مدل های با کیفیت چاقوی سلاخی و قصابی لوکس نایف

چاقو شاخ گوزن از قدیمی ترین نمونه های چاقو است که به دلیل زیبایی، مقاومت و کیفیت بی نظیری که دارد بسیار محبوب است. چاقوها از نظر شکل، ظاهر و متریال به کار رفته در ساخت آن و نوع کاربرد آن انواع مختلفی دارند که از چاقوهای ساده تا چاقوهای لوکس و کلکسیونی را در بر می گیرد. از جمله چاقوهای خاص که جنبه تزئینی و کلکسیونی دارد چاقو با دسته شاخ گوزن است که بسیاری از افراد که به جمع آوری انواع چاقوها علاقمند هستند نمونه ای از آن را در مجموعه خود دارند زیرا محصولی خاص و با کیفیت است.

چاقو | کیف

اکثر چاقوهای شاخ گوزنی به صورت دست ساز است که صنعتی قدیمی آمیخته با هنر ایرانی است که تا به امروز نسل به نسل منتقل شده است.

مشخصات چاقو شاخ گوزن

از مهم ترین مشخصات چاقو با دسته شاخ گوزن کیفیت و زیبایی آن است که استحکام و دوام خوبی دارد.

شاخ گوزن از متریال های طبیعی و کمیاب است بنابراین بسیاری از فعالان این حرفه از استخوان گاو میش به جای آن استفاده می کنند که در اصطلاح به آن ها نیز شاخ گوزنی می گویند. این چاقوها در انواع مختلفی با سایزهای متفاوت تولید می شود مانند چاقوی میوه خوری، چاقو دنده ای، چاقوی قلم تراش و غیره که نوع تیغه آن متناسب با کاربد آن طراحی می شود.

از دیگر مشخصات این محصول وزن سبک و خوش دست بودن آن است که کار کردن با آن را بسیار راحت می کند. قیمت چاقوی قصابی با توجه به کمیاب بودن این متریال و دست ساز بودن چاقو گران تر از نمونه های مشابه است.

البته همان طور که گفتیم به چاقوهایی که از هر استخوانی ساخته شده باشد شاخ گوزن می گویند که در مقایسه با شاخ گوزن اصلی قیمت پایین تری دارند. در کنار این عوامل کیفیت ساخت، سایز چاقو، جنس تیغه و طرح چاقو از فاکتورهای موثر در قیمت خرید و فروش این محصول است.

حداقل قیمت این محصول به طور میانگین ۷۰۰ هزار تومان و حد اکثر قنقد و بررسی چاقوی مخصوص گوشت و قصابی مدل بیخصی برند مارال نایف

برای آنکه در آشپزی و آشپزخانه کار شما راحت و پر سرعت انجام شود نیاز دارید ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشید. هیچ گاه یک چاقو نمیتواند کاربردهای مختلفی به شما بدهد چرا که چاقوهای مختلف در اندازه و طرح و مدل های دیگر بصورت تخصصی کاربردهای ویژه ای دارند و اگر میخواهید آشپزی شما دلپذیر باشید و هم در وقت خودتان صرفه جویی کنید بهتر است که برای هر کاربردی چاقوی مخصوص به خودش را داشته باشید.

چاقویی پیش رو یک چاقوی بیخصی میباشد. و حالا چاقوی بیخصی به چه مدل هایی گفته میشود. چاقوهای بیخصی عموما دارای نوک های تیز با عرض کمی میباشند تا بهتر از چاقوهای دیگر بتواند گوشت های مانده در لای استخوان را به راحتی برش بزنند و بتوانید جدا کنید. چاقوهای آشپزخانه نمیتوانند چنین کاربردی که این چاقوها دارند را انجام دهند. در ادامه بیشتر با این چاقو آشنا خواهید شد.

مشخصات و جزییات تیغه چاقو بیخصی مارال نایف

از فولاد 80crv2 برای ساخت این چاقو استفاده شده است فولادی امتحان پس داده و باکیفیت با قیمت مقرون به صرفه و مناسب، این فولاد را میتوان یکی از پر استفاده ترین فولادهای دنیا در ساخت چاقو در سراسر دنیا به شمار آورد. فولادی با کربن بالا که به شما حفظ لبه ی خوبی و قدرت برش عالی میدهد ولی نیاز دارد که از تیغه به صورت اصولی نگهداری کنید. تیغه ضدزنگ نیست پس شما برای جلوگیری از زنگ زدگی باید تیغه را هنگام استفاده و نگهداری آغشته به چربی کنید. چاقو از قدرت برش بسیار بالایی برخوردار است و حتی میتوانید از چاقو را برای استفاده در سوپر پروتئین ها هم انتخاب کنید فقط هواستان باشد به هیچ عنوان با لبه و نوک چاقو به اجسام سخت و علل الخصوص استخوان ضربه وارد نکنید.

کیفیت ساخت در چه حدودی میباشد؟

مجموعه ی چاقوی زنجان تمام تلاش خود را برای معرفی محصولات خوب و درجه یک همیشه انجام میدهد و فرقی نمیکند محصول دارای چه رنج قیمتی باشد.این محصول هم با توحه به قیمت بسیار مناسبی که دارد از کیفیت ساخت بالایی هم برخوردار است و گمان نکنید که اگر هزینه ی کمی برای این محصول پرداخت میکنید استانداردهای ساخت نادیده گرفته میشوند به هیچ عنوان این گونه نیست و در تصویر هم کاملا گویا میباشد.

مشخصات و جزییات دسته چاقوی بیخصی

بهترین متریال برای چنین چاقویی در دسته چوب میباشد.آن هم چوب سنجد که بافت متراکم و قوی دارد و سالیان طولانی بدون افت میتواند در خدمت شما باشد. ارگونومی دسته بسیار مناسب و با سنباده کاملا سطح صاف و یکنواختی پیدا کرده است و طراحی پیچیده و سختی ندارد که دست شما اذیت بشود و به راحتی میتوانید چندین ساعت بصورت متوالی از این چاقو استفاده کنید و لذت ببرید.

ارگونومی و طراحی چاقوی بیخصی

تولیدی مارال نایف سازنده ی این محصول سعی کرده است محصولی باکیفیت تمام دستساز با قیمتی مقرون به صرفه را در اختیار شما قرار دهد. این چاقو با طول کل 23/5 سانتیمتر میتواند تبدیل به یکی از چاقوهای بسیار پرکاربرد در آشپزخانه ی شما شود. از طراحی و ارگونومی این چاقو باید بگوییم همه چیز بصورت اصولی انجام گرفته است و میتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید و لذت ببرید.

ویدیو معرفی: در ویدیوی زیر میتوانید به تمام مشخصات و جزییات این محصول دسترسی داشته باشید و سپس جهت خرید از وبسایت چاقوی زنجان اقدام نمایید.

سرویس چاقو آشپزخانه شامل چه اقلامی است؟

سرویس های چاقو آشپزخانه معمولاً شامل موارد زیر هستند:

  • چاقوی سرآشپز: چاقوی سرآشپز چاقویی با تیغه بلند و خمیده است که برای کارهای مختلف آشپزی مانند خرد کردن، برش و تکه کردن استفاده می شود.چاقوی سرآشپز
  • چاقوی برش سبزیجات: چاقوی برش سبزیجات چاقویی با تیغه نازک و تیز است که برای برش ریز سبزیجات استفاده می شود.
  • چاقوی پوست کن: چاقوی پوست کن چاقویی با تیغه باریک و منحنی است که برای پوست کندن میوه ها و سبزیجات استفاده می شود.
  • چاقوی برش نان: چاقوی برش نان چاقویی با تیغه ضخیم و دندانه دار است که برای برش نان استفاده می شود.
  • چاقوی همه کاره: چاقوی همه کاره چاقویی با تیغه متوسط است که برای کارهای عمومی آشپزی استفاده می شود.