معرفی تفریحات دریایی کیش به همراه نکات ایمنی

سفر به کیش از جذاب ترین گزینه های سفر برای هر فرد است، طبیعت بکر و زیبا و تفریحات دریایی از جمله دلایل جذابیت این سفر است. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا و استفاده از تفریحات دریایی کیش مانند کیش، کلوپ مارینا کیش، کیش، شاتل کیش، کلوپ مارین دریا کیش را دارید در ادامه مقاله همراه ما باشید. بی شک تفریحات آبی اولین گزینه است پیشنهاد ما به شما غواصی vip در کیش است که یکی از زیباترین تفریحات و هیجان انگیزترین تفریحات آبی در کیش است که شما با خانواده خود دنیای زیر آب را می توانید تجربه کنید.

تفریحات دریایی کیش

جزیره کیش یکی از جزایر بسیار زیبای ایران است که در دل آب های نیلگون خلیج همیشه فارس واقع شده است. کشور ایران دارای 21 جزیره است که بسیاری از این جزیره ها در خلیج فارس واقع شده است و کیش نیز یکی از این جزایر است. این جزیره زیبا دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و مناسب ترین زمان برای سفر به این جزیره در فصل زمستان است که هوای آن رو به خنکی می رود. مساحت این جزیره از نظر عرضی در حدود 15 کیلومتر و از نظر طولی در  حدودد 7کیلومتر است، و مساحت کلی آن 90 کیلومتر مربع  است.

کیش انتخاب بسیاری از توریست ها و ایرانیان است، زیرا هر آنچه از زیبایی و تفریحات دریایی که برای یک جزیره نیاز باشد کیش در دل خود دارد. سالانه نزدیک به دو میلیون نفر از این جزیره زیبا بازدید می کنند و از جاذبه های زیبای آن لذت می برند. تفریحات دریایی کیش شامل تفریحات بسیار متنوعی و گسترده ای است که در این مقاله به دنبال بررسی این تفریحات دریایی هستیم و می خواهیم راهنمای عمل شما در سفر به این جزیره زیبا و کوچک باشیم. پس همراه باشید تا با تفریحات دریایی کیش مانند پاراسل کیش، شاتل کیش،غواصی کیش، کلوپ مارینا کیش، کلوپ مارین دریا کیش بیشتر آشنا شوید.

تفریحات دریایی کیش کدام است؟

همان طور که اشاره کردیم کیش یک جزیره زیبا است که قرار گرفتن آن در دل دریا و خلیج زیبای فارس موقعیت منحصر به فردی را از نظر تفریحات آبی و دریایی برای کیش فراهم آورده است که گردشگران علاوه بر استفاده از ساحل زیبای کیش می توانند از تفریحات دریایی کیش نیز استفاده کنند. تفریحات دریایی از جمله تفریحاتی است که تنها در جزیره ها و ساحل ها و مناطقی که در مجاورت دریا باشند صورت می گیرد، و از آنجایی که کیش یک جزیره توریستی است و هوای معتدلی دارد، در نتیجه در تمامی فصول می توان از این تفریحات دریایی به خوبی استفاده کرد.

غواصی کیش: تجربه شگفت انگیز سفر به کیش

غواصی یکی از شگفت انگیزترین تجربیاتی است که هر فرد می تواند تجربه کند! سفر به عمق خلیج فارس زیبا حس فوق العاده ای دارد که طبیعتا تصور آن هم باعث ایجاد حس شگفتی در دل هر گردشگری می شود. با غواصی می توانید انواع ماهی های زیبا و بسیار متنوع و ر نگارنگ، مرجان های زیبا، گیاهان دریایی جالب را ببینید، برای استفاده از این امکان نیازی نیست تا شما شنا بلد باشید، بلکه زیر نظر مربی و با یادگیری نکات گفته شده به آسانی می توانید غواصی کنید و با رعایت نکات ایمنی دقایقی را در دل آب های نیلگون خلیج فارس بمانید و از دنیای جذاب و زیبا و شگفت انگیز زیر آب نهایت لذت را ببرید.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد رفتن به کیش را دارید حتما از امکان غواصی کیش استفاده کنید و یک تجربه فوق العاده زیبا را با خود همراه کنید، زیرا غواصی کیش از جمله تجربیات هیجان انگیز و خارق العاده ای است که در کمتر جایی نظیر آن را می توانید ببینید. پس توصیه می کنیم حتما از این تجربه شگفت انگیز نهایت استفاده را داشته باشید و به خودتان این اجازه را بدهید تا با لحظات زیبا و بی نظیری را برای خودتان خلق کنید.

آشنایی با تفریح هیجان انگیز پاراسل کیش

یکی دیگر از تفریحات فوق العاده جذاب و هیجان انگیز جزیره زیبای کیش استفاده از پاراسل است. پاراسل کیش با امکان ایجاد هیجان فوق العاده برای گردشگران تجربه بی نظیر و شگفت انگیزی را برای آنان فراهم می کند. در پاراسل کیش که به چترسواری نیز معروف است، شما یک تفریح آبی و هوایی را همزمان تجربه می کنید. در پاراسل کیش چتر به قایقی وصل می شود و با حرکت قایق و دمیده شدن باد در چتر، چتر نیز در هوا به صورت حالت پرواز در می آید. برای استفاده از پاراسل کیش می توانید با خرید بلیط لازم اقدام به پاراسل سواری کنید. البته برای استفاده از پاراسل کیش باید در نظر داشته باشید که حتما بایستی جلیقه نجات بر تن داشته باشید.

با استفاده از پاراسل سواری می توانید برای دقایقی هیجان بسیار شدیدی را تجربه کنید، که بر اساس نظر و پیشنهاد خودتان می توانید میزان ارتفاع را تعیین کنید، و در آخر اگر موافق باشید ناخدا می تواند شما را به داخل آب دریا بیندازد تا حس هیجان دوچندانی را تجربه کنید. پاراسل کیش در چند سال اخیر جز محبوب ترین تفریحات توریست ها در کیش به شمار آمده است.

تفریح دریایی شاتل کیش چیست؟

شاتل کیش یا تیوپ سواری یکی دیگر از تفریحات جذاب دریایی در جزیره است، در شما با رعایت نکات ایمنی لازم و گفته شده می توانید به مدت 20 دقیقه لذت تیوپ سواری بر روی آب های نیلگون خلیج فارس را تجربه کنید. برای استفاده از این تفریح هیجان انگیز حداقل باید دو نفر باشید تا بتوانید از شاتل کیش استفاده کنید، و اگر به صورت گروهی و چند نفره از تفریح دریایی شاتل کیش استفاده کنید لذت و هیجان صدچندانی را طبیعتا تجربه خواهید کرد. استفاده از این تفریح جذاب و هیجان انگیز باعث می شود تا هرگز لذت این سفر را فراموش نکنید و یک سفر خاطره انگیز و پر هیجان را تجربه کنید.

معرفی بهترین کلوپ تفریحات دریایی کیش

اگر قصد استفاده از تفریحات دریایی را دارید اما نمی دانید چگونه به سراغ این تفریحات بروید و در کجا سراغ شان را بگیرید ما برای شما کلوپ مارینا کیش و کلوپ مارین دریا کیش را معرفی می کنیم، که جز بهترین و مجهز ترین و به روز ترین کلوپ های تفریحات آبی کیش به حساب می آیند.

کلوپ ها و مراکز زیادی در کیش ارائه دهنده تفریحات آبی و دریایی هستند، که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و شما با توجه به امکانات و شرایط و یا خواسته خودتان می توانید از آنها و تفریحات دریایی کیش نهایت استفاده را داشته باشید و تجربه یک سفر لذت بخش را با خود به همراه داشته باشید. ما در این جا به سراغ کلوپ 5 ستاره  مارینا کیش رفته ایم، که ارائه دهنده بهترین و فوق العاده ترین خدمات در حوزه خدمت به توریست های عاشق سفر است.

