استان هاکسب و کار ایرانیان

بهترین نمایندگی تعمیر کولرگازی در اصفهان را بشناسید

نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی اصفهان

نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی  با آموزش و استخدام نیروهای متخصص و کارآمد بهترین تعمیرکار کولر گازی در اصفهان را بکارگیری کرده و به کمک تعمیرکاران حرفه ای کولرگازی کار تعمیرات کولرگازی پنجره ای در شهرری، تعمیرات کولرگازی سامسونگ، تعمیرات کولر گازی ال جی و همچنین تعمیرات کولرگازی اجنرال  را به صورت حرفه ‌ای و تخصصی انجام می دهند.از دیگر خدمات تیم تعمیر کولر گازی می توان به نظافت و تمیزکاری تعمیرکار کولر گازی اشاره کرد که پس از انجام تعمیرات کولرگازی محل مورد نظر را به خوبی نظافت کرده و کار خود را تمیز و سالم به مشتری تحویل می دهد.

تعمیر کولر گازی جنرال

برای تعمیر کولر گازی جنرال در جنوب اصفهان با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت بهترین تعمیرکار جنرال را برای شما اعزام نماییم

تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در جنوب اصفهان را حتما به یک تعمیرکار مطمین بسپارید

تعمیر کولر گازی پنجره ای

در هنگام احتیاج به تعمیرات و سرویس انواع کولر گازی در شهرری، سرویسکاران مجرب آریا گستر پارسیان آماده انجام کلیه امور تعمیراتی و خدمات سرویس به شما عزیزان می‌باشند.

عیب یابی دقیق کولر

کولر های گازی و اسپیلت ها با وجود همه مزایایی که دارند و به صورت قابل توجهی باعث رفاه و آسایش مصرف کننده می شوند، همچون هر دستگاه برقی دیگری ممکن است خراب و معیوب شوند. خرابی فن یا موتور کولر گازی، خرابی خازن و غیره جزو ایراداتی هستند که به طور معمول در دستگاه های تهویه مطبوع هوا به وجود می آیند

سرویس کولر گازی: خودمان یا سرویسکار؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که آیا برای سرویس کولر گازی در ابتدای فصل گرما لازم است از یک سرویسکار کمک بگیریم یا خودمان از پسش بر ‌می‌آییم؟ خب باید بگوییم برای انجام بخشی از تعمیرات کولر گازی نیاز نیست کار پیچیده‌ای انجام شود و حتما خودتان از پسش بر می‌آیید. اما این روزها با توجه به گرانی قیمت لوازم یدکی، اگر خدای نکرده حین سرویس کولر گازی به قطعه‌ای آسیب بزنید، ممکن است برای خرید آن مجبور به پرداخت هزینه‌ای چند برابر هزینه سرویس شوید. با توجه به این که سرویس کولر گازی هزینه بالایی ندارد توصیه ما این است که برای این کار از سرویسکار کولر گازی مطمئن و معتبر استفاده کنید.

قیمت سرویس و تعمیر کولر گازی و نحوه محاسبه آن

تمامی خدمات و تعرفه‌های مربوطه در آچاره مطابق با قیمت مصوب بوده و کاملا شفاف و مشخص می‌باشد. اما ممکن است عواملی در کاهش یا افزایش آن‌ها تاثیرگذار باشند. بنابراین با توجه به شرایط، ممکن است هزینه تمام شده برای تعمیر تخصصی کولر گازی با تعرفه‌های اعلامی تفاوت‌های جزئی داشته باشد.

