بررسی بهترین پریز های هوشمند

پریز های هوشمند ممکن است در نگاه اول نامحسوس به نظر برسند، اما دوشاخه های هوشمند طیف گسترده ای از ویژگی های عالی را برای خانه هوشمند شما ارائه می دهند. آنها نه تنها لوازم خانگی قدیمی شما را هوشمند می کنند، بلکه با نصب آسان و کنترل های بصری خود نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. اما دوشاخه های آداپتور هوشمند دقیقا چه کاری می توانند انجام دهند و کدام یک برای شما مناسب تر است؟ در مقایسه بزرگ ما، دوشاخه های هوشمند 14 تولید کننده را آزمایش کردیم.خانه هوشمند | ساختمان

مزایای پریز های هوشمند چیست؟

نکته مهم در مورد دوشاخه های هوشمند این است که می توان آنها را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت کنترل کرد. بنابراین می توانید به راحتی چراغ های خود را از روی مبل کنترل کنید یا قبل از اینکه تخت خود را ترک کنید، دستگاه قهوه ساز خود را روشن کنید. فراموش کرده اید صبح چراغ ها را خاموش کنید؟ مشکلی نیست، بسیاری از سوکت های هوشمند نیز کنترل را در حال حرکت به شما ارائه می دهند. یا می توانید آن را به راحتی با فرمان صوتی کنترل کنید. بسته به سازنده، شما می توانید از اینجا به Google Assistant، Amazon Alexa یا Siri دسترسی داشته باشید.

خانه هوشمند | ساختمان

اندازه گیری مصرف

برخی از مدل های هوشمند نه تنها دستگاه های شما را کنترل می کنند، بلکه مصرف برق شما را نیز به طور همزمان اندازه گیری می کنند. به این ترتیب می توانید مصرف کننده های پنهان برق را در خانه خود شناسایی کنید و در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. برنامه مربوطه به عنوان مثال، مصرف روزانه یا هفتگی دستگاه های متصل شما را به شما نشان می دهد. بنابراین شما همیشه یک نمای کلی از مصرف انرژی خود دارید.

برنامه ها و اتوماسیون ها

به لطف برنامه های فردی، سوکت هوشمند شما حتی می تواند در صورت تمایل خود را کنترل کند. برای مثال، هنگام خواب، روتر Wi-Fi، چراغ رومیزی یا سایر دستگاه های استفاده نشده خود را خاموش کنید. صبح ، درست به موقع برای شروع روز ، همه دستگاه ها دوباره روشن می شوند.

آیا در تعطیلات هستید و می خواهید از خانه خود محافظت بیشتری کنید؟ به سادگی یک برنامه ایجاد کنید و حضور در خانه خود را شبیه سازی کنید. به عنوان مثال، چراغ های شما با نظم خاصی روشن می شوند و در صورت تمایل رادیو شما به صدا در می آید.

به هر حال: با کمک اتوماسیون، می توانید دوشاخه های هوشمند خود را به سایر دستگاه های خانه هوشمند سازگار خود متصل کنید تا به عنوان مثال، سوکت های هوشمند را در برنامه صبحگاهی خود ادغام کنید.

سوال سازگاری

یک سوال کلیدی در مورد اینکه آیا و کدام دوشاخه هوشمند برای خانه هوشمند شما مناسب است یا خیر، سوال سازگاری است. به عنوان مثال، اگر عمدتا با محصولات اپل کار می کنید، اتصال به Apple HomeKit منطقی است.

از سوی دیگر، اگر صاحب Amazon Echo یا Google Nest Hub هستید، سوکت هوشمند شما باید با Amazon Alexa یا Google Assistant کار کند. به خصوص وقتی صحبت از ادغام کامل در خانه هوشمند موجود شما می شود، بنابراین جنبه سازگاری یک معیار تعیین کننده است.

حفاظت بیشتر از محیط زیست به لطف بهره وری انرژی

با برخی از ویژگی های سوکت های هوشمند، نه تنها در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنید، بلکه کارهای خوبی برای محیط زیست انجام می دهید. شما به راحتی می توانید دستگاه هایی را که از راه دور مورد نیاز نیستند خاموش کنید، مصرف کنندگان برق را از طریق اندازه گیری مصرف شناسایی کنید یا دستگاه های خود را به روشی کم مصرف با کمک برنامه ها و اتوماسیون ها کنترل کنید.

مزایا در یک نگاه

  • دستگاه های قدیمی خود را هوشمند کنید
  • کم مصرف و صرفه جویی در انرژی
  • برنامه
  • قوانین و اتوماسیون ها
  • روشن و خاموش کردن با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی
  • کنترل با فرمان صوتی
  • زمین شناسی
  • ایمنی بیشتر از طریق کنترل حتی در حال حرکت
  • اندازه گیری مصرف برای شناسایی مصرف کننده های برق

سوکت های هوشمند – مقایسه بزرگ 2022

بنابراین حالا بیایید به مقایسه بزرگ خود از بهترین دوشاخه های هوشمند در سال 2022 برسیم. ما دوشاخه های آداپتور هوشمند را از 14 تولید کننده برای شما آزمایش کرده ایم و مزایا و معایب مربوطه را در زیر به شما نشان می دهیم. کدام سوکت هوشمند برای نیازهای شما مناسب است؟ مطمئنا پاسخ را در اینجا خواهید یافت.

خانه هوشمند | ساختمان

دوشاخه آداپتور خانه هوشمند بوش

در استاندارد انتقال، دوشاخه آداپتور خانه هوشمند بوش با فرکانس رادیویی خود بوش، یعنی به اصطلاح رادیو اختصاصی کار می کند. همه محصولات بوش با یکدیگر سازگار هستند و می توان آنها را به یک خانه هوشمند پیچیده تبدیل کرد. مهم: برای استفاده از سوکت هوشمند، به کنترلر خانه هوشمند بوش جداگانه به عنوان مرکز کنترل نیاز دارید.

به لطف تجزیه و تحلیل مصرف یکپارچه، شما همیشه یک نمای کلی از مصرف برق خود دارید. با برنامه بوش خود، می توانید سناریوها و برنامه ها را نیز ایجاد کنید. در آینده، لوازم آشپزخانه شما همیشه چند دقیقه قبل از روز شما شروع به کار می کند. به عنوان مثال، وقتی وارد آشپزخانه خود می شوید، می توانید انتظار بوی قهوه تازه را داشته باشید – به شرطی که همه چیز را شب قبل آماده کرده باشید. علاوه بر این، سوکت هوشمند با آمازون الکسا، فیلیپس هیو و دستیار گوگل کار می کند و بنابراین سازگاری و کنترل گسترده ای را با فرمان صوتی ارائه می دهد.

مزایای دوشاخه هوشمند بوش در یک نگاه

  • تجزیه و تحلیل مصرف برق
  • ایجاد سناریو
  • سازگار با آمازون الکسا، فیلیپس هیو، دستیار گوگل و سیستم خانه هوشمند بوش

نوار انرژی 

شرکت حوا در test ما با دو نوع مختلف از سوکت هوشمند پیشتاز است. هر دو با استاندارد انتقال بلوتوث کار می کنند. این بدان معناست که شما نیازی به پل اضافی ندارید. به سادگی برنامه Eve iOS را نصب کنید و به سوکت هوشمند Eve Energy متصل شوید و بروید. دوشاخه آداپتور به شما امکان می دهد لوازم خانگی خود را با iPad، iPod Touch یا iPhone خود کنترل کنید.

با تجزیه و تحلیل مصرف یکپارچه، همیشه می توانید مصرف برق خود را زیر نظر داشته باشید و مصرف انرژی غیر ضروری یا مصرف کننده های مخفی برق را شناسایی کنید. با اتصالات Apple HomeKit، می توانید به راحتی لوازم خانگی متصل خود را در سیستم خانه هوشمند موجود خود ادغام کنید و همچنین به راحتی از طریق فرمان صوتی سیری آنها را کار کنید.

خانه هوشمند | ساختمان

به هر حال: Eve Energy اکنون از استاندارد بی سیم جدید Thread نیز پشتیبانی می کند.

مزایای Eve Energy و Eve Strip در یک نگاه

  • بلوتوث و موضوع (حوا انرژی)
  • کنترل صدا از طریق سیری
  • تجزیه و تحلیل مصرف برق
  • سازگار با Apple HomeKit
  • بدون پل کار می کند

دوشاخه هوشمند داخلی SP 220

Innr Smart Plug SP 220 با Zigbee به عنوان استاندارد بی سیم جهانی کار می کند. مزیت: بنابراین می توان آن را در هر سیستم خانه هوشمند که بر روی Zigbee اجرا می شود، صرف نظر از سازنده، ادغام کرد. به عنوان مثال، برای استفاده کامل به یک ایستگاه پایه نیاز دارید، اما می توانید از بین تولید کنندگان مختلف انتخاب کنید.

به لطف عملکرد Plug & Play، نصب دوشاخه هوشمند Innr مشکلی ندارد. به سادگی سوکت هوشمند را وصل کنید، برنامه را دانلود کنید و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید. دستگاه از قبل آماده کار است. از این پس، می توانید به راحتی سوکت هوشمند را از طریق برنامه گوشی هوشمند یا – حتی راحت تر – با فرمان صوتی به الکسا کنترل کنید.