«طوفان الاقصی» وحشت در دل اسرائیلی‌ها انداخته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طوفان الا | طوفان الاق | طوفان الاقص

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به آمادگی برای برگزاری کنگره شهدای این شهرستان بیان کرد: زحمات و اقدامات خوبی برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان رقم خورده لذا باید با اطلاع رسانی درست و ویژه، زمینه ساز حضور پرشور مردم در این رویداد مهم فرهنگی را فراهم آورد.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع برگزار کنندگان اجلاسیه شهدای استان همدان، اضافه کرد: مهمترین وظیفه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با کارهای فاخر هنری و رساندن پیام آنها به دل‌ها است امروز باید کار هنری کرد و هر کسی که دستی در هنر دارد، می‌تواند به میدان بیاید تا بتوانیم شاهد تولیدات فاخر باشیم.

نیروهای مسلح دژ محکم امنیت

امام جمعه آرادان در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه اسرائیل بیش از ۷۰ سال علیه مسلمانان جنایت می‌کند، گفت: کسانی که روزی می‌گفتند ما با فلسطین چه کار داریم که البته اندک نیز هستند، امروز پیام می‌گذارند که اسرائیل مظلوم واقع شده است!

شریفی نیا با بیان اینکه ۷۰ سال فلسطین در خاک و خون غلطید اما صدایی از این سلبریتی ها در نیامده است، بیان کرد: این افراد با دیدن تصاویر ویرانی‌های غزه در یکی از متراکم‌ترین نقطه‌های جهان، صدایی از خود در نمی‌آورند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشکده افسری، افزود: معظم‌له نیروهای مسلح را دژ امنیت، هویت و عزت ملی دانستند و سپس فرمودند که فعالیت در نیروهای مسلح افتخاری بزرگ است.

اسرائیل نابود خواهد شد

امام جمعه آرادان با بیان اینکه قطعاً به زودی اسرائیل نابود خواهد شد، ابراز کرد: قدرت‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی پوشالی است و به زودی پوزه این قدرت‌ها از بین خواهد رفت.

شریفی نیا بیان کرد: طوفان الاقصی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نتیجه طبیعی ظلم و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است چرا که در تاریخ بشریت در دوره‌های اخیر دشمنی به بی حیایی و جنایت پیشگی اسرائیل ندیده و نیافته و ملتی مظلوم تر از فلسطین هم ندیده‌ایم.

وی با بیان اینکه وقتی جنایت از حد می‌گذرد، باید منتظر طوفان بود، افزود: اسرائیل کودکان بی گناه غزه را می‌کشد اما خودش در دل، ترس وحشتناکی دارد و شاهد بودیم که همه چمدان‌هایشان را بسته و حتی وزرایشان بعد از یک آژیر خطر مانند روباه فرار می‌کردند و لذا طوفان الاقصی یک وحشت در دل اسرائیلی‌ها انداخته است.