علمی و پزشکی

احتمال انتقال کرونا از طریق ناقلان خاموش ضعیف است

Corona ، coronavirus ، شیوع تاج ، کوویید 19 ، انتقال کرون

یک مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی (WHO) می گوید خطر انتقال Covid-19 به افراد از طریق بیماری خاموش “بسیار نادر است”.

برخی از افراد نتیجه آزمایش تاجگذاری مثبتی دارند ، اما هیچ علائمی از بیماری Quaid-19 را نشان نمی دهند و فقط آزمایش شده اند زیرا در تماس با شخص مبتلا به این بیماری بوده اند.
در ماه آوریل ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده اعلام کردند که حامل های ساکت باید قرنطینه شوند تا از شیوع ویروس در حد امکان جلوگیری شود و از تماس با افراد دیگر جلوگیری شود. علاوه بر این ، برای کنترل شیوع بیماری Quaid-19 ، نه تنها افراد مبتلا باید ارتباط خود را با دیگران محدود کنند ، بلکه امکان انتقال بیماری از طریق حامل های خاموش نیز وجود دارد.
دکتر ماریا ون کرکوف ، یک مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه گفت: “اگرچه انتقال ویروس از طریق بیماران بدون علامت امکان پذیر است ، اما روش اصلی انتقال ویروس نیست.”
او اضافه کرد. “براساس اطلاعات موجود ، احتمال انتقال بیماری Qovid-19 به افراد دیگر از طریق حاملان بیماری خاموش بسیار نادر است.”
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سرگرمی برای همه به نقل از ایندیپندنت ، یک مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی همچنین گفت: اگرچه این یافته ها مثبت بودند ، اما برای تعیین احتمال دقیق انتقال خاموش از طریق حامل ، تحقیقات بیشتری لازم است.