عمومی

آقای رئیس‌جمهور بعدی! گزارش صفر بده و با تحریم‌ها عددبازی نکن

و اکنون در قسمت های دوم – سوم نکات هشتم و نهم ذکر شده است.

هشت گزارش به صفر

از لحظه پیروزی در انتخابات تا روزی که در 12 مرداد وارد دفتر مرداد می شوید ، حدود سه ماه فرصت دارید گزارش دهید ، که نشان می دهد چه دریافت کرده اید و اوضاع چگونه است. افراد دقیق تر از همان گزارش آنچه را که فکر می کنید شاخص مهمی است درک خواهند کرد ، آنها از ابتدا به آنها علاقه داشتند. اگر از ابتدا گزارش ندهید ، همه حساب خواهید کرد که بله ، ما به بهشت ​​اعزام شدیم و اکنون شما به جهنم اعزام شده اید.

“گزارش روزانه” نوعی مبنای همکاری در هر زمینه و مقیاسی با وزارتخانه ، معاونان و منصوبان شما است. شما به هر وزیری می گویید که من شما را در این سمت منصوب کرده ام ، اما این: و من از شما انتظار دارم کاری انجام دهید که در واقع وضعیت را نسبت به اهداف خاصی بهبود بخشد ، نه از طریق شکنجه داده ها و آمار. بهترین زمان برای گزارش صفر حداکثر هفته اول ریاست جمهوری شما است.

یک نکته خوب در مورد گزارش صفر این است که در سه ماه اول انتخاب شدن ، قبل از ورود به اتاق رئیس جمهور ، همه توهمات و خیالات شما از بین می رود. تنها در این صورت است که می دانید به دست آوردن داده های قابل اعتماد چقدر دشوار است ، شما قرار است رهبر کشوری باشید که سیستم اطلاعات اطلاعات آن دارای اشکالاتی است که هر برنامه نویس پیچیده ای را دشوار می کند. از لحظه نوشتن گزارش صفر خود یاد خواهید گرفت که به چه داده هایی اعتماد کنید و با بدبینی به چه داده هایی نگاه کنید.

کارهای بزرگی که برای تهیه گزارش کار باید انجام شود ، کیفیت افرادی را که باید با آنها کار کنید نشان می دهد. سپس از مبارزات انتخاباتی خلاص می شوید که در آن رقبا احتمالاً تعداد انگشت شماری ناجور را به یکدیگر و مردم منتقل کرده اند و فقط با واقعیت شماره های کشور آشنا خواهید شد و خواهید فهمید که برای هدایت کشور به افراد مختلف زیادی نیاز دارید آنها انتخابات را برای شما رهبری کردند.

گزارش کیفیت Zero RO مطمئناً کارهای زیادی را نشان می دهد که باید انجام دهید. نیازی به ترس نیست ، اما کمک می کند بدون توهم وارد اتاق رئیس جمهور شوید.

بهتر است هم اکنون نوشتن گزارش با مبلغ صفر شروع شود ، و داده ها در طول انتقال سه ماهه قدرت ، با دسترسی بهتر به داده ها و از وزرا و به مقامات ، تکمیل شود.

اگر به هر دلیلی نتوانستید گزارش صفر را منتشر کنید ، این ضعف نمونه کارهای شما است ، که نمی تواند درمورد آنچه دریافت کرده ، گزارش کارهایی را که انجام داده یا پشمی روی کلاه خود نگذاشته است. اما حداقل نسخه هایی از آن را برای همه افراد بالقوه (حدود دویست و سیصد نفر) تا به امروز ارسال کنید تا از موقعیتی که در آن شغل پیدا کرده اید ، مطلع شوید.

خیر با مجازات با اعداد بازی نکنید

یکی از ترفندهایی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که به اعدادی که برخی از مردم در مورد تأثیر نسبی تحریم ها در ایجاد حاکمیت داخلی در اداره کشور می گویند ، اعتقاد داشته باشید ، سپس خود را با آنها فریب دهید. یکی می گوید سهم نسبی تحریم ها – سو mis مدیریت – بیست تا هشتاد درصد است ، دیگری – رویایی که به واقعیت پیوسته است – از سهم سی تا هفتاد سهم می گوید. من توضیح می دهم که این اعداد هیچ مبنایی ندارند.

تأثیر تحریم ها متوسط ​​نیست ، در هر زمینه متفاوت است. فرض کنید بیماری خطرناکی وجود دارد که فقط با داروی مجازات شده قابل درمان است و بیمار بدون آن می میرد. آیا می توان سهم تحریم ها را در مرگ این بیمار با سهم تحریم ها در صورت نبود مواد اولیه داروی دیگر ترکیب کرد یا متوسط ​​سهم تحریم ها را برای افزایش قیمت داروی عادی افزایش داد؟ اینها شکننده نیستند.

بیایید فرض کنیم 1.5 میلیارد دلار برای ساخت کارخانه فرآوری هزینه می شود و فقط 3 میلیون دلار برای فناوری غیر خانگی برای کارخانه کارخانه پردازش نیاز است. اگر پالایش نفت بدون این سه میلیون دلار شروع نشده بود ، آیا می توان گفت سهم تحریم ها فقط دوازدهم درصد بود؟

به افرادی که این اعداد را ارائه می دهند بگویید که چگونه تحریم ها را علیه فساد ارزیابی می کنند. من قبلاً گفته ام كه ​​شما فقط باید مشاغلی را انتخاب كنید كه سخنران بتواند از آنها در برابر حضور مخاطبان خبره بصورت مكتوب دفاع كند.

در دنیای جدید ، زنجیره های تولید و مشکلات مدیریتی آنقدر با فضای بین المللی در هم آمیخته اند که به راحتی می توان گفت این بیست و هشت یا سی و هفت میانگین برای سرگرمی مناسب است.

تعیین سهم تحریم ها در هر مورد ، خود یک پروژه تحقیقاتی است که از کالایی به کالای دیگر متفاوت است. این اعداد برای جنجال سیاسی خوب است ، برای ضربه زدن به سر حریف نیز خوب است ، اما من بلافاصله به شما گفتم ضربه زدن به سر حریف کار اصلی رئیس جمهور نیست. اگر امروز سخنان بنیانگذار فقید چین ، دنگ شیائوپینگ را بگیریم ، رئیس جمهور گربه ای است که باید موش بگیرد ، رنگ سفید او مهم نیست. شما باید یک موش بگیرید ، یعنی مشکل را حل کنید.

این ارقام بخشی از سو internal مدیریت داخلی تحریم ها برای فاتح تومن نیست. برای ساختن مقبره برای فاتح حتماً دو کار انجام دهید.

ابتدا به فکر رفع تحریم ها باشید. ممنوعیت عمدتا یک نعمت ، رحمت ، فرصت و شربت است. تحریم ها چیزی جز رنج برای هر ملتی نیست. البته ، سیستم تحریم ها برای خلاص شدن از حذف کوتاه مدت بسیار پیچیده است ، بنابراین

دوم ، تا زمانی که تحریم وجود دارد ، هر مسئله ای را که تحت تأثیر این تحریم ها است تحت تأثیر قرار دهید ، از گرانی مرغ گرفته تا کمبود دارو یا تعطیلی نیروگاه بازیافت تا نیروگاه تعلیق شده ، یک مطالعه کامل سیاست گذاری کنید سهم تحریم ها در کل مشکلات کشور قابل متوسط ​​نیست ، با این اعداد بازی نکنید ، اجازه ندهید دیگران با شما بازی کنند.

* منتشر شده در کانال شخصی نویسنده