حوادث

تامین مخازن آب اضطراری در زمان بحران توسط فرمانداران استان تهران

استاندار تهران بر لزوم تأمین آموزش عمومی ، لزوم ارتقاء دانش عمومی در زمینه مدیریت بحران و مدیریت زلزله تأکید کرد. برای شبکه آب اضطراری ، دولتمردان ایالت باید با همکاری شوراها مخازن اضطراری تهیه کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، باند پولی انوشیروان محسنی در پنجمین جلسه فرمان پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان تهران گفت: “ما باید نقشه راه مشخص و دقیقی برای اقدامات جامع در برابر حوادث پیش بینی نشده داشته باشیم.” استان تهران در 16 گسل واقع شده است از جمله گسل ماشا ، شمال و جنوب ری ، لوویزان و دیگران.

او اضافه کرد. “تهران استان استراتیژیک با تراکم جمعیت 17٪ است.” در حقیقت ، 17٪ از جمعیت کشور و 25٪ تولید ناخالص داخلی در این منطقه قرار دارند. 39٪ انجمنهای دانشگاه و 30٪ دانشجویان کشور در این منطقه هستند. بنابراین ، این حالت ویژگی هایی دارد که بسیار مهم است.

او ادامه داد. “بدون شک ، ما باید اقدامات پیشگیرانه را در مورد همه مسائل تقویت کنیم. کتابهای جغرافیا قبلاً می گویند که در همه جای کشور ما نعمت وجود دارد و نمونه هایی از آن را در کتب جغرافیا خوانده ایم.” در کتابهای جغرافیایی ، ژاپن آپونیا به دانشجویان خود می گوید که در هر زمان ممکن است در کشورشان زلزله رخ دهد ، بنابراین شما باید آماده باشید. بنابراین ، در مواجهه با همه بحران ها ، در صورت وجود همکاری و توافق بین مردم ، می توانیم بهتر عمل کنیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری شهروندان در موضوع گسترش تاج در 4 آوریل اشاره کرد و افزود: “این روزها از مردم خواسته ایم که وارد باغ نشوند و خانه را ترک نکنند.” این خیلی مهم است. از طرف دیگر ، باید تکمیل روند تأیید برای تکمیل روند اقدامات ما وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تقسیم وظایف در آژانسها با موضوع زمین لرزه مقرر شده است ، تصریح کرد: هلال احمر می تواند از ابزارهای مختلفی در مباحث آموزش مانند رسانه در رادیو و تلویزیون استفاده کند. در صورت وقوع زلزله ، آموزش باید در دستور کار قرار گیرد و البته ما باید دانش مردم را نیز ارتقا بخشیم. در همین راستا ، ما از رادیو و تلویزیون خواستار همکاری هستیم.

بندپی با اشاره به مشکلات فنی در زمینه مدیریت بحران زلزله گفت: وی گفت: “بیمارستان ها ، نیروی انتظامی و آژانس های امنیتی باید در مناطق مسکونی تهران تأسیس شوند.” هلال احمر وظیفه تشخیص موارد اضطراری را بر عهده دارد. 110 پناهگاه مدیریت بحران شهرداری تهران که امروزه برخی از آنها تغییر کرده است ، باید برای بحران هنگام وقوع زلزله آماده و مجهز شوند.

در مورد اقدامات شهرداری تهران در زمینه مقابله با بحران زلزله ، وی توضیح داد. “از مترو تهران انتظار می رود بیشتر ، بنابراین علاوه بر برنامه شهری آماده ، باید یک شهروند آماده هم وجود داشته باشد.” تهران دارای 1.220 هکتار ساختارهای ویران شده با 1.5 میلیون نفر جمعیت است ، بنابراین پیشرفت دانش مردم بسیار مهم است.

این باند ادامه داشت. “آب و فاضلاب منطقه ای باید در مورد تصفیه آب گزارش دهند ، آیا این تمایل وجود دارد؟” آیا در صورت وقوع زلزله یا آلودگی ثانویه هنگام دسترسی به شبکه زلزله زدگی ، نیاز به تصفیه بهتر و بهتر آب داریم؟ “

او تأکید کرد علاوه بر بیمارستان هایی که در خط گسل واقع شده اند ، بسیاری از پله ها و برج های موجود در پله های ما قدیمی هستند و تحقیقات جامع باید در مورد آنها از طریق همکاری شهرداری تهران انجام شود.

استاندار تهران تأکید کرد. شهرهای ایالت باید در حوزه مدیریت بحران مورد توجه قرار بگیرد و آنچه در این جلسه تأیید می شود مربوط به کل ایالت تهران است. بنابراین برای شبکه آب اضطراری ، روسای مناطق باید با همکاری شوراها مخازن اضطراری تهیه کنند. یکی از وظایف ما در کشور تهیه اطلاعات دستگاه ها به یکدیگر است و اگر این اتفاق بیفتد ، هم افزایی و همکاری در موضوعات مختلف شکل می گیرد. بنابراین می توان از این اطلاعات برای ارائه خدمات بهتر استفاده کرد.

محسنی بند پی ، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشارهایی مانند تحریم و تهدید بیگانگان برای حمداله کاری نکرد ، افزود: “همچنین فشار طبیعت مانند آتش سوزی ، سیل و … وجود دارد.” دیشب نیز در نزدیکی اوین آتش سوزی داشتیم و دستگاه های وظیفه برای مقابله با برخی از آن آتش سوزی های عمدی و برخی که به دلیل انجام وظیفه آماده سازی بودند ، مجبور به مقابله شدند.

او ادامه داد. “آب باران باعث رشد علفهای هرز شده است ، بنابراین باید مراقب باشیم که در هوای گرم جولای ، شهرداری ها باید با جمع آوری زباله های پلاستیکی سعی کنند منبع آتش را از بین ببرند.”

انتهای پیام