روش های جدید خرید بلیط پرواز آنلاین با کمک هوش مصنوعی

هوش مصنوعی

با پیشرفت فناوری اطلاعات و تکنولوژی هوش مصنوعی وارد زندگی ما شده است و در جنبه های مختلف زندگی ما تأثیرگذار است. چند سال قبل برای خرید بلیط هواپیما باید به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کردیم اما حالا با استفاده از تکنولوژی های نوین می توانیم با کمک هوش مصنوعی بلیط های مناسب را با بهترین قیمت بیابیم و آن را خریداری کنیم.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا با پیشرفت فناوری اطلاعات و تکنولوژی هوش مصنوعی وارد زندگی ما شده است و در جنبه های مختلف زندگی ما تأثیرگذار است. چند سال قبل برای خرید بلیط هواپیما باید به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کردیم اما حالا با استفاده از تکنولوژی های نوین می توانیم با کمک هوش مصنوعی بلیط های مناسب را با بهترین قیمت بیابیم و آن را خریداری کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا هوش مصنوعی سفر را به شما معرفی کنیم و نحوه خرید بلیط هواپیما از طریق هوش مصنوعی را توضیح دهیم.

آشنایی با هوش مصنوعی سفر

هوش مصنوعی سفر به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط پرواز را پیدا و خریداری کنید. کافی است با این سیستم به صورت متنی یا صوتی ارتباط برقرار کنید و تاریخ و ساعت مورد نظرتان را مشخص کنید تا لیستی جامع از بلیط های موجود در آن بازه زمانی به شما نمایش داده شود.

مزایای هوش مصنوعی سفر

اگر وقت و حوصله کافی برای روش های سنتی خرید بلیط هواپیما ندارید و می خواهید به راحتی و در کمترین زمان ممکن بلیط خود را تهیه کنید هوش مصنوعی بهترین گزینه است. فقط کافی است مقصد تاریخ و ساعت سفر خود را مشخص کنید تا انواع بلیط های موجود در بازار گردشگری ایران به شما نمایش داده شود. سپس می توانید این لیست را بر اساس معیارهایی از قبیل زمان پرواز شرکت هواپیمایی کلاس پروازی و تعداد توقف فیلتر کنید.

یکی از قابلیت های دیگر هوش مصنوعی سفر ارائه اطلاعات آب وهوای مقصد در تاریخ انتخابی شماست.

چرا خرید بلیط هواپیما از سیستم هوش مصنوعی سفرمارکت؟

با نصب اپلیکیشن هوش مصنوعی ایوا شما در هر زمان و مکان می توانید با این سیستم گفتگو کنید و در روز و ساعت مورد نظر خود انواع بلیط های ایرلاین های مختلف را مشاهده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین با نصب این اپلیکیشن از مزایای زیر بهره مند می شوید:

• افزایش انعطاف پذیری: این فناوری به مسافران این امکان را می دهد که برنامه های خود را بر اساس قیمت بلیط ها تنظیم کنند.

• صرفه جویی در هزینه: با خرید بلیط در زمان مناسب می توانید هزینه ها را کاهش دهید.

• تجربه بهتر سفر: از طریق هوش مصنوعی مسافران می توانند با آمادگی بیشتری سفر کنند و ارزان ترین بلیط را در زمان مناسب تهیه نمایند.

• کاهش استرس: این هوش مصنوعی به مسافران کمک می کند تا به سادگی و بدون استرس بلیط خود را تهیه کنند.

هوش مصنوعی

نحوه استفاده از هوش مصنوعی سفر چگونه است؟

برای اینکه از هوش مصنوعی سفر استفاده کنید می بایست اپلیکیشن آن را روی گوشی هوشمند خود نصب فرمایید و با فرستادن صوت یا متن با آن مرتبط شوید. در زمان گفتگو می بایست اطلاعاتی از قبیل تاریخ سفر ساعت پرواز بلیط رفت یا بلیط رفت وبرگشت و مقصد سفر را ارائه دهید.

سپس می توانید جزئیات بیشتری مانند کلاس پروازی شرکت هواپیمایی یا تعداد توقف ها را مشخص کنید تا مناسب ترین بلیط به شما نمایش داده شود. سپس بر روی بلیت مورد نظر کلیک کرده و وارد مرحله پرداخت شوید.

هوش مصنوعی سفر برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که وقت کافی برای جستجو در وب سایت های فروش بلیط ندارند و می خواهند تنها با چند خط گفتگو ارزان ترین گزینه را پیدا کنید.
  • افرادی که می خواهند همگام با پیشرفت تکنولوژی باشند و از جدیدترین روش ها برای خرید بلیط پرواز استفاده کنند.
  • اگر به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما در سریع ترین زمان ممکن هستید و نیاز به یک دستیار هوشمند دارید.
  • اگر می خواهید در هر زمان و مکانی با چند کلمه گفتگو پروازهای ایرلاین مورد علاقه تان را پیدا کنید یا کلاس پروازی دلخواهتان را رزرو نمایید.

چگونه می توانیم ارزان ترین بلیط هواپیما را با کمک هوش مصنوعی پیدا کنیم؟

با کمک هوش مصنوعی شما قادر خواهید بود تا عوامل مختلف مؤثر بر قیمت بلیط هواپیما را مشخص کنید و نتایج دریافتی شامل ارزان ترین گزینه ها باشد. عواملی مانند ایرلاین زمان خرید بلیط کلاس پروازی تعداد توقف و ساعت پرواز در قیمت بلیط موثر هستند.

شما می توانید این موارد را هنگام گفتگو با هوش مصنوعی ایوا مشخص کنید تا ارزان ترین بلیط هواپیما به شما نمایش داده شود. در ارتباط با این سیستم بهتر است انتخاب های زیر را در نظر داشته باشید:

• استفاده از ایرلاین های داخلی برای سفرهای خارجی

• انتخاب پروازهایی با تعداد توقف کمتر که معمولاً ارزان تر هستند

• انتخاب کلاس پروازی اکونومی

• انتخاب ساعت پرواز در نیمه شب یا اوایل صبح

این هوش مصنوعی به شما یاری می رساند تا مناسب ترین روز را برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط انتخاب کنید. پس از مشخص کردن تاریخ مورد نظر سیستم قیمت بلیط هواپیما را در ۳ روز قبل و ۳ روز بعد از تاریخ انتخابی شما بررسی کرده و ارزان ترین روز برای خرید بلیط را به شما اطلاع می دهد. همچنین قیمت بلیط هواپیمای شما را در روز انتخابی با ارزان ترین روز مقایسه کرده و میزان صرفه جویی را به صورت عددی نمایش می دهد.

اطلاع از وضعیت آ ب وهوا در روز سفر

اطلاع از وضعیت آب وهوا در روز سفر یکی دیگر از اطلاعات حیاتی است که می تواند به مسافران کمک کند تا برنامه ریزی بهتری داشته باشند. به همین دلیل هوش مصنوعی ایوا سفرمارکت به مسافران اطلاعات لازم را برای یک سفر لذت بخش و خاطره انگیز ارائه می دهد:

ویژگی های کلیدی

1. پیش بینی دقیق آب وهوا: با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و داده های هواشناسی هوش مصنوعی سفرمارکت می تواند وضعیت آب و هوایی را با دقت بالا پیش بینی کند. این اطلاعات شامل دما بارندگی باد و سایر شرایط جوی خواهد بود.

2. اطلاع رسانی به موقع: هوش مصنوعی می تواند به صورت خودکار و در زمان مناسب به مسافران اطلاع رسانی کند. برای مثال اگر پیش بینی شود که در روز سفر باران شدیدی خواهد بارید سیستم می تواند به مسافر هشدار دهد تا وسایل مناسب را با خود ببرد.

3. توصیه های سفر: بر اساس وضعیت آب وهوا هوش مصنوعی می تواند توصیه های مفیدی ارائه دهد. مثلاً اگر هوا سرد باشد پیشنهاد می کند لباس گرم بپوشید یا اگر آفتابی باشد استفاده از کرم ضد آفتاب را توصیه می کند.

4. تغییر برنامه سفر: اگر وضعیت آب وهوا نامساعد پیش بینی شود هوش مصنوعی می تواند به مسافران پیشنهاد تغییر برنامه سفر بدهد. برای مثال اگر پیش بینی شود که فرودگاه به دلیل باران شدید بسته شود می تواند پیشنهاد دهد که پرواز خود را به روز دیگری منتقل کنند.

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی خرید بلیط هواپیما سریع تر و آسان تر از گذشته شده است. تنها با چند کلمه گفتگو با هوش مصنوعی سفر می توانید از قیمت بلیط هواپیما در تاریخ و ساعت مورد نظر خود مطلع شوید و با اعمال فیلترهای مختلف به سراغ ارزان ترین یا لوکس ترین پروازها بروید. برای این کار کافی است اپلیکیشن هوش مصنوعی سفرمارکت را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.