اجتماعی

افزایش سهم دوچرخه سواری در حمل و نقل پایتخت به یک درصد تا پایان سال

شهردار تهران از تلاش شهرداری برای افزایش سهم دوچرخه سواری در حمل و نقل تا پایان امسال به یک درصد خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، پیروز حناچی در دیدار با نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران به مناسبت روز جهانی بدون خودرو از سفیران فرانسه ، آلمان ، دانمارک ، اتریش ، هلند ، بوسنی ، سوئیس و نروژ تشکر کرد و از سفیران برای همراهی در این روز تشکر کرد. در فرهنگ و ادبیات ما ، شعر گفتن گاهی ساعتها طول می کشد. بر این اساس ، من به این بیت شعر مراجعه می کنم.

وی با اشاره به روز جهانی صلح ، سالگرد دفاع مقدس در کشور ، گفت: “دیروز سالگرد دفاع مقدس بود ، جنگی که ما را به جنگ هشت ساله تحمیل کرد و خسارت بزرگی به بار آورد.” روزی که خاطرات قهرمانانه جوانان این کشور را به یاد می آورد. کشورهایی که جنگ و تلخی آن را درک کرده اند ، بیشتر در مورد ارزش صلح درک می کنند.

حناچی ادامه داد. وی ادامه داد: ما هنوز هم برای حل مشکلات موجود از هشت سال تجربه دفاع مقدس استفاده می کنیم.

به گفته شهردار تهران ، امروز مصادف با روز جهانی خودرو ، سه شنبه های بدون خودرو است. بنابراین ، ما به ایده هایی رسیده ایم و دیدن اینکه آنها چگونه آن را بیرون می کشند ، واقعاً سرگرم کننده است.

وی تأکید کرد. یکی از عوارض کلانشهرها کم تحرکی و بیماری های ناشی از آن است. بنابراین ، دوچرخه سواری علاوه بر اینکه وسیله ای برای حمل و نقل است ، از دیدگاه سلامت نیز مورد بررسی قرار می گیرد. در حال حاضر حدود 170 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در تهران وجود دارد که 40 کیلومتر آن تازه احداث شده است ، کارهایی در تمام مناطق شهرداری تهران انجام می شود و قسمت دوچرخه که از ابتدای این دوره نیم درصد بوده است ، پنج سال تعیین شده است. افزایش چهار درصدی. ما امیدواریم که تا پایان سال جاری این رقم به یک درصد برسد.

شهردار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز برخی از پروژه های در دست ساخت در تهران را با سفرای خارجی دوچرخه سواری کرده ایم ، افزود: و کاهش جدی آنها فنی معاینه فنی اتومبیل. توسعه شبکه حمل و نقل ریلی نیز در دستور کار قرار گرفته است. در حال حاضر 240 کیلومتر خط راه آهن در هفت خط در تهران وجود دارد که همین تعداد در دستور کار توسعه قرار دارد. توسعه شبکه اتوبوسرانی تحت تحریم نیز بسیار دشوار است ، اما در دستور کار است.

او اضافه کرد. “امسال آخرین سال قرن خورشیدی است ، ما قصد داریم برنامه های مختلفی را برای امسال در تهران به نام تهران 1400 آغاز کنیم.”

او ادامه داد. “همه کشورها در حال حاضر از اپیدمی ویروس کرونا رنج می برند. کشور ما نیز با این مشکل روبرو است. ما همچنین با مشکل تحریم ها روبرو هستیم.” کشورها در شرایط دشوار به یکدیگر کمک می کنند ، ما از کشورهای دیگر نیز همین انتظار را داریم.

وی افزود: شهردار تهران از کشورهای اروپایی که راه درستی را برای حمایت از برجامی انتخاب کرده اند تشکر کرد. “ما در تهران شرایط ویژه ای داریم. تحویل: یک رکورد جهانی در تهران وجود دارد به نام کاخ گلستان ، شخصیتی منحصر به فرد که تفاوت شمال و جنوب تهران را نشان می دهد.

به طور خلاصه ، حناچی ابراز امیدواری کرد که همه کشورها از اپیدمی کرونا به سلامت جان سالم به در ببرند.

انتهای پیام: