اعلام اسامی دو نهاد عمومی اشتباه

سخنگوی کارگروه مدیریت بحران کرونا در خانه سینما می گوید: اسامی این دو فیلم با کیفیت جنسی ، حتی اگر هشدارها غیرقانونی و جنایتکارانه باشد ، جلوی تولید را نگرفت.

آقای دانش اگباشوی به سرگرمی برای همه گفت: “براساس ستاد ملی مبارزه با سیستم کرونا ، ما به کلیه پروژه ها در منطقه سرخ کرونا در مراحل مختلف تولید ، هم از نظر بصری و هم از نظر تجاری با هشدارها هشدار داده ایم.” برای هر جلسه متوقف شوید.
وی ادامه داد: در آخرین اخطاریه ای که چند روز پیش در سخنان من اعلام شد ، اظهار داشتیم که به ما اطلاع داده شده است که دو اثر سینما در دست اقدام است. او قرار است نقاشی را شروع کند ، و دیگری می خواهد به زودی نقاشی را شروع کند. اگر این فعالیت ها متوقف نشود ، باید آنها را طبق دفتر مرکزی جهانی کرونا اعلام کنیم.
وی ادامه داد: متأسفانه نه تنها طی چند روز گذشته این پروژه ها متوقف نشده اند بلکه سازندگان یکی از این پروژه ها از دو روز پیش فیلمبرداری را آغاز کردند ؛ پروژه فیلم Sheplotka که به کارگردانی و کارگردانی آقای حسین قنات انجام شده است و دیگری “مجوز برای آمدن” به سرپرستی آقای. کیاراش اسدی زاده.

وی افزود: این دو عملکرد قطع خواهد شد و در غیر این صورت فعالیت آنها طبق قانون زیر فاقد اعتبار خواهد بود ، جایی که شرکت های مخابراتی در c3 گنجانده شده اند. این بدان معنی است که ضبط یک اثر فیلم مطابق با آیین نامه رویه غیرمجاز است.
اقبباوی در پاسخ به تعلیق در صدور صدور پروانه ساخت و ساز در سازمان سینمایی ، گفت: در مصاحبه ای با آقای طباطبایی ، آقای نژاد (رئیس شورای نظارت و ارزیابی سازمان سینمایی) و آقای شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما) اعلام شده است. مجوزهای بیشتری صادر نشده است. علاوه بر این مجوزهای قبلی ابطال شده است سؤال ما این است كه چگونه این دو گروه تولید را ادامه می دهند ، در حالی كه مجوزهای ساختمانی توسط سازمان سینما صادر نشده اند و مجوز ساخت و ساز هنوز تمدید نشده است.
وی این عمل را غیرقانونی و توطئه خواند و افزود: نقاشی آقای حسین قنات “Sheplutka” منجر به آزار و اذیت بیگانگان شد. دیروز ضمن حفظ بک گراند پیش پرده فیلم و نمایش آن در شبکه ویژه ، تاریخ ما جهانی شده است و شکنجه فیلم که نتیجه موفقیت پروژه است ، خود جرم محسوب می شود.
وی اضافه کرد: “ما از انجمن کارگردانان سینمای ایران درخواست می کنیم ، که قبلاً خواستار معرفی همه کارها در معرفی آن شده است و با همین سخنان ، کارگردانان و تهیه کنندگان ، که همه مجبور به تعطیل کردن پروژه ها هستند ، برای پیوستن به موضوع”. به دو طرف یک توافق رسمی بدهید تا در هر زمان فعالیت خود را خاتمه دهند. پروژه “Sheplutka” حسین قنات در حال فیلمبرداری است و کتاب “اجازه خروج” از کیاروش اسدی زاده همه چیز را آغاز کرده و در مراحل پایانی است و او می خواهد به زودی فیلمبرداری را آغاز کند.
سرانجام ، آقای دانش اگباشوی اضافه کرد: “ما براساس نامه های ارسال شده به رادیو و تلویزیون ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سینما ، نظارت بر بعضی از کارها را در دست اجرا داریم و فعالیت های تلویزیونی ، سینمایی ، تبلیغاتی را از سر گرفته ایم.” ما می خواهیم پروژه های آنها به حالت تعلیق درآید تا دفتر مرکزی بین المللی کرونا اضطراری ایجاد نکند.
انتهای پیام