اولین 1000 فالوور اینستاگرام خود را چگونه جذب کنیم؟
پس اگر یک حساب شخصی دارید، یک حساب دیگر نیز در اینستاگرام بسازید و برای جلوگیری از بلاک شدن در مراحل کار برای آن یک پروفایل مناسب و بیش از ۴ پست ارسال کنید. اگر میخواهید فقط فالووران پست شما را بتوانند ببینند بهتر است پیج خود را شخصی سازی یا پرایوت نمایید. در این مقاله میخواهیم به شما بگوییم که چرا افرادی که از سایت ما سفارشهای خود را ثبت میکنند، ما را بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام مینامند.

در سایت فالوسین چندین عنصر مفید وجود دارد که مورد پسند تمامی کاربران ما شده است و ما برای اثبات حرف خود به شعار نیاز نداریم و این مورد را به صورت عملی برای شما اثبابت خواهیم کرد که افرادی که امروزه با کمک تیم مختصص فالوسین توانستهاند چهرهی مشهور شوند و یا کسب وکار خود را 180 درجه تغییر دهند، ما 3 عنصر اصلی داریم که در ادامه بیشتر توضیح میدهیم. پس میل شماست که میخواهید هفتهها وقت صرف کنید و انواع فالور را داشته باشید و یا با دادن ملبغی در عرض مدت کوتاه به تعداد خواسته شده فالوور دریافت کنید.
نام شما با نام کاربری متفاوت است و میتواند نام واقعی و یا نام تجاری شما نباشد (هر چند اگر باشد بهتر است و به شما کمک میکند). هر چه بیشتر قابل تشخیص باشید، برای نام تجاری شما بهتر است. البته پیشتر در مقالهی ۲۰ روش رایگان و تضمینی افزایش فالوور اینستاگرام نیز روشهایی را برای این مورد توضیح دادهایم.
برای بهینه سازی نمایه، نخست نیاز دارید که از قابل جستجو بودن نام خود اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که کاربران میتوانند شما را پیدا کنند! اگر چند استوری را ارسال کرده باشید، میتوانید برای آنها هایلایت بسازید. پس از همه این موارد، برای رشد نام تجاری خود، لازم است که آن را انسانیتر کنید! این مورد میتواند به شما در برقراری ارتباط با نامهای تجاری و افراد تأثیرگذار در زمینهی کاریتان کمک کرده و میتواند برای شما چند تگ نیز به ارمغان بیاورد. پس خرید فالوور اینستاگرام میتواند برای شما درآمد زایی هم بکند.
خرید فالوور با قیمتهای کاملاً رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویتهای شرکت فالوور اینستا میباشد. پس از آن یک تصویر کاربری که همه چیز درباره نام تجاریتان را خلاصه میکند انتخاب کنید. وقتی یک نام تجاری و یا یک فرد تأثیرگذار را در استوری اینستاگرام خود تگ میکنید، او ممکن است تصمیم بگیرد که از مطلب شما عکس (اسکرین شات) بگیرد و با تگ کردن شما آن را منتشر کند.
یکتم برای کار خود انتخاب کنید، در نظر بگیرید که چه طیف رنگی به کارتان میآید، تفاوتی ندارد که رنگ تند، سرد یا شفاف باشد، اما مهم است که طیف رنگ مشخصی داشته باشید. اگر میخواهید فالوورهای خود را به مشتری تبدیل کنید، باید فالوور واقعی بخرید. با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که تشخیص فالوورهای واقعی از فالوور اینستاگرام فیک کار دشواری است و شما به تنهایی قادر به آنالیز کردن واقعی بودن و یا فیک بودن فالوورهایتان خواهید بود البته تا حدودی با خرید فالوور اینستاگرام معتبر میتوانید از واقعی بودن آنها مطمئن شوید. هر فالوور مشتری یا تبلیغ کننده واقعی محتوای شما است.
تگ کردن مطالب با استفاده از هشتگها امکان دیده شدن شما را افزایش میدهد (البته این مورد به رقابتپذیری تگهای شما بستگی دارد)، ولی به طور کلی این کار شانس خوبی برای دیده شدن محتوای شما در هنگام جستجوی تگی خاص توسط کاربران فراهم میکند. اگر میتوانید هر سه را برای یک پست استفاده کنید، بدون شک همه را انجام دهید.
برای مثال، شما میتوانید چند پست منحصربهفرد که سطح کیفی بالاتری دارند را با استفاده از محتوا انیمیشنی و بهره بردن از نرم افزارهایی به ویدیوهای کوتاه، بومرنگ و سینماگراف تبدیل کنید. سپس از نرمافزارهای مختلف استفاده کنید تا فیلتر ایدهآل خود را بیابید. همچنین اگر در استفاده از دوربین ماهر هستید، قطعاً راههای زیادی برای خلق محتوایی عالی وجود دارد. همچنین فراموش نکنید که روشهایی بیش از اعمال فیلتر و تم رنگی برای طراحی یک صفحهی اینستاگرام زیبا وجود دارد که در فرصت این مقاله نمیگنجد. شما هرگز یک کفش پاشنه بلند را با گرمکن ست نمیکنید (البته شاید هم بکنید، تصمیم با شماست)، چون به نظر من زیبا و درست نمیشود. منظور از نمایه اینستاگرام همان اطلاعات اولیه پروفایل شماست.