بهترین موسسه مهاجرت به اروپا

امروزه با توجه به شرایط اجتماعی موجود افراد بسیاری به کشورهای اروپایی مهاجرت می‌کنند. آلمان به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در جهان، مزایای بسیاری را از جهات مختلف به مهاجران ارائه می‌دهد. از این رو بسیاری از مهاجران کشور آلمان را برای مهاجرت خود انتخاب می‌کنند. ما نیز قصد داریم در مقاله 10 شرکت برتر مهاجرت به شما بهترین مسیر مهاجرت  را شرح دهیم.

The best immigration agency in Europe

برای مهاجرت راه‌های مختلفی از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت کاری و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرحی را انتخاب کنید که مناسب شرایط شما باشد و مدارک لازم را به موسسه ارائه دهید. برای استفاده از این فرصت، متقاضیان مهاجرت باید مدارک محضری و معتبر را به کارشناس ارائه دهند تا درخواست اقامت آنها رد نشود. در این مقاله ما در قسمت اول شرایط و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به آلمان، هزینه‌های مهاجرت و مزایا و معایب مهاجرت به آلمان را توضیح خواهیم داد و سپس در قسمت دوم به بررسی 10 شرکت برتر مهاجرت به آلمان می‌پردازیم.

در سال‌های اخیر، به‌ویژه در خاورمیانه، تقاضا برای مهاجرت از کشورهای توسعه‌یافته به دلیل تغییرات نرخ تورم و مشکلات فراوان به وجود آمده، رو به افزایش بوده است. هر کشوری برای اخذ اقامت و حقوق مهاجرتی شرایط و قوانین خاصی دارد، بنابراین همه باید قبل از انجام مراحل لازم مهاجرت، آنها را به دقت مطالعه کنند. آلمان یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی برای مردم در سراسر جهان است که تعداد بسیاری مهاجر از هر نوع را می‌پذیرد. با این حال، با افزایش مهاجرت به اروپا در دو سال گذشته، قوانین مهاجرت تغییر کرده و اصولاً سخت‌تر شده‌اند. کسانی که برای مهاجرت اقدام می‌کنند ابتدا باید مسیر مهاجرت خود را مشخص کرده و ویزای آلمان را دریافت کنند و سپس تمامی جزئیات مربوط به این روش را ارزیابی کنند.

شرایط مهاجرت به آلمان به مسیری که برای اخذ اقامت انتخاب می‌کنید بستگی دارد. به عنوان مثال شرایط تحصیل در آلمان و مهاجرت به آلمان با شرایط مهاجرت از طریق ازدواج بسیار متفاوت است و در هر روشی به صورت جداگانه باید پرداخته شود. در زیر می‌توانید لیستی از شرایط مهاجرت به آلمان را مشاهده کنید.

شرایط مهاجرت به آلمان

شرایط مهاجرت به آلمان بسته به این که شما قصد دارید از کدام روش مهاجرتی به کشور آلمان مهاجرت کنید متفاوت است. اما به طور کلی این شرایط برای مهاجرت به آلمان مورد نیاز می‌باشد.

  • تمکن مالی مناسب (به ویژه برای مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج)
  • داشتن سلامت جسمی و روانی
  • ارائه مدارک معتبر (کارت شناسایی، گذرنامه، گواهی تحصیلی و …)

به طور کلی افرادی که قصد مهاجرت را دارند باید از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشند. زیرا قوانین مهاجرت آلمان به افرادی که بخشی از نیروی کار نیستند اجازه ورود نمی‌دهد و آنها را سربار جامعه می‌دانند. یکی دیگر از شرایط لازم برای مهاجرت و اقامت آلمان سلامت جسمی و روحی است که باید توسط پزشک معتمد تایید شود. هرکسی که متقاضی استفاده از قانون مهاجرت آلمان است، ابتدا باید تمام این شرایط را مطالعه کند و در صورت وجود شرایط، اقدامات لازم را انجام دهد.

هزینه مهاجرت به آلمان

یکی از مهم‌ترین و تعیین کننده‌ترین قسمت‌های مهاجرت هزینه مالی است که بستگی به شرایط مهاجرت دارد. از این موضوع که بگذریم، زندگی در آلمان گران و پر هزینه نیست و مهاجران تا زمانی که شغل مناسبی پیدا کنند می‌توانند در آلمان زندگی خوبی داشته باشند. هزینه اولیه مهاجرت به آلمان با هزینه ویزا مرتبط است، بنابراین تقریباً تمام روش‌های مهاجرت یکسان است و هزینه آن 60 یورو می‌باشد. سایر هزینه‌های مربوط به مهاجرت به نوع روش مهاجرت بستگی دارد. به عنوان مثال فردی که می‌خواهد از طریق سرمایه گذاری به آلمان مهاجرت کند در هنگام اخذ اقامت باید حدود 25000 یورو بپردازد.

اما در مورد مهاجرت از طریق ازدواج این هزینه‌ها بسیار ارزان‌تر است و ارائه مدارک مربوط به صرفه اقتصادی کافی است. در جدول زیر می‌توانید از هزینه‌های مهاجرت به آلمان و اقامت در این کشور مطلع شوید.

مهاجرت هزینه‌های زندگی
ویزا 70 یورو
اجاره آپارتمان 600 یورو
هزینه صورتحساب 220 یورو
نرخ هر کیلومتر کرایه 2 یورو
غذا 12 یورو

تمامی موارد ذکر شده در این جدول میانگین هستند و هر فرد بسته به شهری که در آن زندگی می‌کند، روش مهاجرتی که انتخاب می‌کند هزینه‌هایش متفاوت است. علاوه بر این، هزینه‌های دیگری مربوط به ترجمه و آماده سازی اسناد وجود دارد. به طور کلی هزینه مهاجرت مربوط به هزینه ویزای آلمان یا کلاس ویزا و هزینه روش مهاجرت می‌باشد که هر کدام به شرایط آن بستگی دارد. هزینه زندگی در آلمان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی گران نیست و افراد زیادی می‌توانند شغل مناسبی در این کشور پیدا کنند.

مدارک لازم برای مهاجرت به آلمان

متقاضیان برای هر کشوری که قصد مهاجرت دارند باید مدارک معتبر را ارائه کنند. زیرا این مدارک ملاک پذیرش یا رد درخواست‌های فردی هستند. لیست مدارک مورد نیاز برای مهاجرت بستگی به مسیر مهاجرتی شما دارد. به عنوان مثال فردی که می‌خواهد مهاجرت کاری به آلمان داشته باشد باید نامه پذیرش شرکت، رزومه و گواهی تجربه به همراه مدارک شناسایی ارائه کند. کسانی که مایل به مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه‌های این کشور هستند باید مدارک هویتی معتبر و اخذ پذیرش در دانشگاه را ارائه کنند. کسانی نیز که قصد دارند برای سرمایه گذاری اقدام کنند لازم است که مدارک سرمایه گذاری و نامه تمکن مالی را ارائه دهند.

مهم‌ترین مدارک برای مهاجرت شامل این موارد می‌باشد:

  • پاسپورت معتبر آلمانی (گذرنامه باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و بیش از 2 صفحه خالی نداشته باشد)
  • بیمه نامه مسافرتی
  • رزومه (شامل کلیه اطلاعات شناسنامه، سوابق شغلی، سوابق تحصیلی و سایر موارد مرتبط، گواهینامه‌ها، نامه‌ها،)
  • عکس 4*3 پرسنلی در سایز گذرنامه
  • نامه تمکن مالی مدت اقامت
  • سوابق سلامت جسمانی و گواهی سلامت روان
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک تحصیلی
  • نامه ای مبنی بر کار در یک شرکت یا موسسه آلمانی
  • نامه پذیرش از موسسه تحصیلی
  • نامه راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری

لیست فوق شامل مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به آلمان می‌باشد که بسته به روش مهاجرت باید توسط همه افراد تهیه و به سفارت ارائه شود. با توجه به حساسیت مسائل مهاجرتی و هزینه‌های زندگی در هر نقطه از آلمان، برای تهیه این مدارک و دریافت بدون کوچک‌ترین خطا نیاز به اطلاعات کافی دارید. مدارک خود را به یک متخصص ذیصلاح انتقال دهید. از این رو می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در این مورد با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی برتر ویزا در تماس باشید.

