استان ها

حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز پاسخی قاطع به توطئه های اخیر دشمن بود

سرگرمی برای همه/قم استاد سطح عالی حوزه بیان کرد: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز پاسخی قاطع به توطئه های اخیر دشمن بودو

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی، اظهار داشت: مردم عزیز و انقلابی ما در جریان این اغتشاشات اخیر به روشنی فهمیدند دشمن چه نقشه‌های شومی برای دین، کشور، جوانان و زنان این مرز و بوم درسر دارد.

وی با تاکید بر اینکه در طول این چهل و چهار سال مردم شریف ما با انواع دسیسه‌های دشمن مواجه بوده‌اند، اما در این اغتشاشات، عمق توطئه آنها روشن‌تر شد، گفت: لذا مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی امروز با احساس وظیفه بالاتر و با یک قصد قربت و انگیزه بیشتر در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه دشمن از شکست های خود در مقابل ملت ایران درس نمی گیرد، خاطرنشان کرد: چه کنیم دشمن در همان نادانی و سفاهت قبل از انقلاب باقی مانده و هنوز نه این مردم و نه انقلاب و نه دین این مردم را نشناخته است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم وظیفه مسئولان در قبال مردم را بسیار سنگین ارزیابی و بر لزوم حل مشکلات آنها تاکید کرد و افزود: واقعا با وجود تحمل این همه مشکلات توان فرسا، باید در مقابل این مردم قدرشناس خضوع کرد.

آیت الله فاضل لنکرانی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز را ناشی از اعتماد بالای مردم به فرمایش رهبری معظم انقلاب دانست و گفت: رهبری عزیز فرمودند در این روز مردم عزم و اتحاد ملی خود را به خوبی به دنیا نشان خواهند داد که به فضل الهی همین گونه هم شد.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را پرشور و حیرت آور ذکر و تصریح کرد: بنده هر سال موفق به حضور در راهپیمایی 22بهمن هستم اما هیچوقت جمعیتی به این کثرت و تراکم ندیده‌ام.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  بیان داشت: خدا را شاکریم که به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های امام و رهبری معظم انقلاب؛ اینطور مردم فداکار و ایثارگر ایران اسلامی را زنده و مستحکم در صحنه و میدان نگهداشته است.

انتهای پیام