فرهنگ و هنر

استراحت یک ساله در مرکز گردشگری با دستی توصیه شد

معاون وزارت دارایی و امور پارلمانی ، وزارت امور داخله و امور داخلی گفت: به رئیس جمهور اول برای بازپرداخت وامهایی که از گردشگری و صنایع دستی دریافت کرده بود ، یک سال قرارداد داده شد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، محمد امید ، معاون وزیر توسعه و حذف مناطق روستایی رئیس جمهور در کارگروه روستایی و عشایری ستاد مدیریت کورنا گفت: در تالار فجر وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و محیط زیست “این جوامع و وضعیت فعلی کشور ، پیامدهای اجتماعی و اقتصادی ناشی از فرسایش فساد باید مورد بررسی قرار گیرد و تصمیماتی اتخاذ شود و فعالیتهای اقتصادی برنامه ریزی شود. تا قبل از گزارش های متعدد دادگاه فعالیت های روز روشن ویروس HIV به کارفرما پرداخت نمی کرد و مشاغل روستایی نمی داد.

وی افزود: “اظهارنظرهای مفید و مثبت توسط معاون وزیر سرمایه گذاری و امور پارلمانی وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی انجام شده است و در برنامه های دولت و ستاد مدیریت کرونا قرار دارد. ما این موضوع را دنبال می کنیم.”

درخواست از معاون رئیس جمهور:

یک سال استراحت از گالری هنر

ساسان تاجگردون ، معاون وزیر دارایی و مسکن در وزارت فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی ، اظهار داشت: و خوب کار کرد ، اما در نامه ای به دکتر نوشتیم. اسحاق جهانگیری ، از او خواستیم که یک سال اجاره نامه برای بازپرداخت وام را که در جهانگردی و صنایع دستی دریافت کرده است ، ایجاد کند.

وی افزود: همانطور که می دانید بسیاری از جوامع روستایی و مهاجر در وزارتخانه هستند و مردم از همه سوابق اقتصادی به دلیل فرکانس استثنایی نژاد بشر باعث توسعه این صنعت شده اند. ، و فروش با این چالش ها روبرو است ، در نتیجه ما شاهد کاهش هزینه های مصرف کننده بودیم که در سطح همه بخش های اقتصادی رخ داده است.

تاجگردون افزود: در سه سال گذشته دولت در حمایت از بخش های روستایی و توسعه نیافته ، توانسته است بخش قابل توجهی از توسعه خود را به طور مؤثر کنترل کند. مناطقی با نرخ بهره پایین برای متقاضیان کار اختصاص داده شده است. اکنون که به اتمام رسیده است ، برخی از محصولات آنها به دلیل آسیب کورو ویروس قابل فروش نیستند و باید دچار مشکلات مالی شوند.

وی اظهار داشت: من در خصوص تولید اجاره نامه یک ساله چه در بخش های روستایی و چه در بخش های دیگر به صورت کتبی به درخواست های وزیرخانه ارسال کردم. درخواست فضای خالی نیز درخواست شده است.

معاون وزیر سرمایه گذاری و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی افزود: سهم درآمد روستایی یک درصد بهره است و متاسفانه سهم تورم از تورم شهری بیشتر است. پول در روستاها ” به دلایل مختلف مشکلی ایجاد شده است و با گسترش تاج ، مشکلات چند برابر شده است.

تاجگردون گفت: “دولت در بازپرداخت بدهی بسیار محتاط عمل می کند و 750 هزار میلیارد تروریست خسارت به مشاغل آسیب دیده از گسترش کوروی ویروس پرداخت کرده است. خوشبختانه این بهترین روش کاری است که سه ماه به طول انجامید.” با این حال ، زمین باید به گونه ای تقسیم شود که ضرر سرمایه گذاران را به حداقل برساند و جبران کند. تبصره 18 نیز مسیر خود را دنبال می کند.

وی افزود: انتظار داریم ببینیم وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با مشاغل کم ریسک ، بخش های متقاطع از جمله کار و گردشگری چقدر خواهد دید. طبعاً در این بحث مکانیک های مؤثر دوباره تجدید می شود ، اما بدون شک مردم با شجاعت خود بر این مشکل غلبه می کنند. البته ما برای بدست آوردن از Corona و پیشرفت از این پس باید مقدمات را آماده کنیم ، اما از همه مهمتر ما نیاز را ارتقا می بخشیم.

معاون وزیر سرمایه گذاری و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت: “من از مدیران ارشد می خواهم كه این موضوع را در انتخابات محلی لحاظ كنند. بی تردید زندگی مدنی بسیاری از سیاستمداران با حمل و نقل عمومی در نقاط مختلف تأمین می شود.” خط تولید نیاز به پشتیبانی دایره ای دارد. در موعد مقرر ، دولت باید دفاتر را ببندد تا همه بخشهای مختلف اداره شود. وام های کم هزینه را در قالب رتبه بندی اعتبار توزیع کنید.

تاجگردون افزود: مطمئناً جوامع روستایی و حاشیه نشین پس از کرونا از مناطق مراقبت می کنند و اکوسیستم فعال خواهد بود و نقش عمده ای در کار جوامع روستایی و مهاجر دارد.

