روحیه شهادت طلبی رمز عزت و اقتدار ملت ایران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ملت ایران

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار محمد تولائی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای لپاسر شهرستان رامسر گفت: پیامبر گرامی اسلام اول خودشان و بعد جامعه جهانی را ساختند و دعوت حق را علنی کردند و اهل بیت و نزدیکان را به صلاح و رستگاری دعوت کردند.

وی تصریح کرد: در این مبارزه پیامبر با جهالت مردمی که از مبانی نبوت و توحید بویی نبرده بودند و دعوت را مخالف منویات دنیوی خود می‌دانستند، مبارزه کردند.

سردار تولائی خاطر نشان کرد: پیامبر زحمات زیادی کشید و به مبارزات خود ادامه دادند تا توانستند جمع کثیری را به اسلام دعوت کنند.

وی عنوان کرد: پس از تشکیل حکومت اسلامی معاندان کارشکنی‌ها و موانعی را در دعوت پیامبر برای گسترش دین اسلام در عرصه جهان ایجاد کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: بینش و بصیرت مردم و شهادت طلبی جوانان کشور سبب شد نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شود.

سردار تولائی افزود: شهدا با احساس تکلیف الهی در مقابل توطئه‌های دشمنان مقاومت کردند و با روحیه جهادی و ایثار به میدان آمدند.

سردار تولایی با بیان اینکه هفته‌ای ده عملیات در سرزمین‌های اشغالی علیه فلسطین انجام می‌شود افزود: نتانیاهو می‌گوید علت اینکه نمی‌توانیم از عهده اینها بربیاییم این است که توسط جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌شوند.

وی گفت: هفته گذشته صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای عربی جلسه داشتند که چگونه با مقاومت عراق مقابله کنند و تصمیم گرفتند زمانی به مقاومت عراق حمله کنند که داخل ایران بهم ریخته باشد و اغتشاشات را شعله ور کردند تا بازوهای جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند که نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شد.

وی گفت: روحیه شهادت طلبی رمز اقتدار و عزت امروز ماست زیرا دشمن مخالف شهادت طلبی است و با ترویج فساد و فحشاء قصد تضعیف روحیه شهادت طلبی را دارد.

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه نگاه خالصانه و تشخیص درست در پیمودن راه حق از نشانه‌های شهادت طلبی است، افزود: از شهدا باید درس بگیریم و روحیه شهادت طلبی را حفظ کنیم.

وی افزود: ملت ایران با بصیرت و روحیه شهادت طلبی سرفراز و سربلند، توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.