الحوثی: عادی سازی کنندگان روابط با اسرائیل احمق هایی هستند که در زمین آنها بازی می کنند/ نابودی اسرائیل حتمی است

بازی

رهبر انصارالله یمن گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی کردند احمق هایی هستند که در زمین صهیونیست ها بازی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی خود به مناسبت اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی اظهارکرد: کشتار دسته جمعی از جمله اعدام زنان کودکان و حتی بیماران با بی رحمی تمام صورت گرفته است. این جنایت ها با استفاده از گرسنگی دادن مردم فلسطین را به کام مرگ کشانده است. این اقدامات در برابر چشمان کشور های جهان به ویژه کشور های عربی انجام شده است در حالی که آمریکا همواره در کنار این رژیم بوده است.

وی تأکید کرد: آمریکا در تمام جنایات رژیم صهیونیستی نقش داشته و با حمایت های تسلیحاتی و ارسال سلاح های مدرن به این اقدامات دامن زده است.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ارضای غریزه کشتار خودش است افزود: صهیونیست ها میلیون ها نفر از ساکنان واقعی فلسطین را قتل عام کردند. دشمن صهیونیستی به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان هستند. صهیونیست ها قصد دارند هویت فلسطینیان را از بین ببرند و هویت جعلی خودشان را به جای آن جا بزنند.

الحوثی اضافه کرد: کشور های بزرگ و قدرتمند با جنگ مشابه غزه در مدت کوتاهی سقوط خواهند کرد.  رزمندگان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان آنها ایستاده اند. همه امکانات آمریکا و کشور های غربی در اختیار رژیم صهیونیستی است. آلمان و بلژیک و فرانسه و هلند و دانمارک و یوگسلاوی و یونان در زمان کوتاهی در جنگ مقلوب شدند. کشور های عربی نیز نتوانستند بیش از ۹ روز در برابر  رژیم صهیونیستی دوام بیاورند.

وی با تأکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی یک اقدام ضروری بود و باید انجام می شد ادامه داد: این عملیات واکنش طبیعی به سال ها جنایت صهیونیست ها بود. رژیم صهیونیستی هیچ مشروعیتی ندارد.

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی کردند احمق هایی هستند که در زمین صهیونیست ها بازی کردند. عملیات طوفان الاقصی مصداقی از جهاد در راه خداوند است. عملیات طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را وارد یک جنگ فرسایشی کرد و حامیان آن را دچار چالش کرد.

الحوثی اظهارداشت: رژیم صهیونیستی قصد دارد کشور های عربی را اشغال کند.  بلندپروازی های  رژیم صهیونیستی در برابر فلسطین و دیگر کشور های عربی پایان ندارد برای همین قصد دارد بر منطقه مسلط شود. نتانیاهو در سازمان ملل با نشان دادن تصویری نشان داد که قصد دارند فلسطین را به طور کامل اشغال کنند. نتانیاهو به صراحت اعلام کرد قصد دارد چهره خاورمیانه را تغییر بدهد.

وی با تأکید بر این مطلب که اسرائیل یک کشور یا دولت نیست بلکه یک گروه تروریستی است تصریح کرد: کشور های اسلامی باید بدانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و باید حساب کار دستشان بیاید. قصد دارند تا همه کشور های اسلامی در برابر اسرائیل به خاک بیفتند و تسلیم شوند. هدف آنها تسلط بر کشور های عربی و اسلامی است.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: رژیم صهیونیستی تهدیدی برای همه کشور های اسلامی و منطقه است. رویکرد ضعیف کشور های اسلامی و عربی در برابر رژیم صهیونیستی مایه تاسف است.

الحوثی گفت: نابودی رژیم صهیونیستی یک امر حتمی است تعدادی زیادی در لبنان شهید شده و مجروح شدند. حزب الله و نیرو های مقاومت همواره ثابت قدم هستند و پایداری آنها ادامه دارد. رژیم صهیونیستی هرگاه خواسته وارد مرز های جنوبی لبنان شود با ایستادگی حزب الله روبرو شدند و مجبور به عقب نشینی شده اند. حزب الله لبنان پس از شهادت سیدحسن نصرالله قوی تر از گذشته وارد میدان شدند.

وی افزود: حزب الله لبنان اعلام کرده با عهدی که با سیدحسن نصرالله بسته اند جبهه جنوب را به قبرستانی برای صهیونیست ها تبدیل خواهند کرد. رزمندگان حزب الله اعلام کرده اند به عهدی که با سیدحسن نصرالله بسته اند وفادار هستند.

به گزارش آنا سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی در ادامه سخنرانی خود به مناسبت اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی اظهارکرد:  تحرک کشور های عربی در خصوص مساله فلسطین موقتی بوده و هرگاه دچار چالش و مشکل می شوند مساله فلسطین به فراموشی سپرده می شود. کشور های اسلامی و عربی باید طوری موضع نشان بدهند که به نتیجه برسد و سرزمین فلسطین از دست اشغالگران آزاد شود. باید در سطح سیاسی و رسانه ای مساله فلسطین مورد توجه قرار بگیرد. برخی کشور های عربی دوست دارند تسلیم اسرائیل شوند و این خواست و هدف و برنامه کشور های غربی و نتانیاهو است.

رهبر انصارالله یمن گفت: درد ها و رنج های ما مواجهه با خطرها چالش ها و مواجهه با همه احتمالات و حضور رزمندگان در سخت ترین شرایطی که دارند جواب ما برای روز قیامت است و برای سید شهید نصرالله باید جواب کافی و کامل داشته باشیم که روسفید باشیم در روز قیامت در میدان حساب و کتاب.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی ملتی در طول ۷۵ سال از سوی صهیونیست ها و قبل از آن هم از سوی انگلیسی ها مورد تجاوز نابودی مزارع و حتی از بین بردن درختان زیتون و ربودن و شکنجه آنها در زندان ها بود. این ملت حق جهاد در راه خدا را دارند و همچنین مقاومت برای خروج این اشغالگران و بازپس گیری از اشغالگران حتی براساس منشور سازمان ملل و قانون بین المللی بنابراین وقتی در عملیات طوفان الاقصی این کار را کردند حق کامل داشتند و این عملیات ضروری بود.

الحوثی گفت: صهیونیست ها با همکاری آشکار عربی و آمریکا قصد داشتند فلسطین را از بین ببرند. ملت فلسطین از روز اولی که حرکت کرد رنج بسیاری کشیده اند. منطقه عربی و جهان اسلام هیچگونه تحرک جدی را برای فلسطین انجام ندادند. تحرکاتی بوده که گذرا و پراکنده بوده در یک مرحله معینی اتفاقی افتاده و سپس عقب نشینی کردند و بدون اینکه برنامه کاری داشته باشند که به نتیجه کامل برسند.  

رهبر انصارالله یمن همچنین تأکید کرد: ذلت بسیار زیادی پیش آمد و مسئله فلسطین دچار فراموشی شد و نزدیک بود بسیاری از کشور های عربی از لحاظ سیاسی فلسطین را از یاد ببرند تا اینکه رژیم های عربی در مسیر عادی سازی قرار گرفتند. به شکل بسیار آشکاری تسلیم و مطیع اسرائیل شدند که آمریکایی ها از آنها می خواستند تسلیم نقش آنها شوند. نقشی که آنها ایفا می کنند همان نقشی است که جنایتکار نتانیاهو انجام می دهد.

به گزارش آنا وی با اشاره به دستاوردهای عظیم عملیات طوفان الاقصی افزود: عملیات طوفان الاقصی یک ضربه بسیار محکم و شکننده ای به دشمن اسرائیلی بود و یک صحنه مهمی بود که در ۷ اکتبر اتفاق افتاد که بسیار هولناک بزرگ و ظیم بود و نمی شود آن را از یاد و خاطره اسرائیلی ها پاک کرد. دشمنی که ارتش آن ادعا می کند شکست ناپذیر است و از تمام دنیا می خواهد که از او بترسند و تسلیم و ذلیل آن بشوند و در نهایت در عملیات طوفان الاقصی به ذلالت افتاد. در این عملیات غربی ها و تروئیکای اروپایی آمدند تا جلوی فروپاشی اسرائیل را بگیرند نقش آمریکا پرچم خصومت را برافراشت و با پشتیبانی آمریکا و متحدانش به میدان جنگ آمد.

الحوثی گفت: عملیات طوفان الاقصی مسئله فلسطین را به صدر توجهات جهان بازگرداند و همه تلاش می کردند آن را از بین ببرند نه در سطح سیاسی بلکه در سطح عملی می خواستند این مسئله را به طور کامل از بین ببرند و حق و حقوق ملت فلسطین را نابود کنند. این عملیات نتایجی در سطح بین الملل داشت که پایانی بود به عادی سازی کنندگان روابط با اسرائیل بود.  

رهبر انصارالله یمن بیان کرد: برخی کشور های عربی در روش های درس ها و حتی فضای مجازی فعالیت های رسمی آموزشی سعی کردند که فهم صحیحی از مسئله فلسطین صورت بگیرد و به سمت دشمن رفتند و در خطبه های دینی شان فلسطین را ضعیف می کردند. این حوادث بعد از عملیات طوفان الاقصی فلسطین را به صدر توجهات دنیا بازگرداندند.

وی افزود: اسرائیل می خواهد همه کشور های دنیا خوار و ذلیل او باشند او با همه معالیم اسلامی و مقدسات ما مخالفت می کند. در کتاب ها و اظهارنظرهایشان اینها مشخص است اسرائیل نمی خواهد اسلام و مسلمان ها وجود داشته باشند. عملیات طوفان الاقصی مشخص کرد چه کسانی در سمت ملت فلسطین و چه کسانی در مقابل این ملت مظلوم قرار گرفته اند. اسرائیل می خواهد امت اسلامی را بدنام کند تا از فلسطین حمایت نکنند.