اجتماعی

جوابیه شرکت “بام شهر” به یک گزارش و توضیحات سرگرمی برای همه

بامشهر به گزارش سرگرمی برای همه با عنوان “Bamland Ball Ball” در حوزه قضایی یک مجتمع گردشگری ، تجاری و تفریحی در شرق دریاچه باملند در خلیج فارس پاسخ داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، متن کامل پاسخ بم شهر به شرح زیر است:

“با عرض سلام و احترام

بر اساس گزارش ها در مجتمع گردشگری ، تجاری و تفریحی بام لند در ضلع شرقی خلیج فارس ، این خبرگزاری و عنوان جعلی روز یکشنبه 28/10/1399 در نتیجه گزارش های غیرحرفه ای و شفافیت به دور از واقعیت در هفته های اخیر ظاهر شد. اطلاع رسانی افراد به شرح زیر است:

قرارداد مورد نظر قراردادی با خانواده BOLT است که طبق قانون نوعی قرارداد اقتصادی در این قراردادها است ، معمولاً بین بخش دولتی از یک سو و بخش خصوصی از سوی دیگر برای به دست آوردن سرمایه شریک خصوصی ، که معمولاً یک پایه ممکن برای توسعه پروژه است. : دستگاه های دولتی بودجه ندارند – توانایی اداری اقتصادی یا اجرایی برای انجام این کار.

لازم به ذکر است که در این مدل از قرارداد ، طرف خصوصی مسئولیت اجرای پروژه را بر عهده دارد ، هزینه استهلاک هزینه های انجام شده در یک دوره خاص ، فقط مسئولیت بهره برداری از پروژه را بر عهده دارد (و نه حق مالکیت) از نظر اقتصادی که از طریق مالکیت مادام العمر ایجاد شده است. بخش دولتی باقی مانده است ، و سرمایه گذار متعهد به تحویل ایمن پروژه ساخت و ساز به بخش عمومی در مدت زمان معینی است (برگرفته از وب سایت سازمان مشارکت های مردمی شهرداری تهران). در کمال تعجب ، برخی از اعضای غیر متخصص شورای شهر در شهرداری تهران برخی از افراد را تدارک دیده اند. آنها از این اصول اساسی قراردادی آگاهی ندارند.

– اشتباهات مهمی در مقدمه وجود داشت که مهمترین آنها اشتباهات اساسی در قرارداد است که به نوعی بیان می کند شهرداری خالق مجموعه است. با این حال ، به دلیل کمبود سرمایه گذاری ، مدیریت و ظرفیت بهره برداری ، در بخش خصوصی باقی ماند و در آن زمان فقط زمینی با ارزش کم با ویژگی های شناخته شده ارائه می داد ، بسیاری از شباهت ها در اطراف دریاچه هنوز کنترل نشده است. تمام اقدامات طراحی ، سرمایه گذاری ، ساخت و ساز ، مدیریت ، بهره برداری ، بازاریابی توسط بخش خصوصی انجام شده است ، فقط زمین های ارائه شده توسط شهرداری ، بدون زیرساخت کافی ، با مخالفان زیاد ، در عدم انجام تعهدات قراردادی برای صدور مجوزهای قانونی. به اینها ریسک جدی سرمایه گذاری در طول سالها را اضافه کنید و به مشکلات مدیریت دریاچه ، خشکی احتمالی آب دریاچه ، اخبار موجودات زنده خطرناک در دریاچه ، گسترش مناطق تجارت دیجیتال اضافه کنید.

– مناطقی که در قرارداد اعلام شده اعلام شده است ، همه مبتنی بر اشتباه است ؛ آنها از اسناد قرارداد فاصله زیادی دارند ، و نه تنها مناطق اصلی قرارداد نقض نشده است ، بلکه آنچه ساخته شده متعلق به بخش عمومی است و متعلق به منافع مادام العمر بخش عمومی است. برای منافع آنها آورده نشده است ، 00000000 14000 متر مربع مساحت دروغهای محض است. محوطه سازی توسط کارشناسان رسمی دادگستری تأیید می شود.

در مورد اجاره پرداختی به شهرداری در قالب قراردادهای صدرالعشاره ، اجاره بها عمدتا بیش از مبنای سرمایه گذاری است و اثر اقتصادی پروژه بر اساس مالکیت ساختمان است و مالکیت آن برای بخش عمومی تعریف شده است. بخش خصوصی که در مجموعه ای که ساخته است هیچ ملکی ندارد (نه عرصه و نه صاحبان آن) ، اکنون برای بازپرداخت هزینه های خود با هزار مانع روبرو است ، باید در طی سالها پرداخت های خود را به ریال ، ریال و با هزینه سنگین انجام دهد. از نظر ساخت زیرساخت و فضای عمومی برای حفظ مناطقی مانند پارک های عمومی ، بدیهی است که اظهارات یک عضو غیر متخصص شورای شهر تهران درست نیست ، تقاضای بازگشت سرمایه در سال اول چیزی غیر از یک شوخی تلخ نیست. اگر چنین فرصتی اقتصادی وجود داشت ، چرا شهرداری رسا حداقل یک پروژه را در فروشگاه خود قرار نمی دهد تا ظرف یک سال املاک اتصال نقدی خود را پس بگیرد؟

رویکرد این برنامه بیش از هر چیز دیگری است: گردشگری و جنبه فرهنگی آن ، و در شرایطی که سالها قبل از احتمال سود اقتصادی از پروژه های تجاری می گذرد ، و یک سال پس از آن که اپیدمی کرونا ویروس آن را چند برابر کرد ، گزارش های غیرواقعی و اقتصادی معکوس : تهیه کنید:

_ با گزارش های مشابه نظرات عمدی و غیرکارشناسی ، موضوعات حتی به صورت قانونی مورد بررسی قرار گرفتند که با نظر کارشناسان رسمی دادگستری و حتی کارشناسان در سطح انجمن خبرگان رسمی دادگستری بررسی شد. عدم نقض محتوای قرارداد توسط سرمایه گذار ، که منجر به قضاوت در این باره توسط دادگستری شد ، به ویژه توسط کسانی که گزارشات خود را به شورای شهر ارائه دادند نادیده گرفته شدند.

اکنون بسیار دردناک و تعجب آور است که ، نادیده گرفتن حقوق مردم ، عدم کفایت احتمالی در ایجاد زمینه ای شایسته برای شهروندان ، طراحی مجموعه هایی که با تلاش کارگران ایجاد شده است ، به طور شبانه روزی برای منافع پایدار مردم. آنها فقط غذای جامد را در اختیار خبرگزاری های معروف خارجی قرار می دهند و در این راستا انتظار می رود رسانه ها قبل از انعکاس اخبار و اطلاعیه ها ، به حقوق پنهان و مغفول مانده مردم توجه کافی داشته باشند تا روح و جان رسانه های عزیز از بین نرود. متأسفانه بازی های سیاسی توسط افراد غیر متخصص انجام می شود.

– کلیه اسناد حقوقی ، کارشناسی ، فنی و تخصصی هنگام اعلام موجود بودن اسناد مالی قابل ارائه است. نه تنها خللی در فعالیت های این مجموعه وجود ندارد ، بلکه تمایل کامل برای پاسخگویی به مراجع قانونی مربوطه وجود دارد ، توصیه می شود این گزارش را برای شفافیت درج کنید. ایده مخاطب کارساز بود ، بدیهی است که سوابق 20 ساله گروه اجرایی روشن است.

با تشکر از شرکت “بامشهر” “

لازم به ذکر است که این شرکت گزارش سرگرمی برای همه را در متن پاسخ خود غیرکارشناسی و نادرست دانست. اند بدیهی است که اعضای شورای سیاسی ، به عنوان نماینده دادگستری افراد متخصص در زمینه مسائل شهر تهران ، حق اظهار نظر در این مورد را دارند ، و سرگرمی برای همه به سادگی نظرات خود را منتقل می کند.

انتهای پیام: