه ای یا نرده دار انتخاب کنید.

اگر فضای بزرگی دارید راه پله را در وسط اتاق نشیمن قرار دهید تا مرکز جذابیت باشد در غیر این صورت می توان آن را در گوشه ای قرار داد.

برای طراحی ویلا دوبلکس مدرن در درجه اول به سراغ یک راه پله چوبی بروید. دیوار را با بافتی زیبا رنگ آمیزی کنید . برای تقارن می توان روی تمام دیوار کنار راه پله نیز آینه یا قاب عکس های متعدد قرار داد. یک راه پله معلق برای ایجاد حالت فضایی ، عالی عمل می کند و اتاق را روشن نشان می دهد.

نرده ها نیز در متریال و طرح های بسیاری موجود هستند. نرده های شیشه ای نامرئی با یک راه پله فولادی تقویت شده در ویلاهای مدرن استفاده می شود. از آهن فرفورژه در نرده های خود برای ظاهری مجلل استفاده کنید. یک طرح مرسوم، نرده های شیشه ای شفاف با پله های فولادی تقویت شده است. نرده های نازک و شفاف نیز ایده خوبی برای خانه های دوبلکس مدرن هستند.در مجموع یک راه پله باشکوه برای طراحی داخلی ویلا دوبلکس مدرن معجزه می کند. جلوه چشمگیری می دهد و ظاهر خانه را دوچندان زیبا می کند.

طرح رنگ برای طراحی ویلا دوبلکس مدرن

طراحی داخلی خانه+G76 مسکونی: کل ظاهر خانه شما به رنگی که برای خانه انتخاب می کنید بستگی دارد. اجازه دهید به برخی از طرح‌های رنگی نگاهی بیندازیم .

رنگ‌های روشن‌تر آبی را انتخاب کنید تا آرامش را به خانه‌تان بیاورید. همچنین رنگ مناسبی برای استفاده در اتاق خواب است. سایه‌های تیره‌تر آبی را می‌توان به خوبی با سایه‌های روشن‌تر دیگر ترکیب کرد، بنابراین حتی می‌توان یک طرح رنگ دوگانه برای ظاهری زیبا انتخاب کرد.

رنگ صورتی را فقط به اتاق کودکان محدود نکنید. این یک رنگ بسیار متنوع است که می تواند در هر قسمت از خانه استفاده شود. شما می توانید از آن به طور گسترده در طراحی داخلی خانه های دوبلکس استفاده کنید. صورتی باعث ایجاد توهم فضایی در اتاق می شود زیرا می تواند نور را منعکس کند و اتاق را روشن تر نشان دهد. رنگ های روشن تری را برای اتاق خواب انتخاب کنید. همچنین می توانید آن را با رنگ های خنثی دیگر ترکیب کنید.

رنگ سفید رنگ آرامش، خلوص و پاکی است. می توان آن را با هر رنگی ترکیب کرد. برای طراحی خانه دوبلکس خود از رنگ سفید در سقف و دیوارها استفاده کنید تا اتاق شما بزرگ به نظر برسد.

رنگ های پاستلی در طراحی ویلا مدرن دوبلکس بسیار خوب عمل می کنند. از رنگ های تیره و متضاد برای جداسازی فضاها استفاده کنید. اگر اتاق نشیمن رنگ روشنی داشته باشد، فضای ناهارخوری و آشپزخانه می تواند رنگ های تیره تری داشته باشد.

قرمز رنگیست که نشان دهنده هیجان و اشتیاق است. بنابراین، برای منطقه نشیمن یا هر منطقه ای که حداکثر زمان خود را با خانواده خود می گذرانید ، عالی است .

ایده های معماری ویلا دوبلکس مدرن

در اینجا برخی از ایده های طراحی ویلا دوبلکس مدرن وجود دارد که به خانه شما ظاهری باکلاس می بخشد.

میز ناهارخوری مدرن را برای فضای ناهارخوری خود انتخاب کنید.انتخاب یک میز بلند با ظاهری شیک می تواند مناسب باشد. حتی میزهای ناهارخوری سنتی چوبی یا سنگی نیز جذابیت خوبی به آن می بخشد. اگر می‌خواهید فضای آشپزخانه تان بزرگ به نظر برسد، از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. در یک طرف میز ناهارخوری از یک نیمکت استفاده کنید و در طرف دیگر صندلی ها را قرار دهید. جدیدترین طرح های میز و صندلی را تجربه کنید تا ظاهری مدرن به فضای غذاخوری خود ببخشید.

بسته به مساحت خانه، می توانید از بین ایده های مختلف دکوراسیون انتخاب کنید. به سراغ یک مبل شیک برای اتاق نشیمن بروید تا زیبایی را به آن اضافه کنید یا یک مبل کوچک ظریف برای ظاهری مینیمال انتخاب کنید. وسایل دکوری خانه مانند گلدان، میز وسط، میز کناری، قفسه کتاب و غیره را برای تکمیل ظاهر اضافه کنید. گیاهان را روی میزهای کناری قرار دهید تا فضای سبز به اتاق اضافه شود.

گیاهان بلند را نزدیک بالکن قرار دهید. از کاشی های سفالی روی زمین یا دیوار استفاده کنید. انواع مختلف کفپوش را برای مناطق مختلف خانه انتخاب کنید. از کفپوش مرمر برای اتاق نشیمن و کفپوش چوبی در اتاق خواب خود استفاده کنید.

با توجه به نیاز شما و الزامات طراحی داخلی ویلا دوبلکس مدرن، چراغ های سقف کاذب یا لوسترها را در اتاق نشیمن خود بیفزایید تا ظاهری زیبا و روشن داشته باشید. شما همچنین می توانید از نورهایی در نزدیکی راه پله و همچنین نورپردازی برجسته در مناطق مختلف خانه استفاده کنید. حتما از نورهای سفید برای روشن کردن مکان استفاده کنید.

آینه ها

آینه ها را به طراحی ویلا دوبلکس مدرن خود اضافه کنید تا خانه تان روشن تر و بزرگتر به نظر برسد. آینه‌های تزئینی را می‌توان در مکان‌های استراتژیک قرار داد تا ظاهر کلی، از اتاق نشیمن گرفته تا نزدیک راه پله را بهبود بخشد.

شما می توانید با کمک پارتیشن ها ظاهری باکلاس در اتاق نشیمن و حتی سایر قسمت های خانه ایجاد کنید. چوب یک انتخاب جذاب و ارجح برای پارتیشن است. پارتیشن چوبی نه تنها ظاهر را بهبود می بخشد، بلکه افزودنی عالی برای طراحی خانه دوبلکس است.