بهترین روش مهاجرت به کشور آلمان

بهترین روش مهاجرت

راه‌های زیادی برای مهاجرت به یک کشور خارجی وجود دارد که هر کدام قوانین و شرایط خاص خود را دارند. از آنجایی که همه افراد در زمینه‌های مختلفی مهارت دارند، سعی می‌کنیم با توجه به شرایط متقاضی مناسب‌ترین و بهترین راه حل را برای شما انتخاب کنیم. کار، تحصیل، سرمایه گذاری همه مسیرهایی هستند که شما از طریق آنها می‌توانید به آلمان مهاجرت کنید.

مهاجرت و اخذ بورسیه تحصیلی آلمان، مهاجرت از طریق ثبت شرکت، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد از جمله راه‌های بسیار آسان برای مهاجرت هستند.

مهاجرت تحصیلی به آلمان

درخواست‌های زیادی برای مهاجرت وجود دارد. تحصیل در دانشگاه‌های آلمان و اخذ خوابگاه دانشجویی در آلمان بسیار مقرون به صرفه است و هر دانشجو می‌تواند به راحتی شغل پاره وقت خود را پیدا کند و درآمد مناسبی در این کشور نیز داشته باشد. دانشجویان می‌توانند با اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه‌های این کشور به راحتی اقامت تحصیلی در آلمان را دریافت کنند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

آلمان یکی از کشورهای توسعه یافته است و شرایط برای جذب سرمایه گذار در این کشور مهیا است. با هزینه ای نسبتاً کم (تقریباً 25000 تا 40000 یورو) می‌توانید با ثبت نام و سرمایه گذاری در یک شرکت در آلمان، پس از انجام مراحل لازم تابعیت آلمان را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنید. یکی از بهترین راه‌های مهاجرت و دریافت تابعیت این کشور مهاجرت به المان از طریق سرمایه گذاری است.

یکی از بهترین کشور های اروپا برای سرمایه گذاری به غیر از آلمان کشور ایتالیا می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد مقاله را مطالعه کنید.

مهاجرت از طریق ازدواج

این گزینه نیز یکی از بهترین راه‌های مهاجرت افراد به آلمان است و از طریق ازدواج با یک شهروند آلمانی قابل انجام است. اما طرفین باید از یک سو در مراحل مختلف ثابت کنند که توانایی مالی کافی برای تامین هزینه‌های ازدواج خود را دارند و از سوی دیگر باید احساسات عاشقانه ازدواج (ازدواج غیر مدنی) را به سفارت اثبات کنند.

مهاجرت از طریق تولد فرزند

مهاجرت پس از به دنیا آمدن کودک دارای چند جنبه می‌باشد. آلمان طبق قانون خون و خاک به افراد حق مهاجرت می‌دهد و هیچ محدودیتی برای کسی در این کشور وجود ندارد. بر اساس قانون شجره نامه، کودکان می‌توانند اجازه اقامت قانونی دریافت کنند و از طریق نسب پدری تابعیت این کشور را کسب کنند. در مورد قانون زمین، شرایط زیر در این کشور اعمال می‌شود:

  • فرزندان والدین آلمانی.
  • فرزندانی که از هر دو والدین در آلمان به دنیا می‌آیند.
  • کسانی که بیش از 6 سال در یک مدرسه آلمانی تحصیل کرده اند
  • فردی که حداقل 8 سال از 21 سال اول زندگی خود را در آلمان زندگی کرده است.

بر اساس این مثال‌ها و اعمال قوانین نسب و کشاورزی می‌توان تابعیت افراد را مشخص کرد و اقامت دائم آلمان را اعطا کرد. در هر صورت شخصی که پدر یا مادرش آلمانی است طبق قانون خون تابعیت آلمان را کسب می‌کند.

مهاجرت از طریق پناهندگی

به طور کلی این گزینه برای افراد و متقاضیان مهاجر به دلیل خطرات زیاد توصیه نمی‌شود. این نوع مهاجرت بسیار پرخطر است و مهاجران پس از ورود به کشور تا بررسی پرونده‌های پناهندگی خود با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.