حوادث

حح با شرط سنی برگزار می‌شود؟

اعزام زائران تحت ۶۰ ساله در عربستان سعودی, یکی از آیین های حج در این سال و در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا وجود دارد. بررسی این افراد در ابتدا و آن این است که در این سال حج به نیاز عصر برگزار می شود اما این حج و این موضوع را رد و گفت که عربستان سعودی هنوز ساخته نشده است تا برای زیارت راه اندازی شده است.

گزارش: کریم همتی-در-رئیس جمعیت هلال احمر هفته گذشته در یک جلسه به مطبوعات گفت: وجود سه سناریو برای زیارت این سال یکی بودن زیارت است را با مصونیت از مجازات. در وهله دوم به ظرفیت محدود است و سومین بار است که عربستان سعودی مجوز, عکس برای افراد زیر ۶۰ سال ارائه دهد. همه این حالات در حال ساخت حج و زیارت, سازمان ذکر شده در بالا را در تمامیت آن. زمانی که در عربستان سعودی برای مسلمانان در جهان, اخبار, برای تخلیه کرونا است که تاریخ را برای حج به هیچ عنوان عمل است. با این حال سازمان حج و زیارت و سازمان گفت. اعمال حج را متوقف کند. سهمیه حج ایران در این سال ۸۷ هزار ۵۰۰ نفر است که با توجه به سازمان حج و زیارت و…. تا به حال ۷۵ درصد از کل مبلغ ، به ثبت رسیده است.

حجتالاسلاموالمسلمین ‘ Abd Al-نواب نماینده ولیفقیه در امور حج و زیارت در روز شنبه ۲۰ اردیبهشت در روز دوشنبه با نمایندگانی از دفاتر مراجع استفتا جوادی آملی ، حائری., عاقلانه PDF) به عنوان امکان پذیر است. شبیری در آینده ” صافی گلپایگانی ، مکارم شیرازی و…. نوری-همدانی و وحید ترجمه شده در زبان های مختلف و غیره. جسله آن است که در مورد برگزاری نماز خود را در یک وضعیت اضطراری و…. امکانات من می توانم از فکر می کنم. او گفت که وزارت حج در عربستان سعودی به عنوان یک مثبت اما این برنامه برای سازماندهی زیارت وجود دارد, او به او گفت. اما در عربستان سعودی وجود داشته است غیر رسمی و در برخی از برنامه های کاربردی برای برگزاری مراسم حج گزارش شده است. اما هنوز هم رسمی نیست ، بعثههای فضائل ملت از اسلام و نشان دهنده اعلامنشده آن است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و, در این جلسه نمایندگان مقامات, من یادآوری است که انجام مراسم حج در یک وضعیت طبیعی به وضعیت اضطراری متفاوت است به دلیل شیوع ویروس کرونا و…. باید اعمال برخی از محدودیت در نام عربستان سعودی به برگزاری مراسم حج در موارد اضطراری از آن را باید به حساب گرفته شود بنابراین منظور از این تاریخ هماندیشی صورت گرفته در زمینه Lp و تبادلنظر قرار گرفته و از نظر کیفیت یک غیر مسلمان قبل از توجه امام به عنوان برکاتهم استفاده می شود.

این پورشعبان زمینه روابط عمومی سازمان حج و زیارت امور او اشاره کرد که عربستان سعودی تا کنون آماده برای حج در آن سال او نمی او تماس بگیرید. بنابراین من لازم نیست که آخرین مهلت برای ثبت نام از زائران از الحرام و امتحانات اعمال خواهد شد برنامه های اجرایی به روال سال قبل از اینکه شما می توانید ادامه.

با این حال سازمان حج و غیره. سومین سناریو در زمان حاضر و در بررسی از زائران پس از ۶۰ سال شروع. پورشعبان با این خبر که حداقل سن برای ثبت نام و بررسی, به نام خدا, به آن را انکار کند اما او گفت که “سؤال از حجاج ۹۹ به مرحله و در زمان حاضر زیر ۶۰ سال به منظور تایید سفارش اجازه می دهد تا برای معاینه فیزیکی اما در شرایط فعلی در معاینه پزشکی در این سال علاوه بر ادامه روال عادی و…. از کد یا راهنمایی برای زائران همچون سن و بیماری قلب و ریه و دیابت و من احساس کردم که در قالب یک بیانیه و محدودیت حمل و نقل از پادشاهی است. من این زائران آنها باید این توانایی را به راحتی تفکیک و اعزام,”او گفت:.

زمینه روابط عمومی و زیارت سازمان باید افزود که با در نظر گرفتن این شرایط از سال در حال حاضر, کنترل, توجه و…. برای انجام و از افراد در مورد تایید سلامت فیزیک گروه هستند به هر نقطه در جهان و حذف برخی از همه قدرتمند است. از متقاضیانی که در باز هستند تماس برای به تکمیل سهمیه اختصاص داده شده به این کشور از عمل است.

او اشاره کرد که تمام اقدامات دستورالعمل ها و پروتکل های مراقبت های بهداشتی به زائران در سرزمین وحی از بررسی و باید آماده; که تا چه حد و به بیماران به عنوان امکان پذیر است. جداسازی اتاق در نظر گرفته شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین گفت که آزمایش تخلیه کرونا برای همه زائران اجباری خواهد بود و اگر آنها مجوز به افراد زیر ۶۰ سال صادر می شود بر ۳۸ به من در مورد رفتن وجود دارد.

در سال گذشته سهم کشتن در ۸۶ هزار و ۶۰۰ نفر). متوسط سن حاجی لود ۵۶ سال آن اعلام شده است. دولت از سن زائران مراسم حج ۹۹ نشده است تعیین می شود.

عربستان سعودی-برای یک لحظه در اوایل سال ۲۰۱۴ به عنوان یک نوع از ویروس کرونا را تبدیل به یک مشترک., نیاز سن و زیارت اعمال خواهد شد. دولت سعودی که در سال هلند اعلام کرد که به عنوان یک نتیجه از صدور coronavirus به مردم از سراسر ۶۰ سال ویزای زائران از حج و عمره است نشان داده نمی شود. عربستان سعودی است که هنوز هم در زیارت 99 تصمیمی که اعلام نشده است اما به تعلیق آن و در حال حاضر تمام مراسم مذهبی و زیارت در مسجد الحرام در مکه و مسجد پیامبر (ص) در شهر مدینه یک خط است.

پایان پیام