آنچه در میزان قیمت سرویس و تعمیر کولر گازی موثر است ممکن است مربوط به موارد فنی و یا نقص در قطعات باشد. بهترین راهکار این است که برای اطلاع از قیمت تعمیرات کولر گازی سفارش خود را در وبسایت و اپلیکیشن آچاره ثبت کنید. ثبت سفارش در آچاه رایگان است و روندی ساده و سریع دارد. با کلیک روی دکمۀ «شروع کنید» بدون نیاز به تایپ از تعمیرکاران کولر گازی استعلام قیمت بگیرید. اجرت تعمیرکار کولر گازی به عوامل زیر وابسته است:

  1. معیوب بودن قطعات و تعویض آن‌ها: زمانی که تکنسین در هنگام سرویس کولر گازی به قطعه معیوبی برخورد کند، موضوع را به کارفرما اعلام خواهد کرد. در صورت موافقت کارفرما، قطعه تعویض خواهد شد. در این شرایط قیمت قطعه تعویضی و اجرت تعویض نیز به تعرفه سرویس کولر گازی اضافه خواهد شد.
  2. نوع سرویس ارائه شده: اگر خدمات صرفا شامل سرویس کولر گازی باشد، بدیهی است که تعرفه سرویس ارائه شده دریافت می‌شود. اما اگر سرویس همراه با تعمیر و عیب‌یابی باشد، اجرت خدمات اضافی نیز محاسبه خواهد شد.
  3. نوسان بازار و تغییر قیمت قطعات: با توجه به نوسانات بازار قیمت قطعات در حال تغییر است. این موضوع مهم در تعویض و نصب قطعه جدید موجب تغییر تعرفه خواهد شد. تمامی قطعاتی که توسط تکنسین نصب می‌شود دارای ضمانت بوده و فاکتور معتبر برای آن ارائه می‌شود.

آموزش ثبت درخواست تعمیر کولر گازی

فرایند ثبت درخواست و انتخاب متخصص برای نصب، سرویس کولر گازی در محل آچاره بسیار ساده است. برای جلوگیری از ایجاد هر گونه اشتباه لطفا تا پایان این بخش با ما همراه باشید و سپس اقدام به ثبت درخواست کنید.

  1. مرحله اول، چه تخصصی ‌می‌خواهید: قبل از هرچیز برای ثبت سفارش خود در آچاره، تخصص مورد نظرتان را انتخاب ‌می‌کنید. وارد تخصص کولر گازی شوید. این گزینه در قسمت سیستم سرمایشی و گرمایشی قرار دارد.
  2. مرحله دوم، انتخاب نوع برند: برند کولر گازی خود را انتخاب کنید. متخصصین آچاره با انواع برندهای کولر گازی آشنا هستند و ‌می‌توانید در این قسمت برندهایی مانند سامسونگ، ال جی، توشیبا، پاناسونیک، میتسوبیشی، گری، تراست را انتخاب کنید. اگر برند کولرتان را نمی‌دانید گزینه نمی‌دانم را انتخاب کنید.
  3. مرحله سوم، انتخاب خدمت درخواستی: در این مرحله، پس از انتخاب برند مورد نظر، وارد مرحله بعد ‌می‌شوید در این قسمت به خدمتی که نیاز دارید اشاره شده است و ‌می‌توانید از میان سه گزینه نصب، سرویس دوره‌ای و تعمیرات کولر گازی، یکی از آن‌‌ها را انتخاب کرده و برای ادامه درخواست آماده شوید.
  4. مرحله چهارم، درخواست را کامل کنید: در این مرحله ‌می‌توانید با انتخاب هرکدام از سه قسمت وارد مرحله دیگری شوید؛ با انتخاب سرویس دوره‌ای لازم است تعداد کولر را مشخص کرده و برای قسمت تعمیرات مشکل کولر را نیز مشخص کنید. این مشکلات شامل مواردی مانند روشن نشدن کولر، پرتاب باد ضعیف، نداشتن باد خنک، صدای غیر عادی، خرابی ریموت و کلیدهای دستگاه، مشکل در فیلترها، بوی نامطبوع و سایر موارد ‌می‌شود.
  5. مرحله پنجم، تعیین زمان سرویس کولر گازی در محل: در مرحله پنجم، زمان مورد نظرتان برای حضور متخصص را تعیین کنید. این مورد شامل تعیین روز و ساعت است. فراموش نکنید برای حضور در مرحله بعد، باید در سایت آچاره وارد شده یا ثبت نام کرده باشید.
  6. مرحله ششم، آدرس خود را مشخص کنید: در این مرحله، آدرس خود را مشخص کرده، برای هماهنگی شماره تماستان را درج و بر روی گزینه ثبت آدرس کلیک ‌می‌کنید. تبریک ‌می‌گوییم، سفارش شما ثبت شد.
  1. مرحله هفتم، توضیحات تکمیلی در تعمیر کولر گازی در محل: در انتها توضیحات تکمیلی برای اطلاع متخصص و نمایش به ایشان برای هماهنگی بیشتر میان شما و متخصص نوشته شده است و به متخصص نمایش داده ‌می‌شود.

 تعمیر کولر گازی در محل شامل چه خدماتی است؟

خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی آچاره توسط بیش از 7000 تعمیرکار ماهر به شما عزیزان ارائه می‌شود که عبارتند از:

  1. سرویس کولر گازی و راه‌اندازی آن
  2. بازدید از یونیت داخلی و بررسی اتصالات دیواری پنل و لوله‌های مجاری هوا
  3. بازدید شلنگ تخلیه و تنظیم شیب و ارتفاع آن در صورت وجود نشتی در یونیت داخلی
  4. بررسی کندانسور از نظر عملکرد و فشار هوای ورودی
  5. بازدید اتصالات کندانسور و تراز بودن آن برای جلوگیری از لرزش و تولید صدا
  6. بررسی کابل‌کشی کندانسور و عدم قطعی سیم‌ها
  7. بازدید از ترموستات، تست ترموستات و تعمیر و تعویض در صورت نیاز
  8. بررسی عملکرد موتورهای فن کندانسور با افزایش و کاهش دور موتور
  9. چک کردن میزان سرمایش هوای اتاق با تغییر دمای کولر گازی
  10. نصب پایه دیواری یونیت خارجی
  11. نصب پایه زمینی کولر گازی
  12. داکت‌کشی و سیم‌کشی برای نصب کولر گازی
  13. نصب پنل کولر گازی (اواپراتور و کندانسور)
  14. رفع نشتی گاز و وکیوم کامل
  15. شستشوی کامل پنل داخلی و خارجی
  16. تعویض فیلتر درایر
  17. رفع لرزش یونیت داخلی و خارجی
  18. تعویض قطعات یونیت داخلی، برد الکترونیکی (بدون دمونتاژ)، بلوور یونیت داخلی، ترانس برد، سنسور یونیت داخلی، شیربرقی، کمپرسور، کنتاکتور، لوله مویی، شیر و مهره رفت یا برگشت و …
  19. لوله‌کشی مسی(متری)
  20. نصب فیوز مینیاتوری
  21. شارژ روغن کمپرسور
  22. تعویض روغن کمپرسور
  23. تخلیه آب درین
  24. سرویس کامل کولر گازی
  25. تعویض خازن کولر گازی
  26. جوشکاری لوله مسی (نقره)
  27. عیب‌یابی کولر گازی
  28. تست آمپر دستگاه
  29. تست گاز و شارژ گاز کولر گازی
  30. و …

در صورتی که خنک‌سازی به‌درستی انجام نگیرد، سرویس‌های مربوط به توسط تیم متخصص در محل انجام می‌شود. همچنین تست ترموستات، بررسی عملکرد کمپرسور و موتور فن انجام شده و در صورت نیاز، قطعات معیوب تعمیر و یا تعویض خواهند شد. تعمیرکاران کولر گازی آچاره در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود داشته باشد هرگز سراغ تعویض آن نخواهند رفت و اگر مجبور به تعویض قطعه‌ای شوند حتما از قطعات یدکی اورجینال استفاده خواهند کرد و حتما فاکتور معتبر خرید قطعه را به شما ارائه خواهند داد.

عیب‌یابی کولر گازی

برای بررسی عیوبب در یک کولر گازی، ابتدا بهتر است عملکرد و اجزای تشکیل‌دهنده آن را بشناسید. یک کولر گازی از یونیت داخلی (پنل)، کندانسور، کویل داخلی و خارجی، کمپرسور و مجاری هوا تشکیل شده است. خود کندانسور نیز یک موتور الکتریکی است که شامل سیم‌پیچی داخلی، کابل‌کشی و اینورتر (در مدل‌های اینورتردار برای کاهش مصرف برق) است. یونیت یا واحد داخلی که شامل پنل می‌شود، معمولاً دارای فیلترهایی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و آشغال به محیط خانه است که این فیلترها نیاز به سرویس (شامل نظافت و یا تعویض) دارند. در ادامه به موارد مهمی که برای عیب‌یابی کولر گازی باید بدانید اشاره خواهیم کرد:

1. فیلتر کولر گازی

در صورتی که فیلتر کثیف باشد، مجاری هوای پنل مسدود شده و خروج هوای خنک به خوبی صورت نمی‌گیرد. در این صورت بازدهی کل کولر کاهش خواهد یافت. برای رفع این مشکل باید فیلترهای یونیت داخلی به صورت دوره‌ای، به خصوص پیش از آغاز فصل گرما، بازدید شوند. در صورتی که فیلتر دچار شکستگی و یا پارگی نشده باشد، شستشوی فیلتر به تنهایی کفایت می‌کند، در غیر این صورت باید تعویض شود.

2. سیم برق کولر گازی

سلامت سیم برق یا کابل‌کشی داخلی، برای تأمین انرژی مورد نیاز یونیت داخلی و خارجی الزامی است. این سیم‌کشی معمولاً توکار است ولی اگر خارج از دیوار باشد، باید حتما بررسی شود. در صورت وجود اتصالی و یا قطعی در سیم‌کشی، ممکن است فن کندانسور عمل نکند و یا برق به یونیت داخلی نرسد. برای رفع مشکل بهتر است از یک کمک بگیرید.

3. سیم‌پیچ کولر گازی

گاهی ممکن است سیم‌پیچ‌های فن کندانسور و فن یونیت داخلی، که هر دو نوعی موتور الکتریکی هستند، دچار سوختگی شوند. این سوختگی در اثر کارکرد و گرمای زیاد موتور رخ می‌دهد و لایه عایق میان سیم‌پیچ‌ها را از بین می‌برد. نیم‌سوز شدن موتور نیز در اثر اتمام زغال‌ها رخ می‌دهد. در هر دو حالت باید از یک متخصص کمک بگیرید و در صورت نیاز سیم‌پیچ‌های موتور را تعویض نمایید.

4. لوله تخلیه کولر گازی

لوله یا پورت تخلیه، بخشی است که آب ناشی از عملیات چگالش را به بیرون کولر گازی هدایت می‌کند. این لوله باید در شیب و ارتفاع مناسب نسبت به زمین قرار گیرد و در مسیر آن باز باشد.

5. سوئیچ کولر گازی

سوئیچ‌ها وظیفه کنترل فشار هوا در کولر گازی را بر عهده دارند. سوئیچ‌های ایمنی نیز برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی قطعات کولر به کار می‌روند. اختلال در این سوئیچ‌ها می‌تواند عملکرد کل سیستم کولر گازی را مختل کند. برای عیب‌یابی و رفع مشکل سوئیچ‌ها بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید چون تعمیر سوئیچ‌ها تخصصی است و اقدام اشتباه ممکن است آسیب زیادی به کولر گازی وارد کند.

6. موتور و کمپرسور

کمپرسور در کولر گازی، وظیفه متراکم سازی گاز کولر را بر عهده دارد. قدرت و ساختار یک کمپرسور تعیین‌کننده قدرت کولر گازی است. اگر عمل خنک‌سازی هوا به‌درستی انجام نگیرد، یکی از دلایل مشکل می‌تواند عملکرد غلط کمپرسور باشد. عواملی چون گرد و غبار و آشغال‌های محیطی هم می‌تواند عملکرد کمپرسور را تحت تأثیر قرار دهد. این مشکل معمولاً با بروز صداهای عجیب از کمپرسور و یونیت خارجی همراه است.