بین المللعمومیکسب و کار ایرانیان

مشاهده تاریخچه به روز رسانی الگوریتم گوگل از سال 2003 در نشونت

این مقاله تاریخچه به روز رسانی الگوریتم گوگل را از سال 2003 تا به امروز فهرست می کند که به شما در درک پیشرفت الگوریتم گوگل کمک می کند. هنگامی که با به روز رسانی های اصلی گوگل آشنا شدید، می توانید سئوی خود را بهبود ببخشید.

ما در نشونت سعی کرده ایم این سایت را با آپدیت های گوگل به روز نگه داریم تا این پشتیبانی از آپدیت های گوگل به سئو پروژه ها کمک کند.
فراموش نکنید که به اشتراک گذاری تجربه خود در به روز رسانی های مختلف در قسمت نظرات همین صفحه کمک بزرگی به سایر دوستان خواهد کرد. همانطور که نظرات دوستان دیگر را می خوانید، این به همه شما کمک می کند تا تغییرات گوگل را در یک منطقه خاص به سرعت دنبال کنید. بنابراین از شما دعوت می کنیم پس از به روز رسانی ها و نکات در قسمت نظرات، تجربه خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.

الگوریتم های گوگل سیستم های پیچیده ای هستند که برای استخراج اطلاعات از داده ها و سپس ارائه بهترین راه حل ممکن برای نتایج جستجو استفاده می شوند. موتورهای جستجو از الگوریتم ها و بسیاری از عناصر رتبه بندی برای رتبه بندی صفحات وب بر اساس اهمیت صفحات در نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده می کنند.

در سال‌های اولیه، گوگل تنها چند پیشرفت در الگوریتم‌های خود ایجاد کرد. اکنون گوگل هر سال هزاران تغییر ایجاد می کند. اکثر این به روز رسانی ها آنقدر کوچک هستند که نادیده گرفته می شوند. با این حال، گاهی اوقات، موتور جستجوی گوگل الگوریتم های مهمی را ارائه می کند که به شدت بر SERP ها تأثیر می گذارد. این به روز رسانی ها اغلب به عنوان به روز رسانی هسته گوگل نامیده می شوند.

در زیر لیست کاملی از الگوریتم‌های Google Update بر اساس تاریخ به‌روزرسانی شده در طول سال‌ها آمده است.

به روز رسانی گوگل از مارس 2022 – رتبه بندی ارزیابی محصول

از طریق این به روز رسانی که چندین هفته به طول انجامید، گوگل یک به روز رسانی برای رتبه بندی محصولات اعلام کرد. این به روز رسانی به آنها اجازه می دهد تا بررسی های کیفیت محصول را شناسایی کنند.

به روز شده در 22 فوریه 2022 – به روز رسانی تجربه کاربر

این به روز رسانی برای به روز رسانی تجربه سایت بود. گوگل در توییتر اعلام کرده است که تجربه کاربری نسخه دسکتاپ را به تدریج به روز می کند که قرار است در مارس 2022 به پایان برسد. گوگل اطلاعات بیشتری در مورد به روز رسانی تجربه کاربری صفحه توسعه دهندگان ارائه می دهد که می توانید در اینجا بخوانید.

منبع: نشونت