بین الملل

دوچرخه‌سواری جانسون جنجال‌آفرین شد – سرگرمی برای همه

عصر روز دوشنبه ، روزنامه Evening Standard تصویری از بوریس جان اونسون در حال دوچرخه سواری در پارک المپیک در شرق لندن منتشر کرد. ادعا می شود که این عکس متعلق به دیروز (یکشنبه) بوده است.

طبق مقررات بهداشتی دولت انگلیس ، افراد فقط در مناطق خود مجاز به ورزش در روز هستند. گفته می شود پارک المپیک لندن با محل سکونت 11 اونسون حدود 11 مایلی فاصله دارد.

سخنگوی دفتر نخست وزیر گفت که جان اونسون مطابق با دستورالعمل های بهداشتی عمل کرده است. با این حال ، اندی اسلاوت ، نماینده حزب کارگر انگلیس ، با رفتار سون اونسون مخالفت کرد و گفت که لندن یکی از بالاترین میزان تاجگذاری را دارد. جان اونسون باید نمونه باشد.

وزیر بهداشت انگلیس مت هانکوک امروز در یک کنفرانس خبری روزانه برای توجیه اقدام نخست وزیر گفت: “اگر مسیری طولانی را طی کنید ، 10 کیلومتر از خانه دور شوید ، مشکلی وجود ندارد.” اما باید سعی کنید منطقه را ترک نکنید.

وی این اظهارات را در حالی اعلام کرد که شهردار لندن روز جمعه وضعیت اضطراری اعلام کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا از کنترل خارج است.

دولت همچنین با اعلام قرنطینه ملی ، اختیارات پلیس را به عنوان نهادی نظارتی برای بیماری کرونا ویروس قلب افزایش داده است. طبق گزارش رسانه ها ، روز گذشته پلیس پایتخت دو زن را به دلیل قدم زدن در منطقه ای در 8 کیلومتری محل زندگی خود جریمه 200 200 نفر کرد.

پلیس هشدار داده است که برای اولین بار ، متخلفان ممنوعیت کرونا به شدت مجازات و جریمه می شوند.

مرگ و میرها به دلیل شیوع گونه های تاج مسری بیشتر در انگلیس سر به فلک کشیده است. تاکنون 3،118،518 نفر در انگلیس به بیماری قلبی عروقی مبتلا شده اند که از این تعداد 81،960 نفر جان خود را از دست داده اند.

یک مشاور ارشد نخست وزیر انگلیس می گوید که فوران تاج طی چند هفته آینده خطرناک خواهد بود ،: سازمان بهداشت ملی قادر به پاسخگویی به این وضعیت نخواهد بود.

311311