استان ها

بابت نظر دادن جریمه نکنید!/ بازکردن دروازه وستهم همیشه به شدت دشوار است

پس از پیروزی مقابل وستهام؛

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی همچنان نگران جریمه جدال با آنتونیو کونته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، «چلسی» امروز در بازی سختی شکست دربی از وستهام را به برتری تبدیل کرد و در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساند تا 1-2 پیروز شود. توماس توخل، سرمربی 49 ساله “چلسی” عنوان کرد که بازی مقابل وستهام سخت است و آنها سبک مورد نظر خود را به خوبی انجام می دهند.

توماس توخل گفت: من با بازیکنان چلسی عصبانی نشدم و به آنها گفتم خود را باور کنند و ریتم بازی را پیدا کنند. ارائه یک نمایش واقعا هیجان انگیز در برابر وستهام بسیار دشوار است زیرا آنها سبک خود را در بالاترین سطح ممکن بازی می کنند.

شکست وستهام همیشه بسیار دشوار است زیرا آنها از نظر تعداد و در خط دفاعی دفاع می کنند. وقتی گل خوردیم شرایط مسابقه سخت تر شد اما خیلی تلاش کردیم تا به بازی برگردیم و واقعا باید از این تیم تمجید کرد. بازیکنان تعویضی نیز چشمگیر بودند، بنابراین باید از کل تیم قدردانی کرد.

ما باید در ادامه فصل بیشتر پیشرفت کنیم و این برد می تواند انگیزه ای برای بهبود شرایط تیم باشد. شرایط واضح است و همه بازیکنان باید نهایت تعهد خود را نشان دهند. ما در میانه یک پروژه تیم سازی هستیم و هنوز تمام نشده است. اشتباهات ادوارد مندی او در پایان بازی درد زیادی داشت و باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است. ادوارد مندی در حال حاضر کمی بدشانس است.

گل رد شده وستهام تقصیر دروازه بان آشکار بود. ولی دفعه قبل خیلی جریمه شدم و هیچی نمیگم ولی اگه یکی نظرشو گفت نباید جریمه بشه.

زمان حضور پیر امریک اوبامیانگ در تیم. او فردا تمرین خواهد کرد اما حالا نمی توانم بگویم که اوبامیانگ در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد یا کارهای انفرادی بیشتری انجام خواهد داد. “

انتهای پیام/