مرکز خرید آلتون عکسها

برج آلتون مشهد در گروه ساختمان‌های مدرن مشهد به حساب می‌آید. طراحی این برج در زمان ساخت، به اندازه‌ای نوآورانه بود که تا آن زمان نظیر آن را در هیچ جای مشهد سراغ نداشتیم. این شرایط باعث شد تا آلتون جای پای خود را به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی توریستی ثابت کند. درواقع می‌توان گفت آلتون، راه را برای ساخت برج‌های مدرن در مشهد باز کرد. این روزها چندین برج مرتفع و مدرنِ دیگر نیز در مشهد وجود دارد. با این حال آلتون هنوز هم به‌عنوان گل سرسبد برج‌های مشهد شناخته می‌شود.

مرکز خرید آلتون مشهد ؛ آدرس+عکس+تلفن ☀️ کتاب راهنمای ایران

برجی که از آن صحبت می‌کنیم جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد. این برج به لحاظ موقعیت نیز در منطقه‌ای خوش مسیر قرار دارد و چندان از حرم امام رضا دور نیست. در ادامه به معرفی برج آلتون می‌پردازیم و برای شما از جاذبه‌های دیدنی این برج زیبا و خوش‌گردشگر صحبت می‌کنیم.

این مرکز خرید در خیابان دانشگاه مشهد قرار دارد. برای رسیدن به پاساژ آلتون، از خط ۲ قطار شهری می‌توانید کمک بگیرید. این خط، مسافران را به ایستگاه سعدی می‌رساند. البته خط ۲ قطار شهری مشهد در ایستگاه شریعتی هم ایستگاه دارد. از ایستگاه سعدی فقط ۲۵۰ متر با برج فاصله دارید. آلتون از ایستگاه متروی شریعتی نیز حدود ۴۰۰ متر دورتر است.

اگر هم اهل اتوبوس‌‌سواری هستید، اتوبوس خط ۳۸، شما را از کوهسنگی به این برج می‌رساند. از خیابان شهدا هم می‌توانید با اتوبوس خط ۲۲ تا نزدیکی خیابان دانشگاه بروید و بقیه مسیر را پیاده‌روی کنید. یادتان باشد که این خیابان یک‌طرفه است و به‌علت وجود سینما هویزه، عصر و شب بسیار شلوغ می‌شود. با این توصیف اگر با ماشین شخصی به سمت برج می‌روید، حتماً از پارکینگ خود مجموعه استفاده کنید.

زمانی که به مشهد سفر می‌کنید، حتماً برایتان پیش آمده که زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نداشته باشید؛ مثلاً تداخل ساعت نهار هتل‌تان با زمانی که قصد خرید سوغاتی دارید. شاید شما مجبور باشید تا برای خرید چند قلم جنس، چندین فروشگاه مختلف را گشته واین گونه زمان زیادی را از دست بدهید.

در این مواقع، ، می‌توانند تمام نیازهای شما را بر طرف کنند؛ یکی از برترین، بازار خرید آلتون است. بازار خرید آلتون مشهد، یکی از زیباترین و لوکس‌ترین سازه‌های غول‌پیکر سطح شهر به شمار می‌رود. در ادامه به معرفی بیشتر این مرکز خرید، می‌پردازیم. با مراجعه به سایت الماس تریپ حدود قیمت هتل ها را میتوانید ببینید و برای رزرو اقدام کنید.

برج آلتون در بین مشهدی‌‌ها و گردشگران به نام مرکز خرید آلتون معروف است. این شهرت را می‌توان در وجود مرکز خریدی مدرن و امروزی در این برج جست‌وجو کرد. به گردشگرانی که دنبال بهترین مراکز خرید مشهد برای خرید پوشاک و سوغات می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم حتماً‌ سری به این مرکز خرید بزنند. این برج به بورس پوشاک شیک و برند معروف است.

فروشگاه‌های آلتون  در مساحت ۱۷۳۴ متری این برج جا خوش کرده‌اند. در کنار فروشگاه‌های شیک با ویترین‌های رنگارنگ، چندین طبقه اداری نیز در این برج خودنمایی می‌کند. این برج به لحاظ معماری نیز بر اساس جدیدترین معیارهای برج‌سازی ساخته شده است.

بازار خرید برج آلتون کجاست؟

برج آلتون، جزء مهم‌ترین و زیباترین پاساژهای سطح شهر مشهد به حساب می‌آید. این پاساژ در خیابانی به نام دانشگاه ساخته شده است. بازار خرید آلتون مشهد، در بین مردم محلی به عنوان مکانی برای خرید پوشاک و لوازم آرایشی شناخته می‌شود.

مشخصات برج آلتون

مساحت پاساژ آلتون، 1734 متر مربع بوده و این سازه از بتن ساخته شده است.ارتفاع این پاساژ از سطح زمین 75 متر بوده و جزء بلندترین ساختمان‌های مشهد به حساب می‌آید. این ساختمان دارای 25 طبقه است و جزء 3 طبقه اداری، تمام طبقات دیگر به عنوان فروشگاه و رستوران در حال سرویس‌دهی به مردم هستند.

ساخت برج آلتون در سال 1385 آغاز شد و در سال 1388 به پایان رسید.صفر تا صد فرایند ساخت و بهره برداری از این برج، در طی 36 ماه، به اتمام رسید؛ به همین دلیل این برج، به عنوان یک پروژه موفق در مشهد، شناخته می‌شود.این مجموعه در سال 1388 به عنوان برترین سازه بتنی معرفی و در سال 1390، برترین سازه تجاری ایران نام گرفت.

فروشگاه‌های مرکز خرید آلتون

بازار خرید آلتون مشهد، با داشتن طبقات و فظای کافی، توانایی میزبانی برندهای معتبری همچون سونی، چرم نفیس، فیلیپس و… به دست آورده است.اگر برای خرید پوشاک و لوازم خانگی آمده‌اید، مطمئن باشید که لوکس‌ترین و بهترین اجناس را می‌توانید از بازار برج آلتون خریداری کنید؛ اما در نظر داشته باشید که شما در حال خرید از معتبرترین برندها در یکی از لوکس‌ترین پاساژها هستید؛ در نتیجه بالا بودن قیمت‌های اجناس در این بازار، کاملاً بدهی است.

رستوران پسران کریم

پس از یک خرید طولانی، احتمالاً گرسنه شده و می‌خواهید به نزدیک‌ترین رستوران موجود سری بزنید؛ لازم نیست جای دوری بروید؛ در طبقه چهار برج آلتون قرار دارد. این رستوران سابقه کاری زیادی داشته و شبعه اصلی آن در خیابان فرهاد فعالیت می‌کند.رستوران پسران کریم برای مهمان‌‌های خود بهترین و لذیذترین شیشلیک‌ها، چلوگوشت‌ها، ماهیچه‌ها و…را  فراهم می‌کند.

ویژگی‌های بخش اداری برج آلتون

بخش اداری برج آلتون، واقع در طبقه 18، 19 و20، دارای 40  واحد لوکس با امکانات اولیه و خصوصیات زیر است:

  •       آشپزخانه، دو تا سه اتاق، سرویس عمومی و سرویس اختصاصی، کابین دوش، اتاق مدیر و سیستم هوای سرد و گرم
  •       دارای چشم انداز بسیار زیبا به شهر مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)
  •       ارتباط بین طبقات اداری به وسیله پله برقی و آسانسور اختصاصی
  •       دارای لابی بسیار زیبا و مبله شده، قسمت پذیرش و میز اطلاعات
  • مسیرهای دسترسی به برج آلتون

شما می‌توانید با سوار شدن بر خط 2 قطار شهری مشهد در ایستگاه سعدی پیاده شوید.راه دیگر رسیدن به پاساژ آلتون، اتوبوس خط 38 است، که می‌توانید از خیابان کوهسنگی سوار آن شده و در روبه‌ روی برج آلتون،آن را ترک نمایید.

  • پارکینگ مجتمع تجاری آلتون

یکی از ویژگی‌های خوب مجتمع آلتون این است که پارکینگ طبقاتی بسیار بزرگی دارد؛ از این پارکینگ به عنوان بزرگ‌ترین پارکینگ کشور یاد می‌‌شود. جالب است بدانید که پارکینگ مجتمع آلتون، رقابت تنگاتنگی با پارکینگ پاساژ آرمیتاژ مشهد دارد؛ پارکینگ بزرگ، این امکان را می‌دهد تا در آن واحد، مردم بیشتری از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

یکی از امکانات جالبی که مدیران مجموعه آلتون برای رفاه مشتریان خود انجام داده‌اند، راه‌اندازی خدمات حمل و نقل مردم با آژانسی تحت عنوان آلتون است. این آژانس، به گردشگران این امکان را می‌دهد تا در آرامش بدون فکر کردن به وسیله نقلیه برای برگشت به محل اقامت خود، تا نیمه شب به تفریح و خرید بپردازند.

ساعت کاری پاساژ آلتون

پاساژ آلتون همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب آماده خدمت‌رسانی به مردم است.البته لازم به ذکر است که در بعضی از ایام شلوغ مانند شب عید، این مجتمع تجاری تا نیمه شب به مردم خدمات ارائه می‌دهد؛ در این مواقع زمان باز یا بسته بودن مجتمع، کاملاً تقریبی خواهد بود.