عمومی

در آخر ، کلسترول بعد از کاهش

چاقی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات بهداشتی جهان شناخته شده است ، به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن و کاهش وزن هستند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، عصر ایران وی نوشت: “البته ، در سوزاندن چربی بدن سردرگمی زیادی وجود دارد.” در ادامه با اثرات کاهش وزن بیشتر آشنا می شویم.

چربی چربی چگونه اتفاق می افتد؟

مصرف انرژی زیاد – معمولاً منابع انرژی از چربیها یا مواد غذایی – در سلولهای چربی در تری گلیسیرید ذخیره می شود. به این ترتیب بدن انرژی مورد نیاز خود را برای نیازهای آینده خود ذخیره می کند. با گذشت زمان ، انرژی اضافی منجر به تولید چربی اضافی می شود که می تواند در شکل و سلامت بدن تأثیر بگذارد. برای کاهش وزن ، کالری مصرفی شما باید در مقایسه با کالری که می سوزانید کمتر باشد تا بتوانید کالری کم مصرف کنید. اگرچه در افراد مختلف متفاوت است ، اما برای شروع از دست دادن چربی روزانه 500 کالری کالری مفید است. با حفظ کسری کالری ثابت ، چربی در سلولهای چربی آزاد می شود و در تولید سلول های بدن ، میتوکندری نقش دارد. در اینجا ، از بین رفتن چربی و در چندین مورد قدرت ایجاد می کند. اگر کسری کالری ادامه یابد ، از چربی ذخیره شده همچنان برای تولید انرژی استفاده می شود ، که به نوبه خود باعث کاهش سطح کلسترول می شود.

رژیم و ورزش بسیار مهم هستند

ورزش و رژیم غذایی دو عامل مهم در کاهش چربی بدن هستند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، مصرف کالری کمتری منجر به ترشح چربی سلولهای چربی می شود و برای تولید انرژی استفاده می شود. ورزش با افزایش جریان خون سلول های ماهیچه ای و چربی ، این روند را تقویت می کند ، زیرا این چربی آزاد شده برای سرعت بخشیدن به انرژی در سلول های ماهیچه ای و افزایش راندمان انرژی استفاده می شود. برای کاهش وزن ، کالج پزشکی ورزشی آمریکا توصیه می کند حداقل 150 تا 250 دقیقه در هفته ، حدود 30 تا 50 دقیقه ورزش پنج روز در هفته انجام دهید. برای به دست آوردن بیشترین فایده ، ورزش باید ترکیبی از تمرینات قدرتی برای کاهش وزن و افزایش حجم عضلات و ورزش برای افزایش کالری سوزی باشد. ورزش همچنین استقامت و کشش را بهبود می بخشد و فعالیت بدنی شامل دویدن و دوچرخه سواری نیز می شود. اگر محدودیت کالری و غذاهای پر کالری همراه با ورزش مناسب باشد ، ممکن است به تنهایی چربی کمتری نسبت به رژیم غذایی یا ورزش بدست آورید.

برای کسب بهترین نتیجه ، می توانید از یک متخصص تغذیه بخواهید که یک برنامه رژیم غذایی و مربی ورزش را تهیه کند تا یک برنامه تناسب اندام تهیه کند.

نفت خام به کجا می رود؟

با شروع چربی سوزی ، اندازه سلولهای چربی کاهش می یابد و منجر به افزایش قابل توجه ترکیب بدن می شود.

محصولات جانبی باعث کاهش مصرف سوخت می شوند

هنگامی که روغن برای تولید انرژی خرد می شود ، دو مؤلفه اصلی تشکیل می شود ، از جمله کربن و آب. دی اکسید کربن توسط اسپاسم و آب از طریق ادرار ، عرق یا گازهای خروجی اگزوز خارج می شود. این نکات خوب برای ورزش به دلیل افزایش تنفس یا تعریق بسیار افزایش می یابد.

چربی سوزی از کجا شروع می شود؟

در بیشتر موارد ، افراد در چربی های شکمی ، باسن ، باسن و باسن کم می شوند. اگرچه به نظر نمی رسد کاهش وزن یا کاهش وزن در یک منطقه خاص مؤثر باشد ، اما برخی از افراد اغلب در برخی از مناطق بدن خود سریعتر از سایرین از دست می دهند. گفته می شود تنوع زیستی نقش مهمی در توزیع چربی بدن دارد. علاوه بر این ، اگر سابقه کاهش وزن و افزایش وزن را دارید ، کلسترول می تواند در نتیجه تغییرات تدریجی سلول های چربی تغییر کند.

چرا کاهش وزن بسیار دشوار است؟

هنگامی که بیش از نیاز بدن خود و توانایی سوزاندن کالری می خورید ، سلولهای چربی افزایش یافته و افزایش می یابند. در صورت مواجهه با مشکل چربی ، ممکن است میزان چربی کاهش یابد ، اما مقدار یکسان باقی می ماند. در نتیجه ، کاهش اندازه و نه مقدار سلولهای چربی دلیل اصلی تغییر در ترکیب و وزن بدن است. سپس وقتی لاغری را تجربه می کنید ، سلولهای چربی هنوز یافت می شوند ، و اگر تلاش برای کاهش وزن نکنید ، می توانند به راحتی رشد کنند. برخی مطالعات نشان داده اند که این احتمالاً یکی از دلایل اصلی چاقی است.

برنامه کاهش چربی

بسته به وزن مورد نظر خود ، مقدار زمانی که ممکن است بخواهید وزن کم کنید می تواند کاملاً متفاوت باشد. کاهش حاد وزن می تواند با سایر اختلالات مانند کمبود ریز مغذی ، سردرد ، خستگی ، ضعف عضلات و چرخه قاعدگی مرتبط باشد. در نتیجه ، بسیاری از افراد به تدریج کاهش وزن و کاهش وزن می دهند زیرا می توانند عوارض جانبی زیادی داشته و دوباره وزن خود را کاهش دهند. میزان وزنی که انتظار دارید بستگی به کیفیت برنامه شما دارد. برای افرادی که اضافه وزن یا چاقی دارند ، کاهش وزن تا 5 درصد از وزن اولیه خود در 6 ماه یک مداخله تمام عیار از جمله رژیم ، ورزش و راهکارهای رفتاری است.

عوامل دیگری همچون جنسیت ، سن ، کالری دریافتی و خواب کافی نیز از بین می رود. علاوه بر این ، برخی از داروها همچنین می توانند بر وزن شخص تأثیر بگذارند. بنابراین توصیه می شود قبل از شروع رژیم غذایی چربی با پزشک مشورت کنید.

هنگامی که به وزن ایده آل خود رسیدید ، ظرفیت کالری شما می تواند تنظیم شود تا چاقی کاهش یابد. فقط به یاد داشته باشید که مهم است که به طور منظم ورزش کنید و از خوردن غذاهای سالم و مغذی برای کاهش وزن و سالم ماندن استفاده کنید.

انتهای پیام