استان ها

دولت باید نگاه ویژه ای به شهرستانهای غرب تهران داشته باشد

امام جمعه شهر لودز. دولت باید توجه ویژه ای به شهرهای غرب تهران داشته باشد

امام جمعه شهر بیت المقدس حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های عبادی سیاسی امروز جمعه خود گفت:

به گزارش خبرگزاری «سرگرمی برای همه» از تهران. امام جمعه بیت‌المقدس، حجت‌الاسلام رضا جوکار ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادت سیاسی این هفته با «امر به تقوا و تقوای الهی در زندگی» به ویژگی‌های نمازگزاران اشاره کرد و گفت: آنها هرگز به عبادت یا یاد خدا افتخار نمی کنند. اعتدال، اخلاص، اخلاق، اعتدال در رحمت، پرهیز از تنوع و گناه کبیره را حفظ می کنند.

وی گفت: بخشی از پرونده های قضایی مشروط به عدم کنترل خشم، غلبه بر خشم است، باید در هر شرایطی رفتار و اعمال را کنترل کرد و علاوه بر توبه واقعی، اعمال عادلانه انجام داد.

خطیب نماز جمعه بیت المقدس افزود: شهید چمران زندگی شهدایی داشت، مردانه زندگی کرد، برای رسیدن به عظمت جهان این دنیا و آینده باید بنده واقعی خدا باشد.

وی با اشاره به روز بسیج اصناف ادامه داد. دولت و مسئولان هوای کاسب و اصناف را داشته باشند، به تعطیلی اصناف و کارنامه دو ساله توجه کنند، مالیات را حفظ کنند و کاسبان و بازاریان باید: هوای مردم را هم دارند و روزی راضی و قانونی.

حجت الاسلام جوکار گفت. کرایه های بالای آپارتمان صدای مردم را بلند کرده است، این افزایش نجومی قیمت ملک باید کنترل شود، مسئولان و سازمان های مسئول باید به وعده های خود در مورد وام مسکن عمل کنند و به برخی ضمانت ها و نرخ های سود بالا توجه کنند. نرخ ها.”

وی خاطرنشان کرد که مشکل مسکن از طریق دموکراتیزه شدن حل می شود، دولت زمین رایگان در اختیار مردم قرار می دهد و به مردم اجازه ساخت مسکن داده می شود.

امام جمعه بیت المقدس گفت: جهاد سازندگی تلفیقی از حاکمیت بود، نهاد پیشرو ایمان در کشور، ادغام آن با جهاد کشاورزی، اهداف اولیه محقق نشد، انتظار داریم روحیه جهادی دهه شصت زنده شود. از رئیس جمهور می خواهیم که با دهه هفتاد این جهاد را احیا کند. و با استفاده از تجربیات پیشکسوتان، هسته های مردمی، برای رفع عقب ماندگی، دهه هشتاد انقلابی را زنده کنید، جوانان مومن.

او ادامه داد . و بیشتر برای هیئت برنامه ریزی کنید.”

امام جمعه بیت المقدس با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: باید به وضعیت قهوه خانه ها، معتادان، معتادان متجاهر، ناهنجاری های اجتماعی بیشتر توجه شود.

وی تاکید کرد. بودجه شهر قدس در پی سفر رئیس جمهور به دلیل ضعف زیرساخت های منطقه نامناسب است، باید نگاهی به غرب استان تهران داشت، به ویژه برای رفع کاستی های شهر قدس.

انتهای پیام/