عمومیکسب و کار ایرانیان

ترفندهای افزایش فالوور اینستا

اگر به‌تازگی راه‌اندازی صفحه‌ی اینستاگرام خود را آغاز کرده‌اید، پیش از این که بخواهید این صفحه را در شبکه‌های اجتماعی دیگر معرفی کنید، تلاش نمایید محتوای کافی در صفحه‌ی خود قرار دهید. برای شروع کار از حداقل ۱۲ پست استفاده کنید. شما می‌توانید به تبلیغ کردن برخی از بهترین پست‌های اینستاگرام خود در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر بپردازید. تبلیغ پست‌ها با پرداخت هزینه را مد نظر قرار دهید تا از به دست آوردن فالوورهای بیشتر مطمئن شوید. (برای آشنایی با پلتفرم تبلیغات دیما سوشال اینجا را کلیک کنید.)

۷. حساب اینستاگرامی خود را با روش‌های ارتباطی مختلف به افراد معرفی کنید. تمامی ابزارهای اطلاع‌رسانی، به شما فرصت می‌دهند که افراد را به اکانت اینستاگرام خود هدایت کنید. تلاش کنید لینک اینستاگرام خود را بر روی وب‌سایت، امضای الکترونیک و خبرنامه‌های آنلاین خود قرار دهید. این موضوع سبب می‌شود افرادی که در حال حاضر با شما در ارتباط هستند، شما را به‌آسانی در صفحات اجتماعی پیدا کنند.

اگر در حال تبلیغ اکانت جدید اینستاگرام خود هستید، یک ایمیل سریع که بعضی از پست‌های جالب شما را نشان می‌دهد. با خدمات خرید فالوور واقعی لایک زن ، می‌توانید به سرعت جمعیت فالوورهای خود را افزایش داده و تبدیل به نقطه جذب بیشتری شوید . این روش خوبی برای به‌دست‌آوردن فالوئرهای اینستاگرامی محسوب می‌شود.

Nametag کدی قابل اسکن است که به کاربران اجازه می‌دهد فوراً شما را دنبال کنند. ما پیش از این به این موضوع اشاره کرده‌ایم که محتوای تبلیغات آفلاین نیز می‌تواند فرصتی برای تبلیغ صفحه‌ی اینستاگرام شما باشد. Nametag اینستاگرام راهی ساده و مؤثر برای تبلیغ حساب اینستاگرام شما در تبلیغات چاپی نظیر بسته‌بندی‌ها، بنرها و کارت‌های ویزیت محسوب می‌شود.

Nametag شما راه مؤثری برای جذب فالوورهای جدید در زمان ایونت‌های شبکه‌سازی و کنفرانس‌ها محسوب می‌شود. کسانی که به طور مستقیم با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید می‌توانند با اسکن کردن این کد شما را دنبال کنند، بدون این که مجبور به تایپ کامل نام کاربری شما باشند. شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی قسمت تنظیمات در قسمت بالای پروفایل اینستاگرام خود Nametag را پیدا کنید. هشتگ و کاربرد آن در افزایش فالوور اینستاگرام هشتگ‌ها به افراد علاقمند به محتوای مرتبط با برند، صنعت یا محصولات مشابه کمک می‌کنند که به راحتی پست‌ها و استوری‌های شما را پیدا کنند.

برای این که بتوانید برای جذب فالوورهای بیشتر به خوبی از هشتگ‌ها استفاده کنید، پیش از شروع کار از باید‌ها و نباید‌های استفاده از هشتگ‌ها مطلع شوید: بایدها: هشتگ‌های محبوب را پیدا و استفاده کنید. با استفاده از قابلیت جستجوی اینستاگرام، هشتگ‌های محبوب مربوط به محصول، خدمت یا صنعت خود را پیدا کنید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تحت وب نظیر Iconosquare به بررسی این هشتگ‌ها بپردازید و با بررسی هشتگ‌ها می‌توانید با محتواهایی که مخاطبان شما با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند آشنا شوید.

هشتگ‌های خود را بسازید، این موضوع مخاطبان شما را تشویق می‌کند که به انتشار تصاویری اختصاصی از برند شما بپردازند و از هشتگ شما استفاده کنند. یکی از عواملی که در میزان لایک های پست های اینستاگرام تاثیر دارد، تعداد فالوور های حساب کاربری است. با افزایش تعداد فالوور ها، میزان لایک های پست ها نیز افزایش می یابد. این به دلیل این است که با افزایش فالوور ها، تعداد افرادی که پست ها را مشاهده می کنند، افزایش می یابد و در نتیجه تعداد لایک ها نیز افزایش می یابد. بنابراین، کاربرانی که تعداد فالوور های بالایی دارند، احتمالا در میزان لایک های بالاتری برای پست هایشان در اینستاگرام بهره مند هستند.

فالوور فیک رایگان

ما در پنل فالونیکس امکان دریافت فالوور فیک رایگان را برای کاربرانمون فراهم کردیم. شما میتوانید با ثبت نظر به اپلیکیشن ما و ارسال اسکرین طبق ویدیو آموزشی این هدیه رو دریافت کنید. همچنین با استفاده از تخفیف ها و گردونه شانس میتوانید روزانه برحسب سفارشات خود نیز فالوور فیک رایگان هدیه بگیرید. لیست هدایای رایگان ما در هر دوره بروز میشود و تا کنون بیش 200 هزار فالوور فیک رایگان به کاربران هدیه داده ایم. همچنین با استفاده از خدمات لایک رایگان اینستاگرام نیز میتوانید میزان لایک های خود را به رایگان افزایش دهید.

با مراجعه روزانه به سایت و استفاده از خدمات ذکر شده در بالا میتوانید تا 1k فالوور رایگان نیز دریافت کنید. این به خود شما بستگی دارد و ما در این صفحه راه های دریافت رو به شما توضیح داده ایم. همچنین با سفارشات زیاد از پنل معتبر فالونیکس میتوانید با ارسال تیکت از تخفیف ها و هدایا رایگان نیز بهره مند شوید.همچنین با راه اندازی سایت مشابه ما و وصل کردن سایتتون به فالونیکس نیز میتوانید با فروش خدمات شبکه های اجتماعی به درآمد بالایی برسید. برای طراحی سایت نیز میتوانید به ما تیکت بدین.

استفاده از هشتگ‌های زیاد می‌تواند برای مخاطب شما آزاردهنده باشد و پیام اصلی شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. متن‌هایی که هشتگ‌های زیادی دارند می‌توانند نشان‌دهنده استیصال و یا حتی تمایل شما به اسپم کردن مخاطبان باشند. نبایدها: از هشتگ‌های حیله‌گرانه استفاده نکنید. استفاده از هشتگ‌هایی نظیر #likeforLike، #tagsforlikes یا #followme می‌تواند به طور موقت تعداد فالوورهای شما را افزایش دهد. اما استفاده از این روش برای جذب اکانت‌های تقلبی یا افرادی که تنها می‌خواهند فالو شوند مناسب است، در واقع همان‌طور که از نوع این هشتگ‌ها مشخص است شما هیچ فالوور واقعی و مرتبطی از طریق آن‌ها به دست نمی‌آورید.

این اقدام به شما در جهت ایجاد جامعه‌ی مخاطبین درگیر و وفادار کمکی نمی‌کند. در عوض از هشتگ‌هایی استفاده کنید که با تصویر، محصول یا کسب‌وکار شما در ارتباط هستند. حساب‌های ویژه یا Feature Accounts به حساب‌های اینستاگرامی گفته می‌شود که به بازنشر محتوای کاربران دیگر بر اساس هشتگ یا تگ کردن در یک موضوع خاص می‌پردازند. بعضی از این حساب‌ها مخاطبان زیادی دارند و مجاب کردن این حساب‌ها به بازنشر یکی از پست‌های شما (به همراه مشخصات شما) می‌تواند جریان جدیدی از فالوورها را به صفحه شما هدایت کند.

تقریبا برای هر موضوع و حوزه‌ای در اینستاگرام حساب‌های ویژه وجود دارند. زمانی که می‌خواهید به بررسی هشتگ‌های مربوط به خود بپردازید، می‌توانید چنین صفحاتی را پیدا کنید. برای مثال حساب @elite_owls به طور ویژه به تصاویر جغدها می‌پردازد. این حساب بیش از ۴۳ هزار دنبال کننده دارد. جالب‌تر این که بزرگ‌ترین حساب کاربری ویژه که به معرفی هشتگ‌های ویژه می‌پردازد، خود اینستاگرام است. هر هفته، اینستاگرام یک چالش پروژه هشتگ هفته منتشر می‌کند. کاربرانی که به ایجاد تصاویر و هشتگ‌های مربوط می‌پردازند، شانس این را دارند که به طور ویژه در حساب اصلی اینستاگرام معرفی شوند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.