علمی و پزشکی

اُ میکرون در ایران مشاهده نشده است

سرگرمی برای همه/ یزد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد. با انجام واکسیناسیون و انجام اقدامات پزشکی، احتمال ابتلا به هر گونه دیگر از این ویروس بسیار کم است.

دکتر بهرام عین الله در بازدید از خاتم گفت: وی افزود: در حال حاضر 87 درصد از جمعیت کشور علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند که در برخی ایالت ها بیش از 90 درصد واکسینه شده است.

وی همچنین افزود: 89 درصد از جمعیت بالای 12 سال استان یزد دوز اول و 76 درصد از دوز دوم واکسن کرونا دریافت کردند.

عین اللهی با اشاره به شرایط سخت کرونا در جهان، شیوع میکرون ادامه داد: هنوز “.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتشار سریع و مرگ و میر پایین ویروس از ویژگی های این ویروس است، واکسیناسیون، استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده، واکسن و پیشگیری از اقدامات بهداشتی. بسیار بعید است که میکرون ها هر نوع ویروس دیگری را آلوده کنند.

آیت اللهی با اشاره به وضعیت پزشکی افزود: دولت پول کافی در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است و کارکنان وزارت بهداشت به صورت شبانه روزی بر وضعیت دارو نظارت دارند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد. امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کمبودی در حوزه دارو نداریم، نواقص برخی داروهای خاص با همت دوستان برطرف می شود.

وی همچنین به وضعیت گردشگری سلامت در کشور اشاره کرد و افزود: وی افزود: وضعیت پزشکی بسیار خوبی در کشور داریم، بسیاری از کشورها علاقه مند به درمان بیماران خود در کشور ما هستند که این مایه مباهات جمهوری اسلامی ایران است که: او توانست به متخصصان و پزشکان کمک کند.”

عین اللهی توسعه گردشگری سلامت را از اهداف بزرگ دولت سیزدهم عنوان کرد. استان یزد دارای تعداد بسیار عالی پزشک در کشور است و از نظر نسبت پزشک به جمعیت رتبه اول کشور را دارد. که نشان از پتانسیل بالای منطقه در پذیرش بیماران داخلی و خارجی دارد.

وی با اشاره به وضعیت پزشکان در نقاط ناامن گفت. «در وزارت بهداشت سهمیه ای وجود دارد که وقتی فردی استخدام می شود موظف است در مکان های ناایمن کار کند اما پس از انجام تعهد نمی توان فرد را مجبور کرد. برای خدمت در قلمرو.

عین الله بیان کرد. بومی سازی یکی از مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت در این زمینه است. اگر بتوانیم بومی را بپذیریم و تربیت کنیم، می تواند سر جایش بماند، سیاست محرومیت زدایی از طریق بومی سازی در وزارتخانه بسیار قوی خواهد بود. بهداشت، درمان و آموزش. پزشکی در حال پیشرفت است.

وزیر بهداشت ظهر امروز پس از بازدید از شهرستان خاتم که مصادف با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان یزد بود، برای بازدید از طرح های این شهرستان و دیدار با اقشار مختلف مردم عازم شهرستان مروست شد. در استان مروست. دفتر شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان.

انتهای پیام: