جایگاه سوخت مادر در شهر چابهار افتتاح شد

جایگاه اختصاصی سوخت مادر در شهر چابهار با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار، جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از سیستان و بلوچستان ، استاندار سیستان و بلوچستان روز جمعه در این مراسم افتتاح اظهارداشت: امیدوارم با افتتاح این جایگاه بخشی از مشکلات صف‌ها برطرف و سوختگیری مسافران، گردشگران و شهروندان آسانتر شود.

محمد کرمی افزود: چابهار مقصد گردشگری و از نقاط مهم برای تجارت و اقتصاد است و نباید مردم مشکل سوخت داشته باشند.

مدیر شرکت پخش و پالایش نفتی منطقه چابهار نیز اظهارداشت: مشکلات سم کارت(سامانه هوشمند کارتخوان نازل های سوخت) جایگاه مادر و سایر ۵۰ جایگاه سوخت که معیوب هستند بزودی پیگیری و حل خواهد شد.

سیدمحمد کمالیار افزود: هر جایگاه سوخت اعلام کند کارتخوان آنها معیوب است مشکلات آنها را حل می کنیم و به نظرم در حد ۱۰ درصد جایگاه‌های سوخت کارتخوان غیرفعال دارند.

مدیر جایگاه سوخت مادر چابهار نیز افزود: ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت این جایگاه سرمایه گذاری شده و براساس امکانات روز و پیشرفته با ۲۰ نازل فعالیت خواهد کرد که ۱۸ نازل مخصوص سوختگیری خودروها و ۲ نازل مخصوص سوختگیری موتورسیکلت‌ها است.

ناصر فرح بو افزود: با ساخت این جایگاه برای ۲۰ نفر اشتغالزایی شده و در ۲ شیف کاری و بصورت شبانه روزی این جایگاه فعال است.

وی از مسوولان خواست برای نصب و فعال سازی تمامی نازل ها کارتخوان تلاش تا همزمان ۱۸ خودرو بتوانند سوختگیری کنند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف