عمومی

حضور پرشور مردم در تشییع رئیس جمهور توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جمع کارگران ورامین حضور پرشور مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و هیئت همراه را قابل توجه دانست و گفت: این حضور نشان دهنده اوج قدرشناسی مردم بود.

وی به تبلیغات دشمن طی سال‌های اخیر برای ایجاد فاصله بین مردم و ارزش‌های نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: شبهه ایجاد می‌کردند، که بین مردم با انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام اسلامی فاصله افتاده است و مردم پیوندی با روحانیت ندارند اما حضور میلیونی مردم، تمامی توطئه‌ها و نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: این حضور به یادماندنی، وحدت مردم را تقویت کرد که باید از این وحدت به نفع مصالح نظام استفاده کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های رئیس جمهور شهید در احیا کارخانجات راکد گفت: در دوران رئیس جمهور شهید هزاران کارخانه احیا و صنعت کشور از رکود خارج شد که این از برکات تلاش‌های این شخصیت بزرگ بود.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل گفت: امروز شعارهای امام راحل را در دانشگاه‌های آمریکا و در قلب ژاپن به زبان فارسی می‌شنویم و این از برکات اندیشه‌های امام خمینی (ره) است و همه ما مدیون این شخصیت بزرگ داریم.

وی به مدیریت قاطع و هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در کشور اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با این مدیریت گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشت و کشور را به این جایگاه رساند، که جای تقدیر دارد.

محمودی ادامه داد: ریشه همه این موفقیت‌ها و صدور انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان به برکت خون مطهر شهدای ۱۵ خرداد است و باید این شهدا را شناخت و به عنوان الگو در زندگی مورد توجه قرار داد.