هیچ‌گاه نمی‌توانیم نام سپاهان را از میان مدعیان قهرمانی خارج کنیم/ کارت دادن دائمی توسط یک داور نقطه ضعف است

بصیرت: هیچ‌گاه نمی‌توانیم نام سپاهان را از میان مدعیان قهرمانی خارج کنیم/ کارت دادن دائمی توسط یک داور نقطه ضعف است

پیشکسوت تیم سپاهان پس از برتری این تیم مقابل تراکتور به صحبت درباره بازی پرداخت.

مجید بصیرت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سرگرمی برای همه، درباره نمایش سپاهانی‌ها در هفته اول گفت: سپاهان یکی از قدر‌ت‌های لیگ است. بازیکنان خوبی جذب شده‌اند و همه برای تیم مناسب هستند. از نظر فیزیکی قدرت تیم افزایش پیدا کرده. تراکتور تیم کوچکی نیست اما مقابل سپاهان خیلی از جاها کم آورد. بازیکنان سپاهان واقعا قدرت خوب فیزیکی داشتند.

وی افزود: وقتی تیمی گل می‌خورد همه مقصرند و وقتی گلی زده می‌شود همه تلاش کرده‌اند. ممکن است تمرکز یک لحظه از بین برود و گل زده شود. نیازمند در یک صحنه دچار اشتباه شد و به همین دلیل هم گل زده شد. اگر اشتباهی در فوتبال رخ ندهد که اصلا گلی زده نمی‌شود. در مجموع سپاهان خوب بود.

کاپیتان اسبق سپاهان با ابراز گلایه نسبت به سطح داوری بازی گفت: نسبت به داوری انتقاد دارم. او در بازی بارها از کارت استفاده کرد. در هر صحنه او کارت زرد می‌داد و اگر اینگونه پیش برویم تیم‌ها با محرومین زیادی مواجه می‌شوند. داور باید مدیریت داشته باشد. نه اینکه دائما به همه کارت بدهد. این یک نقطه ضعف است.

بصیرت درباره حضور سپاهان میان مدعیان لیگ عنوان کرد: سپاهان همیشه مدعی قهرمانی بوده است و هیچ‌گاه نمی‌توانیم اسم این تیم را از میان مدعیان خارج کنیم. سال گذشته هم سپاهان بیشترین مدت صدرنشینی را داشت اما در هفته‌های پایانی شرایط متفاوت شد. سپاهان در بحث یارگیری هم خوب کار کرده اما فوتبال است و هزار اتفاق.

وی در پایان گفت: متاسفانه کریمی دچار مصدومیت شد زیرا بازی حساس و درگیرانه بود. این درگیرانه بودن بازی‌های می‌تواند سپاهان را دچار چالش کند اما به شخصه به قهرمانی سپاهان در این لیگ خوش‌بین هستم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف