اقتصادی

دلیلی ندارد از ذرت و کنجاله به عنوان خوراک دام و طیور استفاده کنیم

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت. “هیچ دلیلی وجود ندارد که اگر کشورهای دیگر از ذرت و غذا برای حیوانات و مرغ استفاده می کنند ، ما نیز باید از آنها استفاده کنیم. با این حال ، ساختار این موارد با ساختار کشاورزی ما مطابقت ندارد: آب و هوا.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سورنا ستاری امروز در مراسم افتتاحیه پروژه های منابع طبیعی تفاهم نامه ای با وزارت کشاورزی در زمینه منابع طبیعی در زمینه منابع طبیعی امضا کرد و خاطرنشان کرد: ما در زمینه امنیت غذایی برنامه های مشترک زیادی با وزارت کشاورزی داریم. و این اکوسیستم خود را دارد که اگر فناوری در جایی از کشور ما کار کند هیچ پایه و اساسی ندارد. بنابراین ، محلی سازی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در مورد تنوع بومی و آب و هوا در ایران انجام شود.

وی ذکر کرد. هیچ دلیلی وجود ندارد ، اگر کشورهای دیگر از ذرت ، غذای حیوانات ، مرغ استفاده می کنند ، ما نیز باید از آنها استفاده کنیم. از آنجا که ساختار این موارد با ساختار کشاورزی ما سازگار نیست: آب و هوا.

وی گفت: ما باید به دنبال راه حل های اقتصادی در زمینه منابع طبیعی باشیم. مدلهای اقتصادی باید توسعه یابد.

ستاری آمادگی معاونت علمی ریاست جمهوری را برای بومی سازی و توسعه مدل های اقتصادی بیان کرد.

به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، تنوع بسیار زیادی از گیاهان در ایران وجود دارد اما بسیاری از این گیاهان فراموش شده اند.

وی با اشاره به لزوم تأسیس شرکت های دانش بنیان گفت: دانش می تواند مشکل ایمنی غذا را حل کند. آنها شرکت های دانش بنیان ایجاد کرده اند و ما شاهد رشد و توسعه بوده ایم.

در پایان ستاری گفت: “محصول نهایی نتیجه سرمایه گذاری بخش خصوصی است ، زیرا مهم نیست که دولت چه سرمایه گذاری در تحقیقات انجام دهد ، هیچ محصولی حاصل نمی شود.”

انتهای پیام: