عمومی

به مناسبت اولین سال ورودم به وبلاگ سرگرمی برای همه

خبر تاج گذاری همزمان با پیشنهاد تصویب آیین نامه استقلال کانون وکلا در دادگستری بود. به دلیل نگرانی اتحادیه مجبور شدم کاری انجام دهم به دلیل احساس مسئولیتم. چند هفته ای بود که با همکار جوان و با استعدادم هادی ملاقات نکرده بودم.

نامزدی هیئت مدیره فرصتی بود تا هادی را به عنوان یک مشاور ، یک دوست ، یک همراه خوب ، یک برادر صادق ببینیم.

وقتی بحث تنظیم شد ، او مقاله ای را به صورت داستان آماده كرد تا بتوانم در صفحه خود كار كنم. در کنار این داستان ، ایده و ایده گفتگو با همکاران پیشکسوت در Live Insta به ذهن ما خطور کرد. بنابراین پرونده شروع شد ، شاید در طول روز بیش از بیست تماس برقرار کردم و چند پیام برای هماهنگی لازم داشتم که به لطف انعکاس خوب دوستان و گفتگوها انگیزه بیشتر و تلاش بیشتری به من داد. این کار آشنایی بود ، بنابراین جذب مخاطب کار ساده ای نبود ، اما موضوع گفتگو و مهمانان به قدری جذاب بودند که هزاران نفر فیلم زنده را تماشا می کردند.

در همان زمان ، به دلیل نیاز به پرداختن به این موضوع و جبران کمبود رسانه در کانون وکلا ، سعی کردم با برخی از اصحاب رسانه ، افراد مشهور در این زمینه صحبت کنم. مهندس عباس عبدی ، بعضی از دوستان پرسیدند که چرا نزد اصولگرایان نرفتید؟ همین مشکل باعث شد تا بلافاصله عبارت “فعالان رسانه ای” جناح اصولگرا را در فضای مجازی جستجو کنم. برخی از “تصاویر چهره های مشهور بنیادگرایان” معروف بر روی صفحه مانیتور نمایش داده شدند.

محمد مهاجری را در اینستاگرام در اندازه های مختلف جستجو کردم تا برای او ایمیل مستقیم ارسال کنم. آنها گفتند. “صادقانه بگویم ، در ابتدا من باور نداشتم که صفحه تغییر کند ، تا خود شماره تغییر کند.

بعد از یک تاریخچه مختصر از برنامه ها در راستای برنامه ها ، من از او دعوت کردم که به طور زنده درباره موسسه وکالت صحبت کند ، او مخالفت کرد. “من در زمینه وکالت سواد ندارم.”

ادعای Ser دلیل دلیل این ادعا را با مهربانی وی پذیرفته شده مکالمه توضیح داد. این امکان وجود دارد که من مکالمه را فارغ از هرگونه تعهدی ادامه دادم تا این گفتگو را در رسانه ها با عناوین منعکس کنم محمد مهاجر برای جامعه وکالت از جمله عنوان باقی ماند.اصلاح نگرش عمومی نسبت به حرفه وکیل ضروری است،

ادامه مکالمات با آقای محمد مهاجری برای من یک درس بود و یک تجربه بود. نقطه عطف در مکالمه پیشنهادی بود که حاصل سالها تجربه وی در LMs بود ، رویکردی به موضوعات اجتماعی مبتنی بر دانش LMs. توصیه شده: بهتر است وکلا وقایع و چالش های حرفه وکالت را به زبان ساده بیان کنند برای این کار ، وی ابراز تمایل خود برای کمک و همراهی ، نقل قول خاطرات پرونده ها را به زبان ساده ارائه داد. همین پیشنهاد و وعده کمک و پشتیبانی کافی بود انگیزه ام را برای نوشتن افزایش دهیددو سه روز بعد از مکالمه ، اولین خاطراتم از تجارت خانوادگی را برای او فرستادم و برای او پیام کوتاه نوشتم. من یک ماه و چند روز صبر کردم تا پاسخ بدهم ، اما در اوایل ماه ژوئیه متوجه پیامی شدم که نشان می داد تاخیر پاسخ به دلیل مشکل نرم افزاری است. با تلفن خبر اولین تفاهم نامه وکیل با مجوز پرواز من در رسانه ها منتشر شد.

29 جولای 1999 اولین خاطرات وکیل منتشر شد ، آغاز تحصیل-کارآموزی من در حضور آقای مهاجری ، این آغاز تمرین های سیاه من را به یادداشت های صنفی- اجتماعی تبدیل کرد. این روزها ، صبح های یکشنبه ، هزاران نفر خاطرات وکیل را مرور می کنند. پست های اجتماعی-صنفی من را می توان در کنار مقالات عالی در زمینه LM یافت.

29 ژوئیه 1400 تولد یک سالگی من است با تخم مرغی تازه که جز با لطف و عشق محمد مهاجری باز نمی شود. از آن روز به بعد ، وقتی می خواهم نام او را بنویسم ، یک پیشوند دو کلمه ای به آن اضافه می کنم.

* وکیل