وامها 12٪ پشتیبانی نمی کنند

از نظر قانون اشتغال پایدار روستایی ، در مورد آن فکر کنید

اصغر نورالله زاده ، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: در سال 1997 و 1998 ، 3 میلیارد دلار در مناطق روستایی در زمینه های گردشگری ، صنایع دستی و صنایع دستی سرمایه گذاری کردیم.

وی ادامه داد: در این سه ماه با تاخیر در پرداخت هزینه های ثابت ایجاد شده است ، اگرچه گروه های زیادی در این طرح لحاظ نشده اند ، اما تصمیم گرفتیم که کل هزینه ها را با هم ترکیب کنیم. به همین دلیل ، 4500 میلیارد پرتوی اشعه از این اتفاق متأثر شد.

نورالل زاده اظهار داشت: دو کار وجود دارد که می تواند برای تأمین نیاز انجام شود. با این حال ، تصمیم دولت برای تخصیص فضا برای دستیابی به مشوق های اشتغال 12 درصدی چندان دلگرم کننده نیست ، به همین دلیل پیشنهاد می کنم قانون اشتغال پایدار روستایی تصور این مشاغل و در صورت لزوم قوانین را ایجاد کند. شامل

وی افزود: برای حمایت از نیاز ، ما باید یک تجارت وام دهی بویژه در صنایع دستی توسعه دهیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: برای کمک به تقاضا باید سرمایه گذاری در بدهی شرکت ها به ویژه صنایع دستی را شروع کنیم تا اگر تولید کنندگان محصولاتی داشته باشند که قبلاً تولید می شدند و اکنون نمی توانند بفروشند می توانیم بازارهای اعتباری ایجاد کنیم. و ما آن را از خریدار دریافت خواهیم کرد. برخی مشتاق هستند محصولات خود را در چند مورد بفروشند ، اما آنها نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند.

وی افزود: راه دیگر برای تحریک تقاضا ایجاد خط وام از قانون اشتغال پایدار روستایی است تا بتوانیم بخشی از آنها را به خریدهای روستایی توزیع کنیم. مشترکین از تولیدات روستایی آنچه را می خواهند خریداری می کنند و ما برای ایجاد تقاضا یک خط برای پرداخت آنها تنظیم کردیم.

9 میلیارد روپیه برای کمک به کار دستی

فرهاد غلامعلی فلاح ، رئیس دفتر فرهنگ و پشتیبانی و پشتیبانی وزارت فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی ، در مورد راهکارهایی که معاون وزیر صنعت ممنوعیت انتشار تاج گزارش داد: گفت: ما آن را بین ما توزیع کردیم و تجهیزات پزشکی برای آنها ارسال شد. ما همچنین بازارهای صنعتی را که تمایل به بسته شدن دارند تعطیل کرده ایم و تأثیر زباله های شهری و شهری را تحت نظر داریم.

وی افزود: خوشبختانه به دنبال توصیه وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و معاون وزیر سرمایه گذاری و امور مجلس ، 62 میلیارد فوت مربع اخوان برای بازیافت زباله ها از صنعت ساخت و ساز کمک شد.

فلاح ادامه داد: چندین کتاب در زمینه صنایع دستی اختصاص داده شده به تولید و پشتیبانی ، ما یک پروژه آنلاین معروف هنری را برای هنرمندان شهری و روستایی راه اندازی کردیم تا محصولات خود را برای این کار بفروشیم اما برای پاسخ های خوب. همینطور بود

مدیر دفتر آموزش و پشتیبانی تولید صنعتی وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: با سرعت بخشیدن به بیشترین چالش برانگیز نیروی کار کشور ، با کمک دکتر مونسان توانستیم از نیمه دوم حدود 9 میلیارد پوسته کسب کنیم. مارس 1998 به صورت رایگان کمک بگیرید.

وی افزود: نیروی کار موبایل به دلیل رشد اقتصادی نیاز به کمک های ویژه ای دارد و ما از شما می خواهیم تا در این جلسات به ما کمک کنید.

فعالیت های گردشگری تا نوروز نمی تواند به 1400 برسد

لیلا اجداری ، مدیر اجرایی دفتر همکاری و توافق نامه های گردشگری در این همایش گفت: اکوتوریسم یکی از ابتکارات جدید گردشگری است. اولین مجوزها برای تأسیس یک مرکز گردشگری در سال 1993 صادر شد که از فعالیتهای گسترده در سطح روستا پشتیبانی می کند و برای حمایت از اقتصاد محلی و توسعه نیاز به کمک های ویژه ای دارد.

وی افزود: ما حدود 2 هزار و 263 واحد در سطح کشور در حال رشد هستیم که در منطقه پیشرو اصفهان با 453 واحد وجود دارد که استان های کرمان و آذربایجان شرقی در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

اژدری گفت: با توجه به اینکه گردشگری در سفر پایدار است و کارها بلافاصله تحویل می شود. با امیدواری که از طرف سازمان بهداشت جهانی و پیش بینی ها و مطالعات سازمان جهانی گردشگری به دست ما رسیده است ، با توجه به بدترین وضعیت ، تعداد ویروس تاج تا ژوئن کاهش می یابد و سرانجام با این کار بخش های گردشگری می توانند برای نوروز سال آینده آماده شوند. ما باید به آنها کمک کنیم.

انتهای پیام