شاتل کیش

کلوپ مارینا کیش از جمله مراکز تفریحی مجهز و فوق العاده برای تفریحات آبی است، که دارای امکانات بی شماری است، کلوپ مارینا کیش با دارا بودن امکانات تفریحی مانند غواصی، پارسل سواری، شاتل کیش، قایق های بادبانی، کایت بوردینگ، پدل بورد و… در خدمت گردشگران و توریست ها است. اگر قصد سفر به کیش را داشته باشید می توانید با استفاده از امکانات بی نظیر کلوپ مارینا کیش از تفریحات دریایی به طور ویژه و کامل استفاده کنید. کلوپ مارینا کیش در قسمت شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است، و ما بین ساحل مرجان و ساحل سیمرغ است که در سفر به کیش می توانید به راحتی و آسانی از امکانات استفاده کنید و لذت یک سفر جذاب و هیجان انگیز را با خود به همراه ببرید.

کلوپ مارین دریا کیش نیز از بهترین کلوپ های کیش به شمار می آید که با ارائه امکانات فوق العاده در نزد گردشگران معروف است. اگر به دنبال استفاده از تفریحات دریایی مانند غواصی، پاراسل سواری، پدل بورد، جت اسکی، کریزی بوت، شاتل کیش، کایاک کیش،اسنور کلینگ و… هستید کلوپ مارین دریا کیش در خدمت ارائه خدمات به شما است تا یک سفر هیجان انگیز و فوق العاده لذت بخشی را به همراه دوستان و یا خانواده خودتان تجربه کنید، پس خاطرتان باشد تا در سفر به کیش حتما از خدمات فوق العاده کلوپ مارین دریا کیش استفاده نمایید.

کلوپ دریایی مارینا کیش

اگر قصد استفاده از امکانات و تفریحات دریایی کیش را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین کلوپ تفریحاتی کیش است، کلوپ دریایی مارینا کیش ارائه دهنده جذاب ترین و منحصر به فرد ترین خدمات در حوزه تفریحات آبی است که تجربه یک سفر مهیج، خاطره انگیز، و بسیار به یاد ماندنی را برای شما فراهم می کند، از دیگر کلوپ های تفریحی بی نظیر که می تواند به شما یک سفر لذت بخش را هدیه دهد، استفاده از خدمات فوق العاده کلوپ مارین دریا کیش است، که با ارائه انواع تفریحات دریایی سفر رویایی شما به کیش را تکمیل می کن.

نتیجه گیری:

کیش از جزایر بسیار زیبای ایران به شمار می آید که دل تمام گردشگران و توریست ها را ربوده است، این جزیره زیبا که در دل خلیج فارس واقع شده است مناظر طبیعی بکر و بی نظیری را در دل خود جای داده است، تماشای خلیج زیبای فارس در سواحل کیش، به خودی خود جذبه بسیار زیادی برای توریست ها دارد، با این حال علاوه بر آن تفریحات دریایی کیش نیز در این میان دارای جایگاه بسیار ویژه و مهمی در میان گردشگران است. تفریحات آبی جزیره کیش به خصوص در میان قشر جوان دارای محبوبیت صدچندان و فوق العاده ای است که باعث افزایش ورود گردشگران بی شماری به جزیره شده است.

از جمله تفریحات دریایی کیش می توان با و یا پاراسل سواری، شاتل کیش و یا تیوپ سواری، غواصی کیش و… اشاره کرد. البته باید در نظر داشت که تفریحات دریایی کیش بسیار زیاد است که با سفر به آن می توانید از نزدیک از کلیه امکانات آن استفاده کنید.