حمام باغ لِـله کرمان مرکز ماساژ درمانی می‌شود

حمام | ماساژ درمانی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: یک سرمایه‌گذار معدنی را پای کار احیای حمام تاریخی باغ لـله کرمان آوردیم که بسته سرمایه‌گذاری این مجموعه به‌دستم رسیده است و حمام باغ لـله با اجرای این پروژه تبدیل به مرکز طب درمانی و ماساژدرمانی کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه؛ امیر حسن‌زاده در شوراى ادارى استان با اشاره به اینکه مرکز استان کرمان به‌عنوان ویترین سرمایه‌گذاری است، افزود: فرمانداران و شهرداری‌ها باید هرچه سریع‌تر بسته‌های سرمایه‌گذاری را به ما بدهند.
وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی با توجه به ارتقای رتبه بهبود فضای کسب‌وکار کرمان به ۵ کشوری، به‌صورت مرتب وضعیت استان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را رصد می‌کند و باید بسته‌های مناسبی را به آن‌ها ارائه بدهیم.
حسن‌زاده اضافه کرد: رتبه فضای کسب و کار کرمان در سال‌جاری با تلاش تیم اقتصادی استان از  ۳۱ به ۵ ارتقا یافته است.
وی ادامه داد: با خدمت صادقانه و بهبود آمار اقتصادی می‌توان موجب افزایش مشارکت در انتخابات شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های تخصصی در کرمان برگزار می‌شود و اولین جشنواره و نهمین نمایشگاه قالی کرمان از یکم تا چهارم اسفندماه جاری برگزار شد که یکی از بهترین‌های کشور بود.
حسن‌زاده خواستار حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه‌های تخصصی شد و با تذکر نسبت به حضور کمرنگ آن‌ها در این برنامه‌ها گفت: وقتی مدیران و کارکنان ادارات به نمایشگاه‌ها بیایند و نقاط ضعف و قدرت را از نزدیک ببینند، برای توسعه استان و همچنین در زمان حضور جلسات به نحو بهتری می‌توانند، فکر کنند و تصمیم بگیرند.
وی یادآور شد: دو بار به نمایشگاه قالی کرمان رفتم و اطلاعاتی به‌اندازۀ دو کتاب نفیس به‌دست آوردم.
حسن‌زاده در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم زیباسازی نمای ادارات در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز بیان کرد: اداراتی که در یک مسیر قرار دارند برای زیباسازی با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.
انتهای پیام