عمومیکسب و کار ایرانیان

استخر پردیس بابل چه روزهایی زنانه است؟

پارک آبی پردیس بابل یکی از جاذبه های تفریحی و پرطرفدار شهر مازندران ایران است که طراحی و ساخت آن به تازگی در سال 1397 با فضاسازی و محیطی مناسب برای خانواه ها همراه با ست ورزشی و دیگر امکانات مکانی برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. پروژه پردیس به مساحت 10 هکتار در 3 کیلومتری جنوب شرقی بابل واقع شده است. این مجموعه تفریحی که یکی از بزرگترین و بی نظیرترین مجتمع های تفریحی شمال کشور محسوب می شود شامل پارک آبی سرپوشیده، شهربازی، پیست کارتینگ، فضاهای بازی روباز، پیست RC-Car، پیست ATV، بانجی جامپینگ، پینت بال، اسکیت، تالار مراسم و رستوران های می باشد.

استخر آبی مجموعه سرپوشیده پردیس بابل به مساحت 4000 متر مربع با جدیدترین وسایل بازی و سرسره های آبی با 10000 متر مربع از محصولات استخری آرتما طراحی شده است و میکس های متنوعی در رنگ های مختلف در این پارک آبی فضای بسیار عالی، بی نظیر، جذاب و شادی را برای ورزش دوستان فراهم آورده است. خرید بلیط استخر قمر بنی هاشم شهر ری را در وبسایت خریداری کنید و سود را هدیه به جیب خود کنید.

امکانات مجموعه بی نظیر پردیس بابل
– سرسره های آهسته و مارپیچ مالتی اسلاید
– سرسره چاله فضایی
– سرسره های سرعتی

– سرسره های مخصوص کودکان
– استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان
–  سونا خشک، سونا بخار
– حوضچه آب سرد
– تونل های وحشت
– فست فود و کافی شاپ

اگر می‌خواهید از اطلاعات، امکانات و قیمت بلیط استخر فجر داران مطلع شوید، برو روی لینک کلیک کنید.برخی از امکانات دیگر مجموعه بی نظیر پردیس مازندران شامل بزرگترین شهربازی سرپوشیده کشور با مساحتی بالغ بر ۴۲۰۰ متر مربع مجهز به ۲۰۰ نوع دستگاههای بازی و مکانیکی، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده شمال کشور با تجهیزات روز دنیا، مجهز ترین پیست کارتینگ شمال کشور با به روز ترین تجهیزات در زمینی به مساحت ۱/۵ هکتار و همچنین مجهز به پیست کارتینگ کودکان می توان اشاره کرد.

استخر پارک آبی پردیس بابل و استخر فتح شهریار مخاطب بانوان و آقایان هستند. برای اطلاع از سانس استخر به سایت مراجعه نمایید و بدون نیاز به پرینت از تخفیفات ویژه سایت بهره مند گردید و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده در قسمت تاریخچه خرید پروفایل خود در سایت یا اپلیکیشن، وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

استخر ناجی آبادان

استخر ناجی آبادان که در خیابان بهمن 45 واقع شده است یکی از بهترین استخرهای این شهر بوده و با امکاناتی نظیر استخر بزرگسالان، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سرسره‌ بازی و… ارائه خدمات می‌کنند. با خرید اینترنتی بلیط استخر از پول تیکت می‌توانید با تخفیف ویژه از خدمات این استخر استفاده کنید. رزرو بلیط استخر آبادان از طریق سایت پول تیکت تنها در یک دقیقه صورت می‌گیرد و دیگر نیازی به چاپ بلیط نیست.

What days is the Babol campus swimming pool for women?

آدرس استخر پارک آبی پردیس بابل : بعد از پل محمد حسن خان- حد فاصل ترک محله و متی کلا

پس اگر به دنبال برگ تخفیف پارک آبی  پردیس بابل، تخفیفان های ویژه پارک آبی پردیس بابل، کارت تخفیف پارک آبی  پردیس بابل، بلیط زنانه پارک آبی  پردیس بابل، آدرس ، بلیط کودکان و خردسالان پارک آبی  پردیس بابل، عکس، ویدیو، شماره تلفن، سایت، کد تخفیف، قیمت بلیط و تخفیف بلیط پارک آبی  پردیس بابل هستید و می خواهید میهمان بهترین پارک آبی  پردیس بابل باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

برخی از امکانات دیگر مجموعه بی نظیر پردیس مازندران شامل بزرگترین شهربازی سرپوشیده کشور با مساحتی بالغ بر ۴۲۰۰ متر مربع مجهز به ۲۰۰ نوع دستگاههای بازی و مکانیکی، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده شمال کشور با تجهیزات روز دنیا، مجهز ترین پیست کارتینگ شمال کشور با به روز ترین تجهیزات در زمینی به مساحت ۱/۵ هکتار و همچنین مجهز به پیست کارتینگ کودکان می توان اشاره کرد.

استخر پارک آبی پردیس بابل و مخاطب بانوان و آقایان هستند. برای اطلاع از سانس استخر به سایت مراجعه نمایید و بدون نیاز به پرینت از تخفیفات ویژه سایت بهره مند گردید و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده در قسمت تاریخچه خرید پروفایل خود در سایت یا اپلیکیشن، وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.ش

پس اگر به دنبال برگ تخفیف پارک آبی  پردیس بابل، تخفیفان های ویژه پارک آبی پردیس بابل، کارت تخفیف پارک آبی  پردیس بابل، بلیط زنانه پارک آبی  پردیس بابل، آدرس ، بلیط کودکان و خردسالان پارک آبی  پردیس بابل، عکس، ویدیو، شماره تلفن، سایت، کد تخفیف، قیمت بلیط و تخفیف بلیط پارک آبی  پردیس بابل هستید و می خواهید میهمان بهترین پارک آبی  پردیس بابل باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

استخر دوکوهه

استخر دوکوهه دو تهران در میدان سپاه قرار دارد و امکانات زیادی را در خود جای داده است. این استخر بزرگ، برای شناگران مبتدی و حرفه‌ای مناسب است و سانس‌های آقایان و بانوان متنوعی دارد. به دلیل آزاد نبودن سانس استخر، هر سانس تعداد ظرفیت مشخصی دارد و شاهد شلوغی بیش از حد نخواهید بود. شما می‌توانید بلیط استخر دوکوهه تهران را با تخفیف ویژه از خریداری کنید.

امکانات استخر دوکوهه دو تهران

  • استخر بزرگسالان به ابعاد 25 در 12.5 و تا عمق 2.8 متر
  • استخر کودکان
  • تونل مه که با عبور از آن، نشاط و سرزندگی را حس خواهید کرد.
  • سونا خشک و بخار
  • جکوزی
  • حوضچه آب سرد
  • حمام سنتی
  • سالن‌ بدن‌سازی
  • ماساژ
  • بوفه

استخر ساعی جیحون تهران

یکی از خیابان های قدیمی شهر تهران خیابان جیحون است که نام قدیمی این محله به استوار لشکری معروف بوده و جزء منطقه 10 شهرداری می باشد.استخر ساعی جیحون تهران مخاطب بانوان و آقایان است که شروع سانس بانوان شنبه الی پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 و شروع سانس آقایان همه روزه از ساعت 15:30 الی 22:30 می باشد. ساعت کاری استخر ساعی تهران نیز به همین شکل تعیین شده است.

یکی از ورزش هایی که بر سلامت جسم و روان ما کمک می کند ورزش شنا است پیشنهاد پول تیکت به افرادی است که مشکل آرتروز دارند با رفتن به استخر سرپوشیده ساعی علاوه بر تفریح و نشاط با ورزش شنا فشاری بر عضلات شما وارد نمی شود و مشکلی با بیماری آرتروز شما نخواهد داشت.اهالی محترم جیحون ، قصر الدشت ، خوش ، کارون ، رودکی و سلسبیل و …. یک روز تفریحی و شاد را در استخر نزدیک محل سکونت خود بنام استخر ساعی جیحون سپری کنند و خاطرات خود را به ثبت رسانند. استخر شهید تاجیکی تهران یکی دیگر از استخرهای خوب در شهر زیبای تهران است.