علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

افزایش سایز سریع مردانه

برخی از افراد از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی هستند و به دنبال راه هایی برای افزایش آن هستند. متأسفانه، تصور غلط اکثر مردان و زنان این است که بزرگ کردن آلت تناسلی باعث افزایش لذت جنسی می شود. این تصور کاملاً اشتباه است و اندازه آلت تناسلی بسیاری از مردان در محدوده طبیعی است.

اندازه طبیعی آلت تناسلی باید بین 10 تا 16.5 سانتی متر باشد. بنابراین، اگر اندازه آلت تناسلی در این محدوده باشد، جای نگرانی نیست.

بیش از 90 درصد مردان آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند و تنها 5 درصد آلت تناسلی کوچکتر از 10 سانتی متر و 5 درصد دیگر آلت تناسلی بزرگتر از 16 سانتی متر دارند.

علاوه بر این، طبق تحقیقات انجام شده، بیش از 84 درصد از زنان از اندازه آلت مرد خود راضی هستند. 14 درصد دیگر می خواهند که آلت مردشان بزرگتر باشد و 2 درصد از زنان می خواهند آلت مردشان کوچکتر باشد.

متأسفانه امروزه اکثر مردان از تبلیغات دروغینی که در این زمینه انجام می شود که مبنای علمی ندارد اطلاعی ندارند. آنها هنگام رابطه جنسی آسایش خود را از دست می دهند و فکر می کنند آلت تناسلی آنها کوچکتر از حد معمول است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، قبل از اینکه توسط چنین تبلیغاتی گمراه شوید، باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنید.

دلیل کوچک به نظر رسیدن آلت تناسلی مردان چیست؟

همانطور که گفتیم، اندازه آلت تناسلی مردان در محدوده طبیعی است، اما چرا آلت تناسلی مردان کوچکتر به نظر می رسد؟

اضافه وزن و چاقی: گاهی اوقات چاقی و رسوبات چربی در زیر شکم می تواند آلت تناسلی را کوچکتر نشان دهد. در این مورد، اندازه واقعی آلت تناسلی با کاهش وزن تعیین می شود.

آلت تناسلی چنگال دار: برخی از مردان آلت تناسلی خود را چنگال دارند، چه به صورت ژنتیکی و چه در نتیجه ختنه نامناسب. این مشکل باعث می شود که پوست کیسه بیضه با باز شدن آلت تناسلی زاویه پیدا کند و اندام تناسلی مردانه کوتاه شود. جراحی غشای آلت تناسلی، اندازه واقعی آلت تناسلی را نشان می دهد و دیگر آن را کوچکتر نشان نمی دهد.

راه های افزایش سایز آلت مردانه

از جمله روش های افزایش سایز آلت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ورزش

روش پنیمور

داروهای افزایش سایز آلت تناسلی مردان

ژل بزرگ کننده آلت تناسلی

تزریق چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی

قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی

آمپول بزرگ کننده آلت مردانه (ژل تزریقی)

جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی

روش های افزایش سایز آلت تناسلی به روش های غیر جراحی

تمرینات Jelqing برای افزایش سایز آلت تناسلی

تمرینات Jelqing ورزش هایی برای ضخیم شدن و افزایش چاقی مردان هستند، اگرچه هیچ مدرک علمی برای تایید یا رد این مشکل وجود ندارد. برای انجام این تمرینات آلت تناسلی باید نیمه نعوظ باشد. روش تمرینات حرکتی برای افزایش طول آلت تناسلی به شرح زیر است:

انگشت شست و اشاره خود را دور آلت تناسلی بپیچید.

انگشتان خود را از نوک تا نوک آلت تناسلی حرکت دهید (نحوه دوشیدن آلت تناسلی)

همین کار را با دست دیگر انجام دهید.

توجه داشته باشید که آلت تناسلی نباید کاملا صاف باشد و باید نیمه نعوظ باشد.

این تمرینات باید بین 200 تا 300 بار در هفته اول و بین 300 تا 500 بار در هفته دوم انجام شود و از هفته دوم می توانید تعداد تمرینات را به بیش از 500 بار افزایش دهید.

زیرا میزان جریان خون به سر آلت تناسلی در حین ورزش به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. بنابراین حساسیت این ناحیه افزایش می یابد، پس مراقب باشید که مفصل را با دست لمس نکنید.

در نهایت، پس از ورزش، آلت تناسلی خود را با یک حوله گرم بپوشانید یا آن را با آب گرم بشویید.

ورزش در زبان فارسی جلک زادان نامیده می شود و هیچ مدرک علمی دال بر بزرگ شدن آلت تناسلی وجود ندارد. همچنین می تواند باعث زخم، درد یا تغییر شکل آلت تناسلی شود.

زیرا غسل به انزال می رسد; سوال اینجاست که آیا خودارضایی باعث انزال می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فواید خودارضایی مدت زمان تنبیه را افزایش نمی دهد، بلکه می تواند مشکلاتی مانند زود انزالی را ایجاد کند. بنابراین، این کار را بدون مشورت با متخصص اورولوژی انجام ندهید.

Fenimore برای بزرگ کردن آلت تناسلی

روش پنی مور یکی از بی خطرترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه در کل دنیاست و اگر به درستی انجام شود می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. اجرای روش پنیمور برای افزایش سایز آلت تناسلی به شرح زیر است:

اندام تناسلی خود را با یک حوله به مدت یک دقیقه گرم کنید یا دستگاه تناسلی خود را به مدت 30 ثانیه زیر آب گرم قرار دهید. هنگامی که یک زن گرم می شود، جریان خون در این ناحیه افزایش می یابد.

سپس به آرامی نوک ناخواسته را بردارید و به سمت جلو بکشید.

این کار را به مدت 1 دقیقه انجام دهید.

سپس آلت تناسلی خود را به مدت 10 ثانیه شل کنید.

این کار را 15 تا 20 بار تکرار کنید.

بعد از این مراحل 10 دقیقه استراحت کنید.

برای افزایش گردش خون و رشد در این مرحله، لیوان اندام تناسلی خود را بردارید و به آرامی با دست مخالف آن را نوازش کنید. توجه داشته باشید که سکته های شما باید کاملا آرام باشد و به نقاط حساسی مانند بیضه ها برخورد نکنید.

می توانید این تمرین را 30 بار تکرار کنید.

در نهایت اندام تناسلی خود را با روان کننده ماساژ دهید.

در این روش آلت تناسلی نباید سفت و صاف باشد و تمام تمرینات باید زمانی انجام شود که آلت تناسلی شل است. این تمرینات را تکرار کنید و بعد از یک ماه نتیجه را خواهید دید.

قرص های بزرگ کننده آلت مردانه

قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی زیادی در بازار وجود دارد که رایج ترین آنها عبارتند از:

قرص مگنارکس: از این قرص ها برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی و همچنین بهبود اختلالاتی مانند انزال زودرس در مردان استفاده می شود.

قرص وایمکس: این قرص به عنوان بهترین دارو برای افزایش سایز آلت مردانه شناخته شده است. قرص ویمکس اختلالاتی مانند انزال زودرس را نیز برطرف می کند و می تواند برای ضخیم شدن آلت تناسلی و افزایش اسپرم مناسب باشد.

توجه: استفاده از هیچ یک از داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی به شما توصیه نمی شود و در صورت تجویز اورولوژیست می توانید از آنها استفاده کنید.

ژل تقویت کننده مردانه

از ژل های موضعی موجود در داروخانه ها می توان برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده کرد. برای اینکه ژل بزرگ کننده آلت تناسلی موثر باشد، باید طبق دستورالعمل از آن استفاده کنید.

البته بسیاری از داروها و ژل ها تاثیر زیادی در بزرگ شدن آلت تناسلی ندارند و ممکن است عوارضی نیز داشته باشند.

افزایش وزن برای عضلات مرد

قبل از انجام هر کار دیگری، به یاد داشته باشید که این درمان نباید بدون نظارت پزشک انجام شود. زیرا می تواند صدمات جبران ناپذیری به بار آورد. در این روش زمانی که آلت تناسلی به آلت تناسلی نرسیده وزنه ای به آلت تناسلی وارد می شود و پس از 6 ماه استفاده از آن، مردان شاهد تغییر 1 تا 2 سانتی متری آلت تناسلی خود خواهند بود.

تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی مردانه

این ژل ها حاوی اسید هیالورونیک هستند و متخصص به آرامی ژل را به بدن و سر آلت تناسلی تزریق می کند. این ژل ها با جذب آب در ناحیه تزریق شده آلت تناسلی را ضخیم تر و بزرگتر می کنند.

تزریق ژل به آلت تناسلی برای افرادی که آلت تناسلی خمیده یا اختلال نعوظ دارند مناسب است. البته در برخی موارد به دلیل تزریق نادرست یک فرد غیر متخصص، ژل ها شکل و شیب آلت تناسلی را تغییر می دهند.

پمپ آلت تناسلی برای افزایش طول آلت تناسلی

پمپ های آلت تناسلی می توانند طول آلت تناسلی مردان را در کوتاه مدت افزایش دهند. این یک دستگاه استوانه ای است که داخل آلت تناسلی قرار می گیرد و باعث انقباض پمپ برای بزرگ شدن آلت می شود، اما این اتفاق در مدت زمان کوتاهی رخ می دهد.

بزرگ کردن آلت تناسلی با طب طبیعی

از جمله روش های بزرگ کردن اندام مردانه با طب سنتی با استفاده از گیاهان دارویی و روش های طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قارچ کوردیپس: از فواید این قارچ می توان به درمان ناتوانی جنسی، درمان اختلال نعوظ، افزایش میل جنسی و افزایش تعداد اسپرم اشاره کرد. همچنین این قارچ با افزایش گردش خون در آلت تناسلی و افزایش تولید تستوسترون می تواند سایز آلت تناسلی را افزایش دهد.

کارلا: این گیاه در درمان اختلالات جنسی و تناسلی موثر است.

گیاه اپیدمی: این گیاه در درمان اختلال نعوظ موثر است. اما اگر همراه با سایر داروهای گیاهی مصرف شود، در افزایش طول آلت تناسلی نیز موثر است.

کلپ: این گیاه سرشار از کلسیم، ید، پتاسیم و منیزیم است و خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد. اگر مردان از این گیاه استفاده کنند، ترشح هورمون جنسی آنها متعادل می شود که باعث بهبود اختلال نعوظ و سایز آلت تناسلی می شود.

جینکو: از آنجایی که این گیاه سرشار از مواد مغذی است، می تواند باعث افزایش انرژی در مردان و در نهایت افزایش میل جنسی آنها شود. Genkio همچنین برای ضخیم تر و طولانی تر کردن عضلات مفید است.

افزایش سایز آلت تناسلی با تغذیه

غذاهای موثر برای تقویت مردان عبارتند از:

انواع غذاهای دریایی

موز

Voisjabot

زردچوبه

شکلات تلخ

عینک

شماره

مارس

روش های کاهش وزن ناخواسته شامل جراحی است

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه فقط در مواردی انجام می‌شود که آلت تناسلی مرد بسیار کوچک باشد (میکروپنیس) یا زمانی که سایر روش‌های افزایش طول غیر جراحی بی‌اثر باشند. جراحی بزرگ شدن دستگاه تناسلی مردان بسته به نیاز فرد به یکی از روش های زیر انجام می شود.

تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

تزریق چربی روش دیگری برای بزرگ کردن آلت تناسلی است که برای مردان با آلت تناسلی کوچک با قطر کم مناسب است. متخصصان با گرفتن چربی از سایر قسمت های بدن و تزریق آن به آلت تناسلی، سایز آلت تناسلی را 1.5 تا 4 سانتی متر افزایش می دهند.

تزریق چربی به آلت تناسلی، آلت تناسلی را ضخیم تر و بزرگتر می کند. البته فقط افرادی با شرایط زیر می توانند از این روش استفاده کنند:

بالای 18 سال سن

عدم حساسیت به پلی متیل متاکریلات و اسید هیالورونیک.

در برابر بیماری های قلبی عروقی، لنفاوی و عفونی مقاوم نیست

بدون عفونت های مقاربتی فعال

از پارافیموز، پیرونی فعال و فیموز رنج نبرید

جراحی تمرین آلت تناسلی (برش رباط معلق)

یکی از رایج ترین لیفت های آلت تناسلی بریدن رباط آویزان (رباطی که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل می کند) و سپس پیوند پوست به پایه آلت تناسلی است. جراحی لیفت آلت تناسلی به این روش اندازه آلت تناسلی را از 2 به 4 سانتی متر افزایش می دهد.

جراحی قشر مغز

مردان دارای پوست ختنه گاه ممکن است از دوران کودکی این مشکل را داشته باشند یا ممکن است در اثر برش پوست بیرونی وجود داشته باشد. طبق تحقیقات، حدود 4 درصد از مردان این مشکل را تجربه می کنند. به این ترتیب پوست کیسه بیضه به قسمت تحتانی آلت تناسلی که به آن غشای آلت تناسلی می گویند متصل می شود.

پوست ختنه گاه می تواند باعث کوتاه شدن و انحنای آلت تناسلی شود که باعث افزایش سایز آلت تناسلی و بهبود ظاهر آلت تناسلی با جراحی پوست ختنه گاه می شود.

پروتز برای اکستنشن آلت تناسلی

پروتز آلت تناسلی عمدتاً برای درمان اختلال نعوظ و انحنای آلت تناسلی انجام می شود، اما در برخی موارد این عمل می تواند باعث بزرگ شدن آلت تناسلی نیز شود.

بهترین راه برای بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

زیرا بسیاری از این روش ها فاقد شواهد علمی هستند. به همین دلیل نمی توان با قاطعیت گفت که بهترین روش برای بزرگ کردن آلت مردانه کدام است. از سوی دیگر، تعیین بهترین راه برای افزایش باروری از فردی به فرد دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، برای افرادی که آلت تناسلی بسیار کوچکی دارند، بهترین گزینه جراحی آلت تناسلی است. بنابراین برای تعیین بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با یک متخصص اورولوژیست مجرب مشورت کنید.