درخشش فوتسالیست‌ها ادامه دارد/ یک «تیم» به معنای واقعی!

درخشش فوتسالیست‌ها ادامه دارد/ یک «تیم» به معنای واقعی!

تیم ملی فوتسال در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود به فینال تورنمنت برزیل رسید و حالا یک دیدار مهم پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری سرگرمی برای همه، تیم ملی فوتسال ایران بار دیگر ژاپن را شکست داد و حالا در آستانه برگزاری بزرگترین بازی در دوران حضور وحید شمسایی قرار گرفته؛ دیداری با برزیل به عنوان یکی از ابرقدرت‌های فوتسال دنیا.

تیم ملی فوتسال ایران از زمان حضور وحید شمسایی در یک چرخه پوست اندازی قرار گرفته و حالا پس از گذراندن چند تورنمنت بین‌المللی چون مراکش و تایلند و البته یک دوره جام ملت‌ها می‌توان گفت، ترکیب اصلی کاملا تغییر کرده و با حضور چهره‌های جدید، فاصله بین بازیکنان هم کاهش یافته. در این دوران بازیکنانی باتجربه چون حسین طیبی و محمدرضا سنگ‌سفیدی همچنان در تیم حضور دارند اما در کنار آن‌ها مهدی اسدشیر کم سن و سال تجربه کسب کرده و بازیکنانی چون علی اکرمی، مجتبی پارساپور هم با نشان دادن توانایی‌های خود به ترکیب تیم رسیدند. روزی سینا پرکاس درون دروازه وظیفه حراست را بر عهده داشت، روزی سعید مومنی سنگربان بود و حالا مسعود محمدی به خوبی جای دیگر عقاب‌ها می‌ایستد. سعید احمدعباسی و سالار آقاپور به اوج دوران خود رسیده‌اند و مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی و چندین بازیکن دیگر دست وحید شمسایی را برای انتخاب هر ترکیبی باز گذاشته‌اند. در ضمن فراموش نکنید که مسلم اولادقباد به عنوان یکی از ستاره‌های فوتسال ایران در این تورنمنت حضور نداشت اما جای خالی‌اش به دلیل همین انگیزه بازیکنان رشد کرده، کمتر از قبل به چشم آمد.

یک‌دست بودن تیم و جو خوبی که در تمام تصاویر از اردوها و تورنمنت‌ها مشخص است، نشان می‌دهد این جمع یک «تیم» واقعی تشکیل داده. تیمی که بازیکنانش اگر در یک اردو دعوت نشدند، چشم به روزهای بعد می‌دوزند و دوباره شانس حضور دارند. تیمی که اگر در فینال جام ملت‌ها مقابل ژاپن شکست خورد، مانید ققنوس دوباره از خاکسترش بلند شد و دو بار پیاپی ژاپن را در تورنمنت‌های بعد شکست داد. تیمی که مقابل حواشی، تابلوی ورود ممنوع نصب کرده است.

حالا این تیم دوست‌داشتنی و توانمند که قدرت خود را به نمایندگان آسیا نشان داده و  بازیکنان جوانش تنه به تنه پاراگوئه و دیگر تیم‌ها جنگیده‌اند، به مصاف برزیل خواهند رفت تا با کسب تجربه، چشم به جام جهانی آینده بدوزند. دیداری که نتیجه آن به هیچ وجه اهمیت ندارد اما شیوه صف‌آرایی بازیکنان مقابل قدرتی چون برزیل چرا. دیداری که ۲۱ ساعت پس از بازی نیمه نهایی، روز یکشنبه ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود اما ساق‌های بازیکنان در این بازی‌ها اثری از خستگی نداشت و فردا هم با اسلحه نیروی جوانی مقابل برزیل قرار خواهند گرفت؛ با امید روزی به جای عنوان فینال تورنمنت بین‌المللی بین ایران و برزیل نوشته شود: فینال جام جهانی فوتسال!






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف