حوادث

آزاد سازی ۵۰ میلیاردی اراضی ملی مازندران/ ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در نوشهر کشف شد

سرگرمی برای همه/مازندران رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزادسازی ۲۰۰۰ هزار مترمربع از اراضی ملی و جنگلی به ارزش ۵۰میلیارد ریال در شهرستان چالوس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، محمد محمد پور در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر محصور کردن غیر قانونی و شروع به ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های ملی و جنگلی در مناطق جنگلی شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار رابطان امنیت اقتصادی و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت که در حوزه انتظامی بخش “مرزن آباد” شهرستان چالوس به اجرا در آمد، پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان اداره حفاظت منابع طبیعی آن شهرستان نسبت به تخریب دیوار به متراژ ۲۰۰۰ متر در اراضی ملی و جنگلی که به صورت غیر قانونی محصور شده بود اقدام کردند.

محمد پور در این رابطه تصریح کرد: در این عملیات تمام  اراضی محصور شده که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و به دامان طبیعت و جنگل بازگردانده شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ارزش زمین رها سازی شده از چنگ زمین این زمین خوار را برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده متهم دستگیر شد و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

محمدپور با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های ملی و جنگلی موجب از بین رفتن جنگل‌های سرسبز شمال و این منابع خدادادی خواهد شد، لذا از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهراز کشف ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد. 

اکبر درویشی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل، توزیع و فروش موادمخدر توسط فردی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

درویشی از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و یادآور شد: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس، از شهروندان درخواست کرد، هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در حمل، تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام