گل‌محمدی: انگیزه ما فراتر از تصور است

گل

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی فردای تیمش با ذوب‌آهن مانند فینال جام حذفی یا بازی آخر لیگ برتر مهم است و انگیزه بازیکنانش فراتر از چیزی است که تصور می‌شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اظهار کرد: امیدوارم فردا روز خوب و بازی خوبی برای ما باشد. بازی حساسی است ولی همه بازی‌ها برای ما مثل فینال هستند. بازی فردا هیچ فرقی با فینال حذفی یا بازی آخر لیگ برتر ندارد. امسال سال سختی است و باید سعی کنیم امتیازها را جمع کنیم. برای قهرمان شدن باید انگیزه خوبی داشته‌ باشیم. بازیکنان با همه مشکلاتی که دارند خوب تمرین می‌کنند و تمرکز خوبی دارند و انگیزه‌شان فراتر از چیزی است که تصور می‌شود.

وی گفت: مقابل تیمی بازی داریم که تیم خوبی است. ذوب‌آهن هفته قبل نشان داد که تیم با کیفیتی است و بازیکنان جوان خوبی خصوصا در حمله دارد. فردا روز سختی برای ماست. از آن طرف نبود هوادار می‌تواند مزید بر علت باشد. نبودن آنها به ضرر ماست. چه موقع می‌خواهند به زمین بیایند خبر نداریم. نقطه ضعف بزرگی برای فوتبال ما و برای کسانی است که باعث و بانی این اتفاق شده‌اند. زیرساخت را نتوانسته‌اند بعد از سال‌ها برای هواداران به وجود بیاورند. فقط اسم مدیریت داشته‌اند وگرنه کاری برای فوتبال و ورزش نکرده‌اند. امیدوارم بازی خوبی باشد و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. همیشه به بازیکنان گفته‌ام بازی پیش رو بازی حساسی است. مطمئنم بازی جذابی برای هر دو تیم می‌تواند باشد.

به گزارش سرگرمی برای همه، دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

ادامه